Saliohjelman päivitys ilman salijäsenyyttä
Olen treenannut 3kk ja saliohjelma pitäisi päivittää. Omalla salillani (työpaikalla) ei ole henkilökuntaa tai valmentajia joilta kysyä. Alkuperäisen ohjelman tehnyt PT laskuttaa kerrasta 100e, eikä mulla enää ole varaa noihin hintoihin. Täällä kaikki PT:t on suunnilleen saman hintaisia.
Osaan tekniikat, osaan nostaa painoja ja pidentää sarjojen pituuksia, ja nyt tarvitsen vaihtelua liikkeisiin. Mistä kannattaa kysyä "pelkkää" ohjelman päivitystä?
Kommentit (4)
Niin on, mutta haluaisin ohjelman jolla voin oikeasti kehittyä. Olen päässyt hyvään alkuun salitreeneissä.
Ap
Miksi jonkun pitäisi tehdä ilmaista työtä
Vierailija kirjoitti:
Niin on, mutta haluaisin ohjelman jolla voin oikeasti kehittyä. Olen päässyt hyvään alkuun salitreeneissä.
Ap
No sehän riippuu ihan missä ja miten haluat kehittyä. Täytyy olla melko yksinkertainen ihminen, että tarvitsee pt:tä yhtään mihinkään. Netti on pullollaan neuvoja miten eri liikkeet tehdään oikealla tekniikalla. Ja samaten täynnä neuvoja, miten kehittää itseään eri tyyleillä. Ja ohjelmiakin on valmiina pilvin pimein.
Jos haluat lihaksiin kokoa, toistoja 6-12 per sarja, 3-6 sarjaa, 0.5-1.5 min tauot.
Jos voimaa, 2-6 toistoa, 3-6 sarjaa, 2-3 min tauot.
Jos räjähtävyyttä, 3-5 toistoa, 3-5 sarjaa, 2-3 min tauot.
Jos kestävyyttä, 12-20 toistoa, 2-3 sarjaa, alle 30sek tauot.
Treeniohjelman voit itse kehittää.
Netissä on paljon valmiita ohjelmia.