Antasitko itse 18v ikäisen TYTTÄRESI seurustella Dannyn ikäisen 79v kanssa?
Miten tälläinen voi olla laillista?
Irstas vanha mies tekee nuorelle naisenalulle mitä tahtoo eikä varmasti ole pitemmän päälle nuoren psyykkeelle hyväksi.
Puuttuisitko itse, jos tälläinen Danny keissi tulisi oman 18v tyttäresi kohdalle?
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Jos tyttäreni taluttelisi jonkun Dännyn meille niin heittäisin ison Deen niska-perse otteella pihalle.
Juuri näin. Aamen!
Sehän on jokaisen oma asia kenen kanssa sitä seurustelee ja en puuttuisi asiaan. Mutta tosin, eipähän tarvi tulla myöskään minulle valittamaan, jos ei neuvot kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tyttäreni taluttelisi jonkun Dännyn meille niin heittäisin ison Deen niska-perse otteella pihalle.
Juuri näin. Aamen!
👍👍👍😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku 18v haluaisi seurustella vanhan papan kanssa?
Siinä se kun jotkut haluaa....
Kyllä se vaikuttaminen tytönhupakkoon on pitänyt aloittaa jo paljon aikaisemmin, ei vasta 18-vuotiaana, kun "maito on jo kaatunut". Kun muistelen, millainen olin itse parikymppisenä, niin eipä olisi tullut pieneen mieleenikään ruveta isoisääkin vanhemman miehen kelkkaan. Omaikäiset olivat ehkä vähän lapsellisia, mutta kuitenkin paras vaihtoehto.
Olemme sopineet rajaksi 75v, joten ei.
Haluaako Helmi iskelmäTähdeksi vai mitä meinaa????
Samalla puumalangassa sai pelkästään ylä-ääniä mainostamalla nuoren miehen ja vanhemman naisen suhdetta. Kaksoisstandardit taas vahvoina.
18v on lähtökohtaisesti ihan pätevä päättämään omista sänkypuuhistaan, eikä mikään vauveli.
Vaikee sitä olisi estää, mutta kyllä miettisin tuossa vaiheessa, että mikä on mennyt kasvatuksessa pieleen. Omat tytöt on vasta 2 vuotiaita, mutta toivottavasti ei tuollaista ei tule tapahtumaan 😂
Ei ole tytärtä, mutta jos olisi niin keskustelisin pitkään hänen kanssaan. Täysi-ikäistä ei voi laillisesti estää, mutta sanoisin että jos seurustelukumppani on 79v niin pappaa ei tuoda näytille kotiin eikä suhdetta hyväksytä kotona. Juttelisin myös tytön kanssa siitä, että tuossa iässä tyttö saattaa joutua lähinnä miehelle hoitajaksi muutaman vuoden sisään ja vaikka suhde jotenkin kestäisi niin elinvuosia ei ole enää odotettavissa kuin 10-20 ja niistäkin osa todennäköisesti palvelutalossa/sairaalassa sellaisessa kunnossa, ettei miehestä enää ole seuraksi. Jos pari pysyisikin loppuun asti yhdessä, niin tytöllä on vielä hyvin elämää jäljellä, mutta nuoruus on mennyt vanhaa miestä hoitaessa ja perintöasioita hänen ei kannata edes miettiä, jos ukolla on jälkikasvua. Kertoisin myös ihan suoraan, että ihan sama mitä nyt asiasta ajattelee, mutta jos tyttö koskaan haluaa perustaa perheen, niin tämän miehen kanssa se ei tule onnistumaan ollenkaan tai onnistuisi, mutta suurella riskillä. Myöskin seksuaalisuus kaikkine tarpeineen tulee olemaan aivan erilaista, kuin jos hän löytäisi omasta ikäluokastaan poikakaverin. Saattaisin myös sanoa sanasen siitä, haluaako tytär todella viettää nuoruusvuotensa ihmisen kanssa, jonka kanssa hänellä ei ole samanlaista yhteistä puhuttavaa kuin suunnilleen oman ikäisessä porukassaan eikä elämäntilanteita voi vertailla oikein millään osa-alueella.
Jos oma tyttäreni ei 18 vuoteen mennessä olisi oppinut minulta tiettyjä asioita elämästä, niin en pahemmin enää epäröisi puhua suuni puhtaaksi ison ikäeron pareista ja niihin liittyvistä haittapuolista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitään ette voi. M79
Eikö? Tuollaisen vanhan romuluun kaataa vaikka lapsikin
Oletpa rohkea, kun uhkailet vanhaa miestä. Osaan edelleen käyttää revolveriani. M79
Vierailija kirjoitti:
Danny on isomies ja harrastaa nekkailua 😀
Eihän minulla ole 18-vuotiaan tekemisiin sanomista, mutta ei se mielestäni ole iästä kiinni, onko mies hyvä vai huono. Jos tyttäreni seurustelisi nimenomaan juuri Dannyn kanssa, niin ehkä se voisi harmittaa, mutta toisaalta olen niin huonosti perehtynyt Dannyyn, että mielikuvani hänestä voi olla väärä.
Vierailija kirjoitti:
Vaikee sitä olisi estää, mutta kyllä miettisin tuossa vaiheessa, että mikä on mennyt kasvatuksessa pieleen. Omat tytöt on vasta 2 vuotiaita, mutta toivottavasti ei tuollaista ei tule tapahtumaan 😂
Uskon pelkoa. Keekereitä voi tulla ja uuvuttava yksinhuoltajuus.
Deeeeeee on kyllä HÄRSKI. Enemmän ku Hartikainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Danny on isomies ja harrastaa nekkailua 😀
Jo pelkkä dannyn pääkallokorun näkeminen saisi uhoajat kusemaan housuihinsa.
Miksen antaisi?
Antaisitko itse aikuisen poikasi seurustella kenen kanssa haluaa?
Itselläni on poika ja kyllä hän saa täysi-ikäisenä lutkuttaa 18-vuotiaana vanhaa parrua jos niin haluaa.