Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen julkkiksen näköiseksi sinua on sanottu?

27.10.2006 |

Pitkähiuksisena moni (ihan ventovieraskin) sanoi minua Salkkareiden Elinan näköiseksi. Piti ihan katsoa ko. ohjelmaa sen takia, että näin tyypin. :-D

Lyhyttukkaisempana minua on sanottu Kata Kärkkäisen näköiseksi.

Mies sanoo, että minulla on samanlainen peppu kuin Jennifer Lopezilla, ja niinhän tuo taitaakin olla. :-D

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaakoko omakin nimesi M:llä?

Vierailija
22/39 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanomaan, siis joku tuntematon tyyppi, että näytän Mariah Careylta... daa??????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Victorian (oletan siis Ruotsin prinsessaa) ja Laura Närhen näköinen?! Ihan kauniita molemmat, mutta niin erityyppisiä...

Minusta muuten tuo Laura on älyttömän nätti nainen.

Minusta ei ole muuta sanottu kuin että olen italialaisen tai ranskalaisen näköinen. Joskus jopa luultu ranskalaiseksi, kun puhun englantia. Ja ihan suomalainen aksentti on, ei paha, mutta tunnistettava.

Vierailija
24/39 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki em. ovat sanoneet Thurmanin näköiseksi tietämättä toistensa sanomisista, joten pakko kai sen on pitää paikkaansa.

Vierailija
25/39 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mua on sanottu Britney Spersin näköiseks, todella moni.

Ulkomailla sanotaan Alicia Silverstonen näköseks (eiks se ollu niissä Aerosmith-videoissa jokunen vuosi sitten....?)

Ja vielä, tää on käsittämätöntä: suomalaiset sanoo mua japanilaisen näköiseksi???

Olenko todella vain yksi ja sama ihminen?

Vierailija
26/39 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, väliäkö tuolla. Mieheni sanoi minua joskus aikoinaan Taikapeilin laulajan näköiseksi, olikohan Hanna-Riikka Siitonen tai jotain. Ja äitiäni on luultu (ihan oikeesti) todella monta kertaa Tarja Haloseksi.

Vierailija
27/39 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minnie driver

Vierailija
28/39 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

laura, silloin kun oli vielä pitkät hiukset...

Vierailija
29/39 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai Madonna - nuorempana kuin nyt.

Vierailija
30/39 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sitä ihminen muuttuu.

Vierailija
31/39 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ihmiset katsovat ihmisiä niin eri tavalla, ettei asia ole minusta ollenkaan kummallinen. Oma poika on joidenkin mielestä ihan ilmetty isänsä ja joidenkin mielestä ihan minun näköiseni. Osa katsoo kokonaisuutta, osa silmiä tai suuta, ilmeitä...

Luulen, että harva tunnistaisi minuakaan Kata Kärkkäisen perusteella (nyt kun hiusmalli ei ole sinne päinkään). Mutta jotain samaa meissä silti on, kun niin moni on asiasta sanonut. Salkkareiden Elinaksi minua on sanottu ehkä lähinnä hymyn perusteella (ja silloin samanlaiset hiukset).

Miehen mielestä muistutan myös Winona Ryderiä. Joskus muistutin jotain hajuvesimainoksen mallia...

Ja se, että täällä on sanottu pääasiassa kauniiden ihmisten nimiä kertonee siitä, että ihmisillä on pientä rajaa siinä, mitä kavereilleen menevät sanomaan. Harva kai haluaisi kuulla olevansa Hjalliksen näköinen tai olevansa ilmetty puolalainen naispainonnostaja. :-)

Vierailija
32/39 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten Hanna Pakarisen. Joskus silloin kun se oli juuri valittu Idolsiksi (ja en tiennyt asiasta mitään) jotkut pysähty kadulla ja kaupassa katsomaan. Asia selvisi myöhemmin.

Vierailija
33/39 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja Pelinaisista sen tumma tukkaisen mallin näköiseksi, joka sai lapsen ja jonka vaalea nainen vaihtoi omakseen (en muista nimeä).

Niin ja sitten sen näköiseksi, mitä Teemu Brunila olisi naisena :)

Vierailija
34/39 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useampi ihminen silloin kysyi, olenko hälle sukua :)

Vierailija
35/39 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

,

Vierailija
36/39 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

julkimoksi. Minä en ainakaan menisi sanomaan jollekkin että, näyttää Tarja Haloselta. Jollekkin joka näyttää Angelina Jolielta voin sanoa.

Minua on sanottu Viivi Avellanin näk., Nylon Beatin jonnan näk., Brigitte Bardotin näköiseksi.

Vierailija
37/39 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulemma samanlaiset silmät ja kulmakarvat...

Vierailija
38/39 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole kyllä kummastakaan kaksoisolennosta kovin mielissäni...

Vierailija
39/39 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin kun oon vähän yrittänyt siistiä itteeni. Kai jengi kelaa et toi on se, se, se, entiiä. Itte tuumin et mulla nenä kasvaa ottassa ja naama rusottaa couperosaa, et oon varmaan siis mielenkiintosen nähönen hih.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi