Luettele kaksi henkilöä sekä isän ja äidin suvusta ja kerrro millainen koulutus heillä on? Tahdon tietoa hermorakenteeestasi.
Isän veli diplomi insinöööri, ydinvoimaloissa ja vtt llä tutkijan toiminut, laivastossa kävi reserrviupseerikoulun. Äidin sisko saiiraanhoitaja.
Kommentit (33)
Opettele kirjoittamaan.
T. Neurologiaan erikoistuneen lääkärin ja työterveyden erikoislääkärin tytär sekä lastenlääkärin ja radiologin lapsenlapsi.
Ap. Piipiäkö se sulle kuuluu. Analysoi äidin kanssa itseäsi.
Hermorakenne?
Ja ihan kuka vaan sukulainen käy esimerkistä?
Isän isän isä = maatalon isäntä
Äidin äidin äiti = maatalon emäntä
Isoisä: Laatikkoleukainen lentäjäkirurgi
Isoäiti: Miss Maailman perintöprinsessa vuodelta nakki ja keppi
Äidin veli on väitellyt lääketieteen tohtori. Oli töissä yliopistolla.
Isän sisko oli teologi. Toimi sairaalasielunhoitajana.
No aiotko antaa jotain analyyseja vastaajien hermorakenteista :D ?
Filosofian tohtori, lääkäri.
Anna tulla!
Haist kakka ap. ja sun hermorakentees. Että oot oikee "dippa-inssin sukuu". Ihan hyvä ettet ole huutolainen.
Isän isä: ei koulutusta, omisti tehtaan.
Äidin äiti: mielisairaanhoitaja
Sun avaus edellyttäisi 4 henkilön kuvausta, mutta esimerkissäsi annat vain 2.
Kertoo hyvinkin paljon vastaajista, kun neljän henkilön ammatteja kysyttiin, valtaosa antoi vain kahden.
Äidin isä maanviljelijä, isän isä maanviljelijä. Heidänkin vanhempansa ovat olleet pitkälle maanviljelijöitä. Suoraan ylenevässä polvessa ei ole yhtään koulutettuja, edes lukiota. Minä olen ensimmäinen lukion käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Äidin isä maanviljelijä, isän isä maanviljelijä. Heidänkin vanhempansa ovat olleet pitkälle maanviljelijöitä. Suoraan ylenevässä polvessa ei ole yhtään koulutettuja, edes lukiota. Minä olen ensimmäinen lukion käynyt.
Yksinkertaisia ihmisiä, koulua on käyty ehkä viisi luokkaa. Mitä kertoo minun hermorakenteestani?
Älkää helvetissä vastailko tällaisiin kyselyihin. 🤦 Jesus että ihmiset ovat sinisilmäisiä ja tyhmiä.
Filosofian tohtori, lääkäri, peruskoulun opettaja, pappi
Vierailija kirjoitti:
Älkää helvetissä vastailko tällaisiin kyselyihin. 🤦 Jesus että ihmiset ovat sinisilmäisiä ja tyhmiä.
Tämä on ihan hyvää itsetutkiskelua. Ilmankos en edes pärjännyt amk:ssa. Geenit ovat yksinkertaisen talonpojan.
Isän isä vanginvartija, äidin äiti mainostoimiston omistaja.