Tampereen keskusta pilattu
Kolisevalla ratikalla ja yksityisautoilun tahallisella vaikeuttamisella.
Kivijalkakaupat ym ei elä työttömien hipsterien tunteja kestävällä kahvilassa istumisella.
Varmasti paljon muitakin syitä.
Esim Tammelantorilla minimoitu pysäköintipaikat, ei kaikki tule naapuritalosta torille vaan kauempaa.
Kommentit (10)
Tiesitkö että sota-aikana keskustassa oli joukkoteloituksia, räjähdyksiä ja keskitysleirejä. Lue Tampereen historiaa netistä. Kai se oli "pilalla" jos siinä vaiheessa. Ja sen jälkeiset tapahtumat. Pitäisi keksiä tapoja jolla hyvä feng shui ja positiivisuus lisääntyy eri alueilla +siisteys, ei liikaa melua.
Aloittaja ei tainnut tarkoittaa 1900 luvun alkupuoliskoa. Ehkä '70 '80 '90 lukuja.
Kuka ylipäätään käy Tampereen keskustassa, ellei ole baari-iässä? Itseäni on eniten huvittanut koko ajan se, että eniten tuota kehitystä ajaa ne, joilla ei kuitenkaan ole rahaa mihinkään. Hekö nyt sitten pitävät keskustan elävänä?
Onneksi voin itse kiertää tuon kotikaupunkini keskustan kaukaa. Minulle riittää tämä läheinen kauppahelvetti eli Lielahti ja netistä voi tilata loput. Mies tuossa just laskeskeli, ettei ole käynyt keskustassa lähes kahteen vuoteen. Itse olen kahdesti tänä vuonna ihan pakosta ja se riitti kyllä tälle vuodelle.
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö että sota-aikana keskustassa oli joukkoteloituksia, räjähdyksiä ja keskitysleirejä. Lue Tampereen historiaa netistä. Kai se oli "pilalla" jos siinä vaiheessa. Ja sen jälkeiset tapahtumat. Pitäisi keksiä tapoja jolla hyvä feng shui ja positiivisuus lisääntyy eri alueilla +siisteys, ei liikaa melua.
Mitä tuo nyt nykyaikaan kuuluu.Kaupunkien keskustat pitäisi olla viihtyisiä ja kauppoihin pitäisi päästä hyvin se auttaa siellä olevia liikkeitäkin.Ja työnnä nuo feng shuit sanonko mihinkä.Turhan päiväistä ulkomaisten matkimista.Keksi sitten tapoja äläkä lässytä.
Karmea, kolkko paikka nykyään. Entinen viihtyisä, elämää täynnä oleva keksusta on tuhottu. Jäljellä ovat juopot, narkit, roskat ja nurkista valuva kusi. Ja baarit.
Sama Oulun keskusta. Ollut kuolleena jo vaikka kuinka pitkään.
demarit onnessaan saivat karkoitettua kapitalisti pikku kauppiaat nyt vielä 10 käyttö huonetta niin unelma täyttyi. päivittäiset pride kulkueet tuovat väriä keskustaan ja politrukit paasaavat kommunismin ihanuutta baarien teransseilla.
Ei sinne enää asiaa...