~0~Helmikuisten pe-la-su~0~
Kommentit (23)
Eilen otin itseäni niskasta kiinni ja kävin puolentunnin lenkillä koiran kanssa. Sen jälkeen olikin niin hyvä olo, että yritän tehdä siitä itselleni nyt tavan! Eilen en edes syönyt kuin yhden tvixin suklaalevyn sijaan ;) Jos saisin pikkuhiljaa remontoitua niitä himojanikin vähän terveellisempään suuntaan... Illalla ei vaan mitenkään pysty katsomaan telkkaria ilman naposteltavaa! Eilenkin tein itselleni kymmenen voileipäkeksiä!! Mies söi kyllä niistä puolet...
Masu pyöristyy ja nyt kaikki muutkin ihmiset uskaltavat jo kysyä asiasta suoraan, eivätkä vaan tuijottele vatsan seutuani. Ärsyttävää! Yksikin isä aina lapsia hoidosta hakiessaan, ei katso juurikaan minua silmiin, vaan tuijottaa koko ajan vatsaani! En ollut heille keronut odotuksestani, sillä pomiokin sanoi, ettei mun tarvii. Nyt sitten tietävät eli josko se tuijottelukin siitä loppuu aikanaan.
Lastenohjelmien jälkeen pitäisi lähteä ulos opettamaan esikoiselle pyörällä ajoa. Eteenpäin polkeminen ei oikein vielä onnistu. Jarruttaa kyllä osaa! Olisi sitten vauvan synnyttyä helppo käydä vaunulenkillä, kun toinen voisi pyöräillä.
Niin joo ja oonalle, että esikoista odottaessa osallistuin vapaaehtoisena uuden supistustenestolääkkeiden kokeiluun. Ne annettiin suoraan suoneen ja jouduin tosiaan viettämään kaksi yötä sairaalassa käyrissä maaten ja verikokeita otettiin vähän väliä. Niillä supistustenestolääkkeillä kun saattaa joillekin olla päinvastainen vaikutus eli jos haluavat ottaa varman päälle... Aamuisin myös ultrattiin ja tarkistettiin kohdunkaulan tilanne yms.
Huomiseen, Pessi80 rv23+1
Kiva kuulla, että makkara oot kuitenkin vielä hengi(e)ssä mukana!
Minä olen alkanut näkeen melkein joka yö unta siitä että Vilppu syntyy!
Ja sit ku siitä unesta herää niin vähän aikaa on sellanen olo, että voi kun olis tosiaan ÄKKIÄ se helmikuu, ettei millään malttas oottaa..
Mutta toisaalta täytys nyt vaan nauttia tästä raskaana olosta, kun luultavasti kuitenkin viimestä kertaa tässä tilassa olen.
Olen aina tykännyt olla raskaana ja mun krooninen vauvakuume johtuu varmaan osittain siitä..
Oon ihan varma, että viimestään kahdenvuoden päästä roikun tuolla kuumeilupuolella taas ja elättelen toiveita neljännestä....
(ehkä hiukan meen nyt asioitten eelle!)
Unelmien työpaikka mulle olis vauvala-osasto synnärillä!
Taidan olla ihan hurahtanut vauvoihin, mutta minkäs teet..
Nyt tarvii alkaa valmistautuun koiran kanssa koulutuskentälle, joten poistun..
mammutti ja Vilppu rv 24+2
Saunas on käyty ja tyttö nukkumassa. Saksalaisdekkarikin ihmetelty. Noista ällötyksistä tuli mieleen. Että hajuaisti tunnostaa jotenkin 15kertaa paremmalta kuin normaalisti. ja jotkut tuoksut tuntuu nenään vaisk ei normaalisti tunnukkaan. Isäntä meinaan erehty syömään muutamaviikko sitten jotain grilli ruokaa missä oli valkosipulia, ja vaikka tykkäänkin siitä niin nyt jotenki se haju tuntu nenään aivan kamalalta. Onko muut huomanneet saman moista??? Et hajuaisti olis jotenki parempi?
Tänään on ollu niin kiiru päivä että nyt vasta olen ehtinyt ihmettelemään tänne että mitäs kuulumisia. On muuten tuntunut tosi kivalta kun näin lämmin vastaaotto on ollut vaikka olenki ihan uutukainen näillä foorumeilla. Kiitos teille kaikille siitä.
Taas omaa napaa, mutta oli niin hauska juttu et haluan jakaa sen teidänkin kanssa! Isännällä on semmoinen ihana ja hassu tapa että se miun paljaan masun päälle laittaa suunsa ja juttelee nyytille. No tänään mies sitten tapansa mukaan tervehti kaveria ja piruuttaan sanoi että isku isku , potku potku. Ja kaverihan potkasi, oikein napakasti! Oli siinä naurua kerrakseen, tuntui niin hauskalta kun toinen oikein tottlei kun isi käski :)
Onko teillä hauskoja odotus ajan juttuja? Olisi kiva lueskella :)
Emppu-mamma80 ja " Eetu" 23+2