Täytyykö vaan kestää, että mies flirttaa muille. Olen ollut niin kauan yksin ja haluan lapsen. Perheen. Olenko ollut naivi?
Kaikkein pahinta oli se, kun hän palasi pöytään ja alkoi puhella minulle ystävällisesti, kuin mitään ei tapahtunut. Hänen hymynsä ja kohteliaisuutensa olivat niin pinnallisia, niin teeskenteleviä. Hänen silmiensä viettelevä katse oli kuin hänellä olisi toinen persoona. Hän koski käteensä ja silitti sitä. Siinä hetkessä olin varma, että hänen kätensä oli ollut toisen naisen päällä. Hän tiesi tekonsa ja tiesi että minäkin tiedän.
Myöhemmin hän teki sen uudestaan. Tämä kerta oli vieläkin epämiellyttävämpää. Hän kosketteli minua, samalla kun hänen silmänsä olivat muualla. Hänen katseensa oli muissa naisissa.
Olen niin haavoittunut. Hän tekee näin tahallaan, hän nöyryyttää minua. Mutta samaan aikaan, siinä on jotakin mielenkiintoista. Hänen nöyryyttävä käytöksensä herättää minussa sekaisin tunteita. Olenko masokistinen? En haluaisi myöntää sitä, mutta minä kaipaan sitä miestä nytkin.
Kommentit (16)
Ei täydy, ukko luiskaan. Miksi kirjoitat kuin joku wannabe romantiikka novellisti?
Vierailija kirjoitti:
Ei täydy, ukko luiskaan. Miksi kirjoitat kuin joku wannabe romantiikka novellisti?
Aloittaja suoltaa tätä psykoottista sontaa tänne aikansa kuluksi.
Perhettä tuskin tuon miehen kanssa saat, lapsestakaan en olisi ihan niin varma.
En sanoisi, että virheen teki! Ei, virhettä ei tapahtunut. Oli vain liian vähän keskustelua, liian harvoja sanoja. Avaudu rakastajallesi ja ilmaise sisimpäsi: sä oot mun ja sun palavat silmät kun vierailevat muiden naisten povissa, se mut tappaa sisältä niin. Oih ja voih!
Jos haluat onnellisen tai ainakin tavallisen ydinperheen tai ainakin lapsen, niin jätä tuo lipevä äijä ja äkkiä. Naisen hedelmällinen aika on lyhyt. Älä hukkaa aikaasi. Älä hukkaa elämääsi. Tuollainen lipevä ääliö ei oikeasti rakasta sinua, hän rakastaa vain itseään. Ei hän kykene myöskään vastuunkantavaksi isäksi.
Siis ei kai kukaan usko näitä...😂
Vierailija kirjoitti:
Siis ei kai kukaan usko näitä...😂
Joo aika onneton stoori. Mutta on tuollaisia miehiä tietty oikeastikin, välillä niitä näkee sellaisia jotka kiehnää tyttöystävän kanssa kehollaan samalla kun katsoo ihan muualle ja oikein tuijottelee.
Nuo naiset poikkeuksetta sellasia nyhväkkeen oloisia.
Hyi, melkein oksensin kirjoitustyylisi vuoksi. Mies todellakin ansaitsee parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Perhettä tuskin tuon miehen kanssa saat, lapsestakaan en olisi ihan niin varma.
Saahan niitä lapsia helposti,perhettä tai miestä ei niinkään.
Joku on lukenut Harlekiini-pokkareita ja kirjoittaa nyt omaa sepustustaan. Ero tietysti on se, että Harlekiineista joku maksaakin jotain kun taas minulle saisi maksaa, kun luin tuon oksennuksen.
Puhu miehelle, ei hän varmaan tajunnut rajojasi.