Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

:D Ihmettelin, että mikä 2,5 v:n tarharepussa painaa ja kolahtelee lattiaa vasten...

Vierailija
27.10.2006 |

Sivutaskussa oli Leatherman. :D Tyttö vissiin meinas pitää puoliaan päiväkodissa!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ruuvimeisselit ja mittanauhat ynnä muut löytyy myös usein samanikäisen pojan keinuharrikan satulalaukusta, jemmaa sinne kaikki löytämänsä isot aarteet :)

Vierailija
2/14 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan hysteerikko kun minusta toi ei tuntunut kovin hauskalta jutulta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta nauratti, toisaalta vähän hirvitti. Mutta eihän noin pieni onneksi saa sitä auki, kun en minäkään meinaa saada.

-AP

Vierailija
4/14 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli pakannut ' eväiksi' puolisoni työlaukkuun muovisia leikkihedelmiä. Ei nouse paino kun niitä jyrsii!!

Vierailija
5/14 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis voinu meinaan olla hoitajilla hyvät ilmeet... ja pikku terroristin vanhemmat puhutteluun :D

Vierailija
6/14 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmeisesti oli salakuljettanut sen ulos ilman lupaa.. mutta uhkaili muita lapsia sillä sen veitisosalla!! Kunnes uskoi mua ja vei sen kotiin. Piti jo poliisillakin vähän " pelotella" kun ei meinannut mitään uskoa. Tämä poika oli jo eskari-ikäinen ja vähän normaalia villimpi.

Vierailija
7/14 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli asiaan sivuten mieleen miehen työkaveri joka työreissulla ihmetteli reppunsa painoa. Majapaikassa sitten sen avasi ja totesi että tytär oli pakannut siihen läjän karvaleluja kaveriksi =) ehkä ois riittäny yksikin kaveri...

Vierailija
8/14 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa olen kivasti saanut säikytettyä niillä raadoilla koulukavereitani ;)

Vierailija
9/14 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovela lapsi

Vierailija
10/14 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D :D :D Ihana veijari! Mitä lie ajatellut?

Vierailija
11/14 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D :D :D Ihana veijari! Mitä lie ajatellut?

Ylpeä tietysti hienosta aikuisten laitteesta, luulen! :D

Vierailija
12/14 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäiset lapset kerää kaikenlaista mukaansa. Oman lapsen repusta on löytynyt mm. kiviä, keppejä, työkaluja, koiran leluja, ruokaa, meikkejä... 

Onneksi lapsi ei oo satuttanut itseään. Nyt kaikki vaaralliset tavarat paikkaan josta lapsi niitä ei saa. 

Vierailija
13/14 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ollut niin veikeää kun lapsi olisi tuikannut tarhakaveria keuhkoon. Sellainen suloinen veijari. 

Vierailija
14/14 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju aloitettu 2006. Tällä taaperolla voi olla jo omia taaperoita... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän