Onko Australia hyvä maa asua?
Olen (ehkä) muuttamassa sinne opiskelemaan lääketiedettä. Onko kukaan asunut (tai asuu) Australiassa? Millainen ilmapiiri? Mitä kannattaa ottaa huomioon?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukuvuosimaksuthan siellä huitelevat siinä 25 000-30 000 euron tietämillä yliopistoissa, eli pitää varustautua opiskelujen lisäksi tiiviiseen työntekoon. Australiassa taisi todella olla ihan maailman tiukimmat koronasäädökset, kun ei edes australialaiset itse päässeet matkustamaan maasta minnekään vuosiin, joten ei nuo ihan puppupuhetta ole, mitä tuossa jotkut mainitsivat.
Joo, se on totta, että sieltä ei päässyt matkustamaan , eikä sinne päässyt ( ellei ollut julkimon koira) , mutta ei siellä ketään hakattu ja siellä esim. ravintolat festarit jne olivat avoinna, kun täällä oli sulku.
Kyllä oli pamputtaiia ja keskitysleirejä, järkyttävää touhua ja videoita.
Käristävä aurinko, tietyissä kaupungeissa nykyään yllätystulvat, myrkylliset ja vaaralliset ötökät, todella kalliit asunnot varteenotettavissa kaupungeissa, hirvittävän pitkät etäisyydet kaikkialle ja yhtään mihinkään, kasvava Kiinan uhka ja äärimmäisen korruptoitunut ja sekopäinen hallitus ainakin sen edellisen ukon aikana. Muuten kyllä ihan ok, jos nuo ei haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukuvuosimaksuthan siellä huitelevat siinä 25 000-30 000 euron tietämillä yliopistoissa, eli pitää varustautua opiskelujen lisäksi tiiviiseen työntekoon. Australiassa taisi todella olla ihan maailman tiukimmat koronasäädökset, kun ei edes australialaiset itse päässeet matkustamaan maasta minnekään vuosiin, joten ei nuo ihan puppupuhetta ole, mitä tuossa jotkut mainitsivat.
Joo, se on totta, että sieltä ei päässyt matkustamaan , eikä sinne päässyt ( ellei ollut julkimon koira) , mutta ei siellä ketään hakattu ja siellä esim. ravintolat festarit jne olivat avoinna, kun täällä oli sulku.
t. tokentubetukset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. tokentubetukset
Täyttä faktaa. Miksi sun on vaikea uskoa? Katso vaikka niitä korona-ajan virallisia tiedotuksia ja valtion sivuilla on aineistoa myös.
Se, että lähinnä vaihtoehtomediat niistä uutisoivat, oli siksi kun muualla asiasta ei puhuttu.
Tokentubessa on TOTUUS.
- Juha Korhonen
Kuinka sinne voi mennä kun siellä ei ole edes Kelaa?