Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antasitko itse 18v ikäisen TYTTÄRESI seurustella Dannyn ikäisen 79v kanssa?

Vierailija
31.08.2022 |

Miten tälläinen voi olla laillista?

Irstas vanha mies tekee nuorelle naisenalulle mitä tahtoo eikä varmasti ole pitemmän päälle nuoren psyykkeelle hyväksi.

Puuttuisitko itse, jos tälläinen Danny keissi tulisi oman 18v tyttäresi kohdalle?

Kommentit (105)

Vierailija
61/105 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taasen rajaksi sovittu 79 - joten ei.

Vierailija
62/105 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mielessäni selittänyt tuon Dannykuvion itselleni siten, että heillä ei ole seksiä, pimu vain viettää aikaa Dannyn kanssa bikineissä ja Danny katselee ja ilahtuu ja maksaa viuluja. Pimulla on oikea poikaystävä toisaalla ja kuvio on kaikille osapuolille selvä. Tämä siis minun mielikuvitusta jotta pystyisin tilanteen jotenkin hyväksymään ilman järkytystä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/105 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuollainen on aivan sairas kuvio, jota Danny "tyttöineen" pyörittää - molemmin puolin. Danny-papparainen on sekaisin oleva pe-da-ri-vaari ja tytöt sitten "pe-da-rei-ta" toisin päin. Sille pitäisi keksiä virallinen termi, että himoat haudanreunalla huojuvaa ukkorähjää, koska se on yhtä sairasta niinkin päin. Melkein kuin ruu-mii-seen se-kaan-tu-jia. Hyi helvetti, niin oksettavaa, että sanat eivät riitä!   

Vierailija
64/105 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksen antaisi?

Antaisitko itse aikuisen poikasi seurustella kenen kanssa haluaa?

Jos olisin muinaisjäänne jolla on 79v poika, niin saattaisin lausua pari valittua viimeistä sanaa jos poika olisi ryhtynyt veistelemään suhdetta jonkun vasta täysikäistyneen teinin kassa. Ja vaikka olisi nuorempikin poika, niin avoimesti paheksuisin jos tuollaisen teinin menisi itselleen pokaamaan. Joku roti noissa ikäeroissakin pitää olla, etenkin kun toinen osapuoli on noin nuori ja vielä haavoittuvainen ja kokematon vaikka onkin täysi-ikäinen.

Vierailija
65/105 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotan siihen , että lapseni on fiksu. Hyvä kotikasvatus sekä hyvä itsetunto. Ei hätää siis

Vierailija
66/105 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni vanhemmat eivät voi puuttua täysi ikäisen asioihin.

Vierailija
67/105 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nytkö se on vaihtanu 18-vuotiaaseen? Aika karmivaa että siirtyy aina vaan nuorempiin. 18v tuntuu itelleki tosi nuorelta, vaikka oon vaan 5v sitä ikää vanhempi. Mutta siis.. no jos olisin ite tosi persaukinen ja se äijä olis miljonääri ja antais naiselle paljon rahaa niin oishan se mulle ok kunhan saisin myös oman osuuteni.

Vierailija
68/105 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sinun antamisesta kiinni, 18-vuotias voi tehdä mitä huvittaa elämässään. Toki voit koittaa kiristää jollain, mutta se on vielä pahempaa

Vierailija
69/105 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

18 vuotias on täysi ikäinen. Jos asuisi kotona lentäisi ulos Heti: Lapsuus kodista ja takaisin ei olisi tuloa. Eikä mitään oikeuttaa kontaktiin.

Taidat olla jonkin sortin uskis. Jehovan todistaja? Teillehän läheisten hylkääminen on normi :D

Vierailija
70/105 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettavaa...

Vierailija
71/105 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin laillista ja normaalia. Mikäpä minä olen tuomitsemaan.

Vierailija
72/105 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin, koska hänhän olisi aikuinen nainen ja tekisi jo itse omat päätöksensä. Sitäpaitsi ikä on vain numero, eikä sillä ole mitään merkitystä kahden aikuisen ihmisen välisessä suhteessa.

Vierailija
73/105 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danny voisi ikänsä puolesta olla vaikka tytön isoisän isä.

Vierailija
74/105 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin pervoa.

Vierailija
75/105 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seisookohan Dannyllä edes enää? Onko kertonut?

Vierailija
76/105 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin, koska hänhän olisi aikuinen nainen ja tekisi jo itse omat päätöksensä. Sitäpaitsi ikä on vain numero, eikä sillä ole mitään merkitystä kahden aikuisen ihmisen välisessä suhteessa.

Minkäikäinen itse olet? 15 v? Sinulla ei ole tolkkua. Sanat tulevat suusta kuin toistaen koulutunnilla kuultua mutta mitään ymmärrystä ei ole elämästä.

Vierailija
77/105 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat saa kattoa peiliin. Tätä se tasa-arvo teettää. Huomattava osa naisista on tuulellakäyviä ja kusetettavia.

Mies54v

Vierailija
78/105 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullehan ei muiden mukuloiden asiat kuulu, mut siis tappasin sen limasen liskomiehen jos mun tyttäreen koskis.

Vierailija
79/105 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää kuitenkaan teksteissänne uhkailko vanhusta.

Vierailija
80/105 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisitteko 18-vuotiaan poikanne seurustella 79-vuotiaan naisen kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi