Käykääpä mammat ihmettelemässä
Seksi-palstalla joku nainen pyytää kommentteja mitoistaan about 167/56. En voi kuin ihmetellä, millaisia vastauksia hän on miehiltä saanut...
Ei sit auta meikäläisenkään vissiin kuin käydä tekemässä lobotomia. Kiloja meikäläisestä ei nimittäin laihduttamalla saa pois, kun läskiä ei ole... ;-D
Kommentit (5)
Jostain syystä aina kuitenkin ihan suosittu miesten keskuudessa -tokikaan en tällä palstalla :D
Vierailija:
että kun laittaa hölmön kysymyksen saa hölmöjä vastauksia. Ilmiselvästi kysyjälle sikaillaan. Kysymys on vähän samaa sarjaa, että olenko parempi BMI 19 vai 25? Ihan sama ja ketä kiinnostaa?
Joo, olen samaa mieltä siitä, että kysmys on tyhmä. Ei tuollaisten speksien avulla saa mitään kunnon arviota. Paras on, kun itse marssii peilin eteen ja tekee arvionsa.
Mutta en silti voi lakata ihmettelemästä, miten paljon näillä palstoilla pyörii idiootteja, joiden elämäntehtävänä tuntuu olevan provoaminen ja toisten haukkuminen.
Onneks pääsen maanantaina takaisin töihin. :-D
Omasta mielestäni painoa on liikaa. Ihannepaino minulle olisi 54 kg, niissäkin mitoissa olen ollut. Pienimmilläni painoin 48 kg ja se oli todellakin liian vähän, olin silloin hirveässä stressissä ja minulla oli muitakin ongelmia elämässä, keikuin aivan anoreksian rajalla. Eli olen samaa mieltä siitä, että ehkä tuon ketjun ap voisi hyvinkin pudottaa pari kiloa ollakseen timmissä kunnossa. Sen sijaan se mies, joka arveli 49 kg olevan normaalipaino tuon pituiselle, on ihan metsässä.
Vierailija:
Omasta mielestäni painoa on liikaa. Ihannepaino minulle olisi 54 kg, niissäkin mitoissa olen ollut. Pienimmilläni painoin 48 kg ja se oli todellakin liian vähän, olin silloin hirveässä stressissä ja minulla oli muitakin ongelmia elämässä, keikuin aivan anoreksian rajalla. Eli olen samaa mieltä siitä, että ehkä tuon ketjun ap voisi hyvinkin pudottaa pari kiloa ollakseen timmissä kunnossa. Sen sijaan se mies, joka arveli 49 kg olevan normaalipaino tuon pituiselle, on ihan metsässä.
Minä olen siis 169/56. Paino on opiskeluaikoina ollut alimmillaan 52 ja olin kyllä ihan tikkulaiha ja söin huonosti. Nytkin olen laiha (vaatteet kokoa S tai 36), ei ole vatsamakkaroita ja jalat ovat mallia pitkät ja laihat. Voisin painaa jopa muutaman kilon enemmänkin. Ja kunhan ensi kesän puolimaraton lähestyy, niin luultavasti painankin pari kiloa enemmän, sillä lihasmassa kasvaa harjoittelun myötä.
Eli en todellakaan näkemättä sanoisi, että ap:n pitäisi laihduttaa, edes muutamaa kiloa.
että kun laittaa hölmön kysymyksen saa hölmöjä vastauksia. Ilmiselvästi kysyjälle sikaillaan. Kysymys on vähän samaa sarjaa, että olenko parempi BMI 19 vai 25? Ihan sama ja ketä kiinnostaa?