Antasitko itse 18v ikäisen TYTTÄRESI seurustella Dannyn ikäisen 79v kanssa?
Miten tälläinen voi olla laillista?
Irstas vanha mies tekee nuorelle naisenalulle mitä tahtoo eikä varmasti ole pitemmän päälle nuoren psyykkeelle hyväksi.
Puuttuisitko itse, jos tälläinen Danny keissi tulisi oman 18v tyttäresi kohdalle?
Kommentit (105)
Olen mielessäni selittänyt tuon Dannykuvion itselleni siten, että heillä ei ole seksiä, pimu vain viettää aikaa Dannyn kanssa bikineissä ja Danny katselee ja ilahtuu ja maksaa viuluja. Pimulla on oikea poikaystävä toisaalla ja kuvio on kaikille osapuolille selvä. Tämä siis minun mielikuvitusta jotta pystyisin tilanteen jotenkin hyväksymään ilman järkytystä...
No tuollainen on aivan sairas kuvio, jota Danny "tyttöineen" pyörittää - molemmin puolin. Danny-papparainen on sekaisin oleva pe-da-ri-vaari ja tytöt sitten "pe-da-rei-ta" toisin päin. Sille pitäisi keksiä virallinen termi, että himoat haudanreunalla huojuvaa ukkorähjää, koska se on yhtä sairasta niinkin päin. Melkein kuin ruu-mii-seen se-kaan-tu-jia. Hyi helvetti, niin oksettavaa, että sanat eivät riitä!
Vierailija kirjoitti:
Miksen antaisi?
Antaisitko itse aikuisen poikasi seurustella kenen kanssa haluaa?
Jos olisin muinaisjäänne jolla on 79v poika, niin saattaisin lausua pari valittua viimeistä sanaa jos poika olisi ryhtynyt veistelemään suhdetta jonkun vasta täysikäistyneen teinin kassa. Ja vaikka olisi nuorempikin poika, niin avoimesti paheksuisin jos tuollaisen teinin menisi itselleen pokaamaan. Joku roti noissa ikäeroissakin pitää olla, etenkin kun toinen osapuoli on noin nuori ja vielä haavoittuvainen ja kokematon vaikka onkin täysi-ikäinen.
Luotan siihen , että lapseni on fiksu. Hyvä kotikasvatus sekä hyvä itsetunto. Ei hätää siis
Käsittääkseni vanhemmat eivät voi puuttua täysi ikäisen asioihin.
Siis nytkö se on vaihtanu 18-vuotiaaseen? Aika karmivaa että siirtyy aina vaan nuorempiin. 18v tuntuu itelleki tosi nuorelta, vaikka oon vaan 5v sitä ikää vanhempi. Mutta siis.. no jos olisin ite tosi persaukinen ja se äijä olis miljonääri ja antais naiselle paljon rahaa niin oishan se mulle ok kunhan saisin myös oman osuuteni.
Ei ole sinun antamisesta kiinni, 18-vuotias voi tehdä mitä huvittaa elämässään. Toki voit koittaa kiristää jollain, mutta se on vielä pahempaa
Vierailija kirjoitti:
18 vuotias on täysi ikäinen. Jos asuisi kotona lentäisi ulos Heti: Lapsuus kodista ja takaisin ei olisi tuloa. Eikä mitään oikeuttaa kontaktiin.
Taidat olla jonkin sortin uskis. Jehovan todistaja? Teillehän läheisten hylkääminen on normi :D
Täysin laillista ja normaalia. Mikäpä minä olen tuomitsemaan.
Tietenkin, koska hänhän olisi aikuinen nainen ja tekisi jo itse omat päätöksensä. Sitäpaitsi ikä on vain numero, eikä sillä ole mitään merkitystä kahden aikuisen ihmisen välisessä suhteessa.
Danny voisi ikänsä puolesta olla vaikka tytön isoisän isä.
Seisookohan Dannyllä edes enää? Onko kertonut?
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin, koska hänhän olisi aikuinen nainen ja tekisi jo itse omat päätöksensä. Sitäpaitsi ikä on vain numero, eikä sillä ole mitään merkitystä kahden aikuisen ihmisen välisessä suhteessa.
Minkäikäinen itse olet? 15 v? Sinulla ei ole tolkkua. Sanat tulevat suusta kuin toistaen koulutunnilla kuultua mutta mitään ymmärrystä ei ole elämästä.
Mammat saa kattoa peiliin. Tätä se tasa-arvo teettää. Huomattava osa naisista on tuulellakäyviä ja kusetettavia.
Mies54v
Mullehan ei muiden mukuloiden asiat kuulu, mut siis tappasin sen limasen liskomiehen jos mun tyttäreen koskis.
Älkää kuitenkaan teksteissänne uhkailko vanhusta.
Antaisitteko 18-vuotiaan poikanne seurustella 79-vuotiaan naisen kanssa?
Meillä taasen rajaksi sovittu 79 - joten ei.