Muistatteko Hälvän suosion?
Blondi Tuli Taloon-sarjan? Ja ylipäätään koko Anu Hälvä-ilmiön? Oli joka sarjassa ja isossa roolissa? Sitten kaikki loppui aika yhtäkkiä. Itse olin aika nuori enkä juuri jaksoja nähnyt kuin joitain. Nyt tsekannut Tubesta jotain. Oliko suosiolle hyvä syy ja oliko lehtijuttuja todella joka paikassa?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On wikipedian mukaan ammattilaulaja. Jokainen voi videohaulla todeta että siihen on syynsä ettemme ole hänestä laulajana kuulleet mitään.
🤷🏻Totta. Muusikoksi valmistuu myös henkilöitä, jotka eivät osaa laulaa. Valintakokeissa painotetaan liikaa matemaattista osaamista ja teoriaa.
Esiintyä osaa. Lahjakas näyttelijä.
Mutta hän on valmistunut diplomi-laulajaksi. Mielestäni vähintä on että hänellä on kaunis ääni ja osaa laulaa. Kumpikaan ei valitettavasti täyty hänen kohdallaan.
Esiintyä voi toki ilman näitä taitojakin.
Minulle ei muistu sarjasta muuta juonikuviota kuin sen Esko Salmisen hahmon kanssa käyty koko sarjan kestänyt kissa hiiri leikki, jota naapuri nainen yritti sotkea. Eikö Hälvä näytellyt vielä Blondi tuli taloo sarjan jälkeen siinä yhdessä sairaalasarjassa, jonka nimi ei nyt muistu mieleen sitä kuivakkaa vanhapiika sairaahoitajaa?