Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin työhaastattelussa ja odotan tulosta. Olen aivan hermoraunio!

Vierailija
31.08.2022 |

Tekisi mieli ottaa rauhoittava. Onko ihan normaalia reagoida näin vahvasti? Se on työ jonka todella haluan.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä työ on niin hienoa, että siitä olisi noin innoissaan?

Vierailija
2/16 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti et tullut valituksi tällä kertaa. Toivomme, että haet meiltä töitä jatkossakin. Hyvää syksyä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten itsekin totesit, jännitys kertoo miten paljon haluaisit sen työn. Eli mielestäni reaktiosi on ihan normaali. Mutta jos olo jatkuu päiviä sietämättömänä, nappaa yksi rauhoittava!

Vierailija
4/16 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tuo tilanne tulee tutuksi siinä sadannen hakemuksen kohdalla et jännitä enää. Muutut välinpitämättömäksi.

Vierailija
5/16 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat työnantajalle unelmasaaliilta

Vierailija
6/16 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat työnantajalle unelmasaaliilta

Tai sitten sellaiselta, joka aina ajattelee, että aidan takana ruoho on vihreämpää.

Vierailija
7/16 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jo päässyt haastatteluun asti. Lopputulos riippuu monesti täysin haastattelijan mieltymyksistä. Jos on kaksi yhtä pätevää hakijaa, valitaan se, joka tuntuu sopivammalta. Siihen et voi itse vaikuttaa, valinnat eivät koskaan ole "puolueettomia". Rauhoitu, et voi tehdä asialle enää mitään. Toivon kuitenkin onnea ja että

saat työpaikan.

Vierailija
8/16 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti et tullut valituksi tällä kertaa. Toivomme, että haet meiltä töitä jatkossakin. Hyvää syksyä!

En hae. Pitäkää tunkkinne urpot!

Vierailija
9/16 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olin ja lähes samat fiilikset, mutta rauhottavia ei tee kyllä mieli :D Olen täällä sormet ja varpaat ristissä, että saisin sen työpaikan. Ja samalla käyn päässäni läpi omia vastauksiani ja ärsyttää kun haastattelutilanne ei mennyt niin nappiin kuin oisin halunnut. Harjoittelinkin sitä varten, mutta haastatteluvaiheessa sitten kaikki hyvin mietityt lauseet ja vastaukset katosi.. 

Vierailija
10/16 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kun sieltä soitetaan.

- Anna Virtanen! *innostuneena*

- Se on Mäntti Möde täältä Vauvapalstalta, hei.

- Hei!! *edelleen innostuneen*

(puolen sekunnin hiljaisuus, Anna arvaa jo)

- Siitä trollin työpaikasta, valittiin siihen toinen.

- Ai, okei.

- Hei hei!

- Hei hei.

Perustuu tositapahtumiin, perjantaina klo 15.45.

Vierailija
11/16 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet jo päässyt haastatteluun asti. Lopputulos riippuu monesti täysin haastattelijan mieltymyksistä. Jos on kaksi yhtä pätevää hakijaa, valitaan se, joka tuntuu sopivammalta. Siihen et voi itse vaikuttaa, valinnat eivät koskaan ole "puolueettomia". Rauhoitu, et voi tehdä asialle enää mitään. Toivon kuitenkin onnea ja että

saat työpaikan.

Monesti pyydetään esim ryhmähaastatteluihin myös sellaisia joita jo tiedetään ettei valita. Ovta siellä niitä todellisia hakijoita kilpailuttaakseen, nt-hahmoina. Kiusallista sellaisten hakijoiden kannalta jotka on otettu nt-henkilöiksi ja luulee pääsevänsä töihin, mut hei viidakon laki. Jääkiekko!

Vierailija
12/16 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

saat työpaikan.

Monesti pyydetään esim ryhmähaastatteluihin myös sellaisia joita jo tiedetään ettei valita. Ovta siellä niitä todellisia hakijoita kilpailuttaakseen, nt-hahmoina. Kiusallista sellaisten hakijoiden kannalta jotka on otettu nt-henkilöiksi ja luulee pääsevänsä töihin, mut hei viidakon laki. Jääkiekko!

Mikä ihmeen nt?

Vierailija
13/16 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piän peukkuja sulle! Itsekin odotan,että pääsen vaihtamaan työpaikkaan mihin oikeasti innoissani haluan mennä:)

Vierailija
14/16 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

saat työpaikan.

Mikä ihmeen nt?

nt-henkilö = naisin tuota-henkilö. Vähän kuin milf, muttei tarvitse olla äippä.

Vierailija
15/16 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lannistu, jos ei heti kuulu mitään. Voi olla, ettei se eka vaihtoehto otakaan työtä vastaa ja ottavat sitten sinut. Mulle kävi näin.

Vierailija
16/16 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin olin ja lähes samat fiilikset, mutta rauhottavia ei tee kyllä mieli :D Olen täällä sormet ja varpaat ristissä, että saisin sen työpaikan. Ja samalla käyn päässäni läpi omia vastauksiani ja ärsyttää kun haastattelutilanne ei mennyt niin nappiin kuin oisin halunnut. Harjoittelinkin sitä varten, mutta haastatteluvaiheessa sitten kaikki hyvin mietityt lauseet ja vastaukset katosi.. 

Ei sillä haastattelulla kauheaa merkitystä ole, koska kokemus ja koulutus kuitenkin ratkaisevat. Jos olet normaali ja ulospäin suuntautunut, niin haastattelulla ei suurempia eroja tule, ellei ole jotain erityisiä haastattelutehtäviä.