Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BMW laittaa istuinlämmittimen kuukausimaksun taakse, maksaisitko sinä n. 15-20 € / kk ?

Vierailija
30.08.2022 |

Mun mielestä ihan älytön hinta, kun autoilu ja autot on muutenkin niin kallista. Ihmisten rahat alkaa mennä nykyään kaikkiin mahdollisiin kuukausimaksuihin. Ihan hullua! Kalliiksi tulee tuo istuislämmitinkin pidemmällä tähtäimellä.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000008971806.html

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kait mä se pitää vaan maksaa. Mun on pakko muuttaa kohta sinne bemmii asumaan kuitenkin koska ei oo varaa enää omakotitalossa asua.

Vierailija
22/27 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaa paaliin vaan niin ei tarvitse sen enempiä miettiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En maksaisi, vaan valitsisin toisen merkin. Autot tehdään nykyään niin paljon samoista osista, että ero on lähinnä logossa ja muotoilussa.

Mikä on bemaria vastaava samoista osista tehty auto?

helsinkiläiset spandexhousut ovat varmaankin lähimpänä bemaria, koska bemarikuskit ja helsinkiläiset spandexpyöräilijät ovat yhtä kusipäitä

Vierailija
24/27 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villahousut jalkaan ja talja perseen alle.

Vierailija
25/27 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En maksaisi, vaan valitsisin toisen merkin. Autot tehdään nykyään niin paljon samoista osista, että ero on lähinnä logossa ja muotoilussa.

Mikä on bemaria vastaava samoista osista tehty auto?

valkoisen audin kuskin kusipäisyys on lähellä mustan bemarin kuskin kusipäisyyttä, joten autoissa lienee jotain yhtäläisyyksiä

Vierailija
26/27 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen pari kymppiä maksaisi jos saisi Ladasta lämmityksen pois päältä kesäksi. Vaikka mitä yrität ja kokeilet niin kuumaa työntää joka torvesta. Ei pysty ajamaan helteillä.

Vierailija
27/27 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole BMW:ssä ollenkaan penkkilämppäriä. Sisätilankyllä lämpeää kun kännykästä köskee. Joku 60 euros vuodessa luullakseni tästö kännykkäsoftasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan