Mitä tv-sarjoja tiedät missä pääosan esittäjä on rumahko mies tai nainen?
Rumahkolla tarkoitan vain että näyttelijä ei ole suuren yleisön maun mukaisesti hyvännäköinen.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vera Stanhope,komisario Lewis, ylipäätään kaikki brittisarjat. Salatut elämät, ylipäätään kaikki suomisarjat.
Lewis muka RUMA?! Rumista naisnäyttelijöistä tulee ensimmäisenä mieleen Kati Outinen.
Philip Glenister sarjoissa Life on Mars ja Ashes to ashes Gene Huntina. Toki makuja on monia ja itse pidän häntä ruman komeana, mutta ei hän nyt mikään miesnäyttelijän prototyyppi ole.
Itse en jaksa ollenkaan näitä sarjoja, joiden näyttelijät ovat kuin valokuvamamlleja (eli kaikki jenkkisarjat). Siksi en katso niitä. Ovat liian epätodellisia. Mieluiten katson eurooppalaisia sarjoja, joiden näyttelijät näyttävät oikeilta hahmoilta, eivät barbinukeilta.
Vierailija kirjoitti:
Kuuma piiri
Mutta seuraavassa sarjassa olikin timmi ja Hot!
Vierailija kirjoitti:
Itse en jaksa ollenkaan näitä sarjoja, joiden näyttelijät ovat kuin valokuvamamlleja (eli kaikki jenkkisarjat). Siksi en katso niitä. Ovat liian epätodellisia. Mieluiten katson eurooppalaisia sarjoja, joiden näyttelijät näyttävät oikeilta hahmoilta, eivät barbinukeilta.
Brittiläisiä plösöjä keltahampaita. Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Pulmuset
Tästä olen kyllä eri mieltä. Ed O'Neill on oikeasti raamikas ja komea mies, siinä vain näyttelee taitavasti typerää ilmettä mikä peittää tuon. Sama juttu kuin Falkin kanssa Columbossa.
Kyllähän toosan täydeltä on pyörinyt näitä krimejä ja brittiläisiä poliisi/etsiväsarjoja, joissa pääosassa on ei-niin-komea mies tai useampi. Puhun nyt siis ulkonäöstä, charmeja, karismoja tai muita sellaisia ei lasketa. Ei miehen ole mikään pakko näyttää telkkarissa hyvältä.
No Timothy Spall on kyllä mahtava näyttelijänkyvyiltään mutta...