Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kuvittelee, että petän tai jätän.

Vierailija
27.10.2006 |

Mitenköhän ihmeessä tuolle saisi vakuutettua, että pettäminen tai jättäminen ei kiinnosta, vai lieneekö paras vaan hyväksyä, että mies nyt vaan on epävarma tän asian kanssa, ja antaa olla?

Meidän suhde alkoi aikoinaan kaveripohjalta. Mä olin viettänyt iloista sinkkuelämää ja olin aika kaunis ja suosittu ja vaikka en tosiaankaan pomppinut sängystä sänkyyn, niin seuraa olisi aina riittänyt. Mieheni oli enemmänkin sellainen ujo tyyppi, jonka kesti kauan edes saada tunnustettua mulle tunteensa. Silloin alkuaikoina mies näki usein unia, että minä ihastuin joihinkin tuttuihin miehiin (tai hänen veljeensä!) ja jätin miehen, ja muutenkin oli tosi epävarma. Juteltiin silloin asiasta ajoittain, eikä mies ole enää vuosiin puhunut tähän sävyyn. Luulin, että se on jo ihan historiaa.

Mies on nykyään itsevarma ja menestyy urallaan eikä muutenkaan ole enää mikään epävarma, ujo poika. Ollaan oltu jo naimisissakin vuosikausia. Kuitenkin puheissa on tullut ilmi, että hän edelleenkin pelkää ja ajattelee, että minä tulen rakastumaan johonkin toiseen mieheen ja lähtemään sen matkaan. En tajua, miksi ajattelee näin. En ole koskaan pettänyt enkä edes meinannut. Ei ole tapana edes flirttailla toisten kanssa. Itseasiassa mä olen nykyään kotona päivät, enkä edes TAPAA missään mitään miehiä, joihin ihastuisin tms. Mies tietää jopa sen, että kun exäni on koettanut herätellä yhteydenpitoa, olen kohteliaasti torjunut moiset. Mä olen hyvä kaveri miehen veljen kanssa, mutta ei kyllä tulisi mieleenkään häneen ihastua.

Mies ei siis käyttäydy mitenkään hullun mustasukkaisesti. Ei kyttää eikä kyräile eikä estä mua vaikka menemästä ulos, mutta jotenkin silti ikävä olo, että toinen ei luota... :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käynyt niin aikaisemmin jonkun muun kanssa? tai onko miehen vanhemmat eronneet kolmannen osapuolen takia?

Vierailija
2/4 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kyllä, että vanhempansa ovat eronneet (en ole varma syistä) ja äitinsä on sittemmin ollut ns. toinen nainen ja suhteissa naimisissa olevaan mieheen yms.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna pitää kuvitelmansa. Mulla vain taitais mennä maku, jos pitäisi jotenkin olla varpaillaan koko ajan...

Vierailija
4/4 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttavapiirissä useampi tapaus missä mies on tullut tosi mustasukkaiseksi ja lopulta on paljastunut että on itse käynyt vieraissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi