Käräytin melko varmasti känni- tai huumekuskin
Kommentit (6)
Mistäs tiiät? Kun olet kuitenkin itse noin epävarma.
Ihan oikein, mä olen tehnyt myös.
Jokunen vuosi sitten kaveri soitti, että tulisi käymään kunhan heittäisi porukkaa paikalliseen kuppilaan. Ei siinä, tervetuloa, mutta katsoin kun ajoi parkkiin ja nousi autosta että tyyppi on ihan umpitunnelissa.
Kahvia ja vettä tarjosin, yritin myös kaveria saada jäämään nukkumaan sohvalle ettei lähtisi auton rattiin. Niin vain estelyistä huolimatta paineli pihalle ja auto starttasi. Saman tien soitin häkeen, kun rekkarin sain ylös ja tiesin minne päin hän oli menossa.
Sieltäpä poliisit hänet sitten tavoitti, auton ratista. Hyvät promillet olivat olleet, en tarkkoja lukuja muista. Onneksi ei kenellekään ulkopuoliselle käynyt mitään.
Jos kyseessä oli pitkin kaistoja seilaava auto niin todennäköisempää on että näpytti vauvapalstalle kommenttia. Hyvä jos kärähti
Vierailija kirjoitti:
Mistäs tiiät? Kun olet kuitenkin itse noin epävarma.
Ei kukaan selvin päin sillä tavalla aja.
Ja olin paikalla, kun poliisit tuli paikalle ilmoitukseni takia.
Vierailija kirjoitti:
Jos kyseessä oli pitkin kaistoja seilaava auto niin todennäköisempää on että näpytti vauvapalstalle kommenttia. Hyvä jos kärähti
En oikein usko että se 50+ läski ukkeli näpytti vauvapalstalle. Eikä sekoilukaan jäänyt pitkin kaistoja seilaamiseksi.
Vähintään oli tukevassa kännissä, jos ei muuta.
Hyvä! Saatoit pelastaa jonkun hengen tai ehkä estit onnettomuuden, kiitos!
Äm 190/85