Mitä ajattelet ihmisestä joka painoindeksi bmi on 24?
Minusta hän todella hoikka. Itselläni on painoindeksi yli 30.
Kommentit (25)
Riippuu vähän. Naiseksi vähän normipainon ylärajoilla. Mieheksi tuo on taas kukkakeppi.
N34
En ajattele hänestä yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
En ajattele hänestä yhtään mitään.
Mutta mitä ajattelet jos on pakko.
Ap
Naisen normaali mitta on 170 cm pituutta ja 50 kg. BMI on 17,3.
Minulla BMI on 25, käyn kuntosalilla ja olen aika lailla normaalivartaloinen, lihat ovat paikoillaan.
Onhan hän ainakin ns. normaalipianon rajoissa. - Muistaakseni viime kesänä tulin nähneeksi kanavasurffatessani Hengenvaarallinen lihava realitya pätkän,joka pysäytti haukoin henkeäni kun jaksossa kuvatun -äh. nyt en muista nimeä- painoindeksi oli päälle 60. (- Sairaalloisen ylipainossa indeksi on muisaakseni 40, 0 tai enemmän).
Sinkkumies
Mulla on BMI 25 ja käypähoito sanoo tiukasti että ylipaino.
Eli pudottamisen varaa on.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on BMI 25 ja käypähoito sanoo tiukasti että ylipaino.
Eli pudottamisen varaa on.
Mitä sinun indeksisi tähän liittyy? Jos BMI on 24, niin kuin aloituksessa, niin se on normaali.
Vierailija kirjoitti:
Noilla lukemilla ei ole paljon lihaksista tietoakaan.
Olen 165 pitkä, ja näillä lihaksilla ei olisi mitään mahdollisuuksia painaa alle 65 kg. Nyt on 73 kg, ja jonkin verran vararavintoa rasvakudoksessa. Lihaksilla teen töitä.
Että sehän on hienoa, mutta BMI voi olla turvallisesti vieläkin alhaisempi.
Vierailija kirjoitti:
Normaali varmaan jossain malli estradilla mutta muutoin hyvin hoikka, ei kuitenkaan ihan vieöä sairaalloisen alipainoinen mutta niin hoikka että aika paljon voi indeksi kohta, että yltää normaalin painon rajoihin, joka sekin on aika laaja käsite puhtaasti painoindeksi tuijottamalla indeksi asettuisi 19-24,9 välille. - Pelkkä painoindeksiin tuijottaminen on toisaalta vähän tylsää, koska se ei vielä kerro mitään siitä, mistä paino koostuu.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noilla lukemilla ei ole paljon lihaksista tietoakaan.
Olen 165 pitkä, ja näillä lihaksilla ei olisi mitään mahdollisuuksia painaa alle 65 kg. Nyt on 73 kg, ja jonkin verran vararavintoa rasvakudoksessa. Lihaksilla teen töitä.
Luut painaa noin 3 kg ja lihakset n. 27 kg, loppu on pelkkää rasvaa. Ei ne sinunkaan lihakset niin suuret ole, kyllä se 10 kg on pelkkää ihraa.
Minulla on BMI 24,1. En tosiaankaan pidä itseäni hoikkana, mutten lihavanakaan. Pieni pömppö on vatsalla, se pysynyt kaksosraskauden jälkeen siinä aina, vaikka välillä olin hoikempi. Käytän vaatekokoa L tai XL mutta osin pituuden takia. Olen melkein 180cm, hihat ovat liian lyhyet ja hartiat kinnaavat vaatteissa usein.
Täysin normaalipainoinen.
Mulla BMI 19-20
Olisi varaa laihduttaa reippaasti, jos nyt ei ole joku bodaajamörssäri.
Painoindeksi 24 on lihava jos ei ole urheilija jolla on lihaksia.