Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

AV-mammat, mitä tekisitte minun tilanteessani?

Vierailija
27.10.2006 |

Tilanne on tämä: Eräs minua 15 vuotta vanhempi, varakas, naimisissa oleva ulkomaalainen mieshenkilö haluaisi ryhtyä kanssani suhteeseen. Ongelma on se että minäkin olen naimisissa! ´Mies kuitenkin kiinnostaa kovasti eikä mitään riskiä kiinnijäämisestä olisi... mitä tekisitte?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no en rupeis.

Vierailija
2/10 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä omasta tunnostani, mutta houkutus on niin suuri etten tiedä voinko olla ryhtymättä! Onko tässä edes välttämättä mitään väärää? Ihminen ei ole luonnostaan yksiavioinen ja se mistä toinen ei tiedä ei voi häntä loukatakkaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sua siinä miehessä kiinnostaa? Onko se raha kun täällä kuvaat miestä varakkaaksi?

Jos sulla on lapsia, lopeta homma heti. Lasten äiti ei voi sekoilla pimppinsä vietävänä. Äidin tehtävä on huolehtia lapsistaan.

Jos sulla ei ole lapsia, niin mieti tarkkaan mihin rupeat. Mitä saavuttaisit suhteella? Mihin luulet sen johtavan? Mitä kuvittelet sen olevan? Miksi olisit niin epälojaali naiskuntaa kohtaan, että osallistuisit yhden naisen pettämiseen? Miksi pettäisit miestäsi?

Vierailija
4/10 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää tällä miehellä 43 vuotta. Patologinen valehtelija joka ei enää edes itse erota totuutta omista jutuistaan. Todennäköisesti etsii uutta suhdetta täältä Suomesta pystyäkseen jatkamaan elämäänsä täällä. Pelkästään omin avuin kun se ei häneltä suju.

Vierailija
5/10 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on ison fiman pomo Espanjassa. Mulla ei ole lapsia ja tän miehenkin lapset on jo isoja.

Vierailija
6/10 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisit tehä sen omalle rakkaallesi? Miltä sinusta tuntuis, jos oma miehesi ajattelisi tekevänsä sinulle noin? Älä pahoita toisen mieltä, jos vaikka saakin tietää..

Vierailija
7/10 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap voisit tehdä miehellesi noin törkeän tempun? Etkö rakasta häntä, etkö välitä hänen tunteistaan? Jos et, niin miksi ylipäätään olet hänen kanssaan?

Vierailija
8/10 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko niin taitava valehtelija vai miehesi on niin tollo ettei huomaa mitään?

Vierailija
9/10 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta... Näille tämäntyyppisille naisille on kyllä ihan oma kutsumanimensä...

Vierailija
10/10 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sellainen vaara ole aina silloin, jos on jotain salattavaa.