BMW laittaa istuinlämmittimen kuukausimaksun taakse, maksaisitko sinä n. 15-20 € / kk ?
Mun mielestä ihan älytön hinta, kun autoilu ja autot on muutenkin niin kallista. Ihmisten rahat alkaa mennä nykyään kaikkiin mahdollisiin kuukausimaksuihin. Ihan hullua! Kalliiksi tulee tuo istuislämmitinkin pidemmällä tähtäimellä.
Kommentit (27)
Olen aina maksanut sen kertamaksuna ostaessani autoa.
Mä maksan Bemulle melkein 100 e vuodessa siitä ilosta että toimii Spotify, appsit jne.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina maksanut sen kertamaksuna ostaessani autoa.
Jatkossa maksat siitä paaaaljon enemmän. Yleensä ne on ollut vakiovarusteena jo vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Mä maksan Bemulle melkein 100 e vuodessa siitä ilosta että toimii Spotify, appsit jne.
Ai kauhee, onko tuo viihdejärjestelmäkin jo laitettu kuukausimaksulle? 😱 Enpä taida päivittää autoa hetkeen, mulla kaikki streemaa vielä ihan ilman mitään maksuja alle 10 vuotiaassa autossa.
En ikinä ostaisi Bemaria. Ei siksi, että autossa varsinaista vikaa, vaan koska suuri osa omistajistaan on ajotaidottomia imbesillejä, jotka ovat vaaraksi muulle liikenteelle. Eli en maksaisi.
Firmat tekee näillä kuukausimaksuilla kovaa tiliä. Ennen maksettiin kertamaksu, nyt jatkuva laskutus. Kuluttajien olis pitänyt laittaa stoppi tälle liiketoimintamallille jo vuosia sitten.
bemarikuskeja onkin ihan hyvä jäähdytellä, kun ne kusipäät käyvät kuumana liikenteessä
Vierailija kirjoitti:
En ikinä ostaisi Bemaria. Ei siksi, että autossa varsinaista vikaa, vaan koska suuri osa omistajistaan on ajotaidottomia imbesillejä, jotka ovat vaaraksi muulle liikenteelle. Eli en maksaisi.
Kyllä nämä on laajentunut ja laajentumassa muihinkin automerkkeihin, kun tajuavat rahasammon.
Siis nämä on autoissa joissa ei ole hankittu penkinlämmitystä ostettaessa autoa, vaan sitä on tarjottu valinnaisena auton oston jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
mikäs siinä sitten, kun ihmiset kerran maksaa. laitetaan seuraavaksi vaikka 1e jokaisesta ovenavauksesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai kauhee, onko tuo viihdejärjestelmäkin jo laitettu kuukausimaksulle? 😱 Enpä taida päivittää autoa hetkeen, mulla kaikki streemaa vielä ihan ilman mitään maksuja alle 10 vuotiaassa autossa.
Minä olen sen verran vanhanaikainen ihminen, että minusta ajettaessa kuuluu keskittyä ajamiseen eikä viihdejärjestelmiin.
On valitettavaa, että tätä valvontaelektroniikkaa tungetaan joka paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Siis nämä on autoissa joissa ei ole hankittu penkinlämmitystä ostettaessa autoa, vaan sitä on tarjottu valinnaisena auton oston jälkeen.
Mutta saako edes enää kertahintaisena varusteena ilman kuukausilaskutusta?
Vierailija kirjoitti:
no pitäähän siitä erikseen maksaa. ratin pyörimisestäkin voisi maksaa kk maksua, jos ei erikseen hanki autoa käänneltävällä ratilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen sen verran vanhanaikainen ihminen, että minusta ajettaessa kuuluu keskittyä ajamiseen eikä viihdejärjestelmiin.
On valitettavaa, että tätä valvontaelektroniikkaa tungetaan joka paikkaan.
Mä kuuntelen aina oman soittolistan musiikkia mikä streemaa automaattisesti puhelimesta autoradioon. Ei tarvitse tyytyä siihen mitä radio tarjoaa tai kuunnella pelkkää auton ja renkaiden huminaa. Jatkossa ilmeisesti tästäkin ilosta saa maksaa kuukausimaksua Spotifyn lisäksi automerkille.
En maksaisi, vaan valitsisin toisen merkin. Autot tehdään nykyään niin paljon samoista osista, että ero on lähinnä logossa ja muotoilussa.
Siis nyt oikeesti. Auto maksaa maltaita ja lämmityshärpäkkeet on siinä olemassa. Ja nyt vedetään vielä erikseen juoksevaa maksua siitä kun se lämmitys laitetaan päälle. Haistakaanytjopitkäpaska. Ihmiset, meillä on valta joko hyväksyä tämmöset järjettömyydet, tai lopettaa ne.
Vierailija kirjoitti:
En maksaisi, vaan valitsisin toisen merkin. Autot tehdään nykyään niin paljon samoista osista, että ero on lähinnä logossa ja muotoilussa.
Yleensä näissä tuppaa käymäön niin, että toimintamalli kopioituu pikkunhiljaa koko alalle, jos se on tuottaa hyvin rahaa. Muutaman vuoden päästä ehkä jonkun karmeimman auton saa ilman.
Seuraavaksi takalasin lämmitin. Sitten sähköikkunat ja tuulilasinpyyhkijät .. ja vilkut. Olisiko sitten ajovalot ja sähköikkunat jos joku jostain kumman syystä moista luxusta haluaa autoonsa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on bemaria vastaava samoista osista tehty auto?
Maksaa enemmän kuin suoratoistopalvelut 😄