Luettele kaksi henkilöä sekä isän ja äidin suvusta ja kerrro millainen koulutus heillä on? Tahdon tietoa hermorakenteeestasi.
Isän veli diplomi insinöööri, ydinvoimaloissa ja vtt llä tutkijan toiminut, laivastossa kävi reserrviupseerikoulun. Äidin sisko saiiraanhoitaja.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää helvetissä vastailko tällaisiin kyselyihin. 🤦 Jesus että ihmiset ovat sinisilmäisiä ja tyhmiä.
Tämä on ihan hyvää itsetutkiskelua. Ilmankos en edes pärjännyt amk:ssa. Geenit ovat yksinkertaisen talonpojan.
Jos on lusikalla annettu, ei voi kauhalla ottaa. Tapasi mummovainaa veistellä. Oikeassa oli.
Lähihoitaja, perushoitaja, itse olen lähihoitaja.
Vierailija kirjoitti:
Älkää helvetissä vastailko tällaisiin kyselyihin. 🤦 Jesus että ihmiset ovat sinisilmäisiä ja tyhmiä.
Miksi ei? Mitä tyhmää ja naiivia siinä on, että joku anonyymisti kertoo äitinsä tai isänsä olevan sitä tai tätä? Joku tulee ovelle koputtamaan että hei, sun vanhempi oli kaupan kassa, vauvapalstalla kerroit, nyt teen sitä ja tätä sulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei? Mitä tyhmää ja naiivia siinä on, että joku anonyymisti kertoo äitinsä tai isänsä olevan sitä tai tätä? Joku tulee ovelle koputtamaan että hei, sun vanhempi oli kaupan kassa, vauvapalstalla kerroit, nyt teen sitä ja tätä sulle?
Ihmisen pitäisi olla ylpeä juuristaan. Oli ne mitä tahansa. Menneisyys näyttää tulevaa.
Mummo oli piika niinkuin myös toinen mummo.
Miksei kysyttäisi suoraan isän ja äidin ammatteja? Niillähän lopulta ainoastaan väliä on, koska isä ja äiti yleensä kasvattavat lapsen ja antavat tälle geenit.
Vierailija kirjoitti:
Filosofian tohtori, lääkäri, peruskoulun opettaja, pappi
Jatkan vielä. Suvussani on useita lääkäreitä, kauppatieteiden tohtoreita, diplomi-insinöörejä, korkeita valtion virkamiehiä ym.ym. Rikkaita ei ole, vaan hyvin toimeen tulevia. Nyt analyysiä kehiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen pitäisi olla ylpeä juuristaan. Oli ne mitä tahansa. Menneisyys näyttää tulevaa.
Niin? Minä olen ihan ylpeä lähihoitaja-vanhemmistani. Miksi tämä on tyhmää ja naiivia kertoa tästä täällä?
Ukko39 kirjoitti:
Kertoo hyvinkin paljon vastaajista, kun neljän henkilön ammatteja kysyttiin, valtaosa antoi vain kahden.
En minä ainakaan tiedä vanhempieni sisarusten ammatteja tai koulutusta, vaikka kummallakin oli viisi sisarusta.
Äidin vanhemmat pientilallisia. Isän isä sekatyömies, äiti kävi tehdästöissä. Tuskin heillä mitään koulutusta oli, syntyneet 1900-1910 -luvuilla.
Siis mitä. Sukulaisten koulutus ei kerro mistään mitään. Haluatko tänne ne kiertokoulun ehtojen kautta käyneet, korkeakoulutetut vai useita eritasoisia tutkintoja suorittaneet. Vaikuttaako pelkkä koulutus vai myös menestys työelämässä. Nämähän eivät aina ole tekemisissä keskenään?
Neljä voin valita aika erilaisista koulutuksista eli mitä se kertoo MUKA?
Isoäitini isä oli suutari, setäni oli kansanedustaja. Riittääkö?
Isän veli homo sapiens ja äidin sisko homo sapiens. Isästä ja äidistä ei ole mitään hajuakaan, ehkä jotain kädellisiä kuitenkin.