Siis BookBeatin hinta nousee 24:99 e/kk
Vielä puolitoista vuotta sitten oli 14:99 e.
Ei ole enää hintansa väärtti.
Pelkkää ruotsalaista ja suomalaista dekkaria. Kun olet yhden kuunnellut niin seuraavat 35 ovat juoneltaan samanlaisia: häijy ihminen kuolee, upea naispoliisi/juoppo miespoliisi ratkaisee jutun joka liittyy 20 vuotta vanhaan raiskaukseen/tappoon/pahoinpitelyyn tms. Huoh.
Sitten on nämä self help oppaat ja huonosti kirjoitetut true crimet tyyliin Pertsa tappoi ja narkkasi 30 vuotta, joutui vankilaan ja löysi elämänsä naisen ja on nyt onnellinen ja työskentelee Purunperän sosiaalihuollossa kokemusasiantuntijana.
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Ap on himokuuntelija. Näkö on huono enkä pysty lukemaan kirjoja. Enkä raskin vielä tämän vuoden loppuun maksaa mutta sitten 2023 pitää miettiä asia uudelleen.
SIlloinhan voit saada Celian tunnukset käyttöösi.
Mutta onpa kyllä kova nousu.
Christiiina kirjoitti:
Harva maksaa tuollaisia summia. Sitä paitsi Yle Areenassa on tarjolla laaja valikoima kuunnelmia ja muita juttuja ILMAISEKSI.
Ei ne varsinaisesti ilmaisia ole. Niiden maksu on ylevero.
Vierailija kirjoitti:
Ap on himokuuntelija. Näkö on huono enkä pysty lukemaan kirjoja. Enkä raskin vielä tämän vuoden loppuun maksaa mutta sitten 2023 pitää miettiä asia uudelleen.
Celia.
Hee hee! Itsellä hyllyntäysi oikeita kirjoja jotka olen ostanut kirjaston poistomyynnistä.
:D
Vierailija kirjoitti:
Storytelin saa vuodeksi 89,99 eurolla kun ostaa lahjakortin Helsingin kirjamessuilta tai netistä kun ne ovat. Olen jo muutamana vuotena ostanut ja tuolla ei tule kuukausihintaa kymppiäkään.
Saiko tänä vuonna? Yritin koko kirjamessujen ajan kyttäillä tarjouksia mutta en löytänyt
Vierailija kirjoitti:
Hee hee! Itsellä hyllyntäysi oikeita kirjoja jotka olen ostanut kirjaston poistomyynnistä.
:D
Niitä on vähän hankala lukea esim koiraa ulkoiluttaessa. Meillä lapset kuuntelee myös tosi paljon, myös se lukutaidoton.
Mulla on tuo 24,99e ja Bookbeatissa lukee käyttäjäprofiilissa rajaton. (Luen todella paljon kuukaudessa, joten tuo halvempi ei riittäisi. Mutta outoa tässä on se, ett Bookbeatin sivulta ei löydä ollenkaan mainintaa tällaisesta rajattomasta paketista 😮
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tuo 24,99e ja Bookbeatissa lukee käyttäjäprofiilissa rajaton. (Luen todella paljon kuukaudessa, joten tuo halvempi ei riittäisi. Mutta outoa tässä on se, ett Bookbeatin sivulta ei löydä ollenkaan mainintaa tällaisesta rajattomasta paketista 😮
Löysinkin käyttäjätuedoistani tällaisen Nykyinen 'Unlimited' -tilauksesi ei tule enää olemaan saatavilla tilaustyyppinä. Voit säilyttää sen toistaiseksi. Jos kuitenkin muutat tai perut tilauksesi, tai jos maksusi epäonnistuu, voit valita vain muiden tilaustyyppien välillä.
Nouseeko nää nyt yleisten kustannusten nousun takia, vai saavatko kirjailijat viimein jotain oikeutta äänikirjoilleen. Hehän eivät saa niiden kuuntelusta oikeastaan yhtään mitään .
Ja nyt tuo rajattomuuskin poistuu 😟 Sama hinta, mutta kuunteluoikeus rajataan 150h/kk. Aika vaihtaa palveluntarjoajaa.
Vierailija kirjoitti:
Nouseeko nää nyt yleisten kustannusten nousun takia, vai saavatko kirjailijat viimein jotain oikeutta äänikirjoilleen. Hehän eivät saa niiden kuuntelusta oikeastaan yhtään mitään .
Näyttää siltä että kaiken, paitsi palkkojen, hinnat on kytketty Nordpool-hintaan.
BookBeat ollut yli 3 vuotta, ja hinta on noussut noin 50%. Pärjään juuri ja juuri 100 tunnilla, kun tiputin unlimitedin pois, mutta alkoi ärsyttämään. rajatonta ei saa enää takaisin.
Storytellissä näyttäisi olevan puoli vuotta 7, 49/kk. Ehkä pitää kokeilla. Kirjastoissa on pitkät jonot ja liian vähän valikoimaa. Alkuun käytin sitä, kun kirjoja oli vielä saatavilla ennen e-kirjavillitystä.
Nämä palvelut on hyviä himolukijoille ja kuuntelijoille, mutta hinnankorotukset suhteettoman suuret.
Ilmaiseksiko? Minä ainakin maksan enemmän kuussa kuin Bookbeat ja Netflix yhteensä. On eri asia kannattaako käyttää yle areenaa kun joka tapauksessa joutuu siitä maksamaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei äänikirjojen kuuntelu ole lukemista
En jaksa enää tätä Satu Rämö ja eräiden ruotsalaisten dekkarien tyrkytystä. Minulle suositellaan joka päivä tuota hiton Hildur-dekkaria.
Dekkaria taso on kyllä laskenut rajusti.
Vierailija kirjoitti:
BookBeat ollut yli 3 vuotta, ja hinta on noussut noin 50%. Pärjään juuri ja juuri 100 tunnilla, kun tiputin unlimitedin pois, mutta alkoi ärsyttämään. rajatonta ei saa enää takaisin.
Storytellissä näyttäisi olevan puoli vuotta 7, 49/kk. Ehkä pitää kokeilla. Kirjastoissa on pitkät jonot ja liian vähän valikoimaa. Alkuun käytin sitä, kun kirjoja oli vielä saatavilla ennen e-kirjavillitystä.
Nämä palvelut on hyviä himolukijoille ja kuuntelijoille, mutta hinnankorotukset suhteettoman suuret.
Onko Bookbeatissa ja Storytellissa samoja kirjoja? Itsellä käytössä vain Bookbeat jonka tarjonta on mennyt surkeaksi. Vain entisten poliisien kirjoittamia dekkareira tai taparikollisten elämäkertoja.
Nextory vielä edullinen.
Kuuntelen noin 25 kirjaa kuukaudessa joten rajoittamaton on ainoa järkevä vaihtoehto. En muutenkaan pidä noista tuntirajoituksista, stressaavaa vahdata jääkö kirja kesken.
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Harva maksaa tuollaisia summia. Sitä paitsi Yle Areenassa on tarjolla laaja valikoima kuunnelmia ja muita juttuja ILMAISEKSI.
YLE ei ole ilmainen. Minä maksan siitä n. 13,60 €/kk
Ylellä kaikista paras hinnoittelu: naapuri maksaa!
Vierailija kirjoitti:
Nextory vielä edullinen.
Kuuntelen noin 25 kirjaa kuukaudessa joten rajoittamaton on ainoa järkevä vaihtoehto. En muutenkaan pidä noista tuntirajoituksista, stressaavaa vahdata jääkö kirja kesken.
Itsellä on muutaman historiateosta ja Tulen ja jään laulu kuuntelematta. Sitten adios Bookbeat.
Niinpä. Downgreidasin oman tilaukseni heti tänään.