Kiimassa?
Kommentit (11)
Mä en pysty keskittyy työntekoon yhtään. Aattelin vaan seksiä koko ajan, vaikka mun pitäs olla täysin tyydytetty. Viikonloppuna ihanaa hikistä panemista, suuseksiä ja hiplausta ulkona ja sisällä. Silti työnsin juuri käden pikkareihin olen ihan märkä
Vierailija kirjoitti:
Mä en pysty keskittyy työntekoon yhtään. Aattelin vaan seksiä koko ajan, vaikka mun pitäs olla täysin tyydytetty. Viikonloppuna ihanaa hikistä panemista, suuseksiä ja hiplausta ulkona ja sisällä. Silti työnsin juuri käden pikkareihin olen ihan märkä
Kassit ihan turvoksissa. Vaimolla on menkat. :( Ajattelen vain koko ajan sen tissejä joita puristelen kun tulen sisään sivulta. Takaapäinkin olisi hiena varsinkin jos hän alkaisi huutaa nautinnosta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kassit ihan turvoksissa. Vaimolla on menkat. :( Ajattelen vain koko ajan sen tissejä joita puristelen kun tulen sisään sivulta. Takaapäinkin olisi hiena varsinkin jos hän alkaisi huutaa nautinnosta...
Jännästi tulee eri asennot mieleen nyt tässä, teams palaveri menossa ja mä mietin, et seuraavan kerran ihaluun kyl ratsastaa selkä mieheen päin niin että se voi toisella kädellä hieroo mun tissejä ja toisella klitorista ja mä voin säädellä vauhdin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännästi tulee eri asennot mieleen nyt tässä, teams palaveri menossa ja mä mietin, et seuraavan kerran ihaluun kyl ratsastaa selkä mieheen päin niin että se voi toisella kädellä hieroo mun tissejä ja toisella klitorista ja mä voin säädellä vauhdin
Ihan perus lehmitytönkin aikana on kiihottava katsella vaimon (aika isoja) heiluvia munkkeja. Ja sama tietenkin lähetyssaarnaajassakin. Tuhmien puhuminenkin seksin aikana on todella kiihottavaa, kun itseltä ja toiselta kuuluu aina välillä tahaton "Ahhhh". :)
Vierailija kirjoitti:
Naiset näyttävät olevan kiimaisempia kuin miehet. :)
Niin toi hirveen uskottava gallup tosiaan väittää.
Etäsuhteessa ja nään miehen vasta parin viikon päästä. Tätä himotuksen määrää!
Panettaa! Sain kyllä eilen munaa edestä ja takaa, mutta oudosti jäi kiima päälle. Mietin,et riittäiskö omin käsin onneen-hetki, mies saattaa olla ihmeissään jos meen vonkaamaan pillu märkänä lisää
Vierailija kirjoitti:
Panettaa! Sain kyllä eilen munaa edestä ja takaa, mutta oudosti jäi kiima päälle. Mietin,et riittäiskö omin käsin onneen-hetki, mies saattaa olla ihmeissään jos meen vonkaamaan pillu märkänä lisää
Tuskin ainakaan valittaa. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin ainakaan valittaa. 🙂
No en kyl oo ihan varma irtoisko, saattasinjopa tulla torjutuksi
No jos saat sille aikaiseksi kunnon erektion niin luultavasti saat miehen sisälläsi.
Naiset näyttävät olevan kiimaisempia kuin miehet. :)