BMW laittaa istuinlämmittimen kuukausimaksun taakse, maksaisitko sinä n. 15-20 € / kk ?
Mun mielestä ihan älytön hinta, kun autoilu ja autot on muutenkin niin kallista. Ihmisten rahat alkaa mennä nykyään kaikkiin mahdollisiin kuukausimaksuihin. Ihan hullua! Kalliiksi tulee tuo istuislämmitinkin pidemmällä tähtäimellä.
Kommentit (27)
Laittaa paaliin vaan niin ei tarvitse sen enempiä miettiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En maksaisi, vaan valitsisin toisen merkin. Autot tehdään nykyään niin paljon samoista osista, että ero on lähinnä logossa ja muotoilussa.
Mikä on bemaria vastaava samoista osista tehty auto?
helsinkiläiset spandexhousut ovat varmaankin lähimpänä bemaria, koska bemarikuskit ja helsinkiläiset spandexpyöräilijät ovat yhtä kusipäitä
Villahousut jalkaan ja talja perseen alle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En maksaisi, vaan valitsisin toisen merkin. Autot tehdään nykyään niin paljon samoista osista, että ero on lähinnä logossa ja muotoilussa.
Mikä on bemaria vastaava samoista osista tehty auto?
valkoisen audin kuskin kusipäisyys on lähellä mustan bemarin kuskin kusipäisyyttä, joten autoissa lienee jotain yhtäläisyyksiä
Kyllä sen pari kymppiä maksaisi jos saisi Ladasta lämmityksen pois päältä kesäksi. Vaikka mitä yrität ja kokeilet niin kuumaa työntää joka torvesta. Ei pysty ajamaan helteillä.
Mulla ei ole BMW:ssä ollenkaan penkkilämppäriä. Sisätilankyllä lämpeää kun kännykästä köskee. Joku 60 euros vuodessa luullakseni tästö kännykkäsoftasta.
Kait mä se pitää vaan maksaa. Mun on pakko muuttaa kohta sinne bemmii asumaan kuitenkin koska ei oo varaa enää omakotitalossa asua.