Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemusta miehistä jotka ei puhu?

Vierailija
28.08.2022 |

Olen ns. melkein tutustunut mieheen joka ei juuri puhu. Ei kysy mitään, ei sano mitään oma-aloitteisesti. Olen olosuhteiden vuoksi pakosti tekemisissä usein. Hän on hyvännäköinen ja auttanut minua pyynnöstä, viihtyy seurassani ja vaikuttaa ihastuneelta. On töissä, hoitaa asiansa, ei vaikuta käyttävän päihteitä. Onko puhumattomuus ehkä tunnelukosta johtuvaa, kun pn epävarma tunteistani ja pelkää aloittaa mitään? Voiko muuttua?

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hiljaisia kokemuksia mulla.

Vierailija
2/53 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut on tosi vähäpuheisia. Aina se ei ole kiusallista. joidenkin kanssa on. Aika kertoo kai.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät puhu, mutta nussivat äänekkäästi ähkien ja rajusti.

Vierailija
4/53 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/53 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua vähän pelottaa tuollainen käytös. Tulee painostava tunnelma.

Vierailija
6/53 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdet eros kun toinen oli introvertti ja toinen ekstrovertti- tän sanoivat syyksi...

Vierailija
7/53 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan on hyvännäköinen ja tykkää niin ei kai siinä muuta tarvita. Suakaan kun ei selvästi se puhumattomuus haittaa kun miestä kuitenkin vakavasti harkitset.

Niin... Rakastan kyllä keskustelua myös. En tiedä hänen mielipiteitään, arvojaan, jne. En ole kehdannut kaikkea kysyä. Olen odottanut että itse kertoisi jotain. Vastaa kyllä kun kysyn.

Vierailija
8/53 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään paljoa puhu, mielummin nussin joka päivä.

Vierailija
9/53 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätä mies läheisyydellä. Katso miten reagoi.

Autistit eivät yleensä pidä kosketuksesta ja kehollisista hellyydenosoituksista.

Voitko elä tämmöisen kanssa?

Vierailija
10/53 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

perus juro suomimies, kännissä avautuu

Vierailija
11/53 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läpsäse persettä ja katso alkaako avautumaan. Nyt peliliikkeitä vaan tarvitaa

Vierailija
12/53 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen puoleltaan ihastus on kyllä selvää. Olen pyytänyt häntä eri paikkoihin ja aina lähtee. Ja tuijottaa minua (aluksi ei uskaltanut katsoa päin.) Tuntuu että hän on ehkä super ujo. Mutta eikö kellään ole kokemusta tällaisesta? Paljastuiko  jotain mikä selittäisi tämä`n?

Vierailija
13/53 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllätä mies läheisyydellä. Katso miten reagoi.

Autistit eivät yleensä pidä kosketuksesta ja kehollisista hellyydenosoituksista.

Voitko elä tämmöisen kanssa?

En voi. Sen jälkeen vaikea itse torjua. En tiedä voinko aloittaa suhteen kanssaan. Hänellä on lapsia (on eronnut) ja kyllä on silittänyt heitä, ei ole siis kosketusvihaaja. Minäkin olen eronnut ja lapsemme ovat läheisiä, siksi vietämme aikaa ja näemme usein. 

Vierailija
14/53 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekään en kauheasti puhu ennen kuin tunnen ihmisen hyvin. Lisäksi en kerro itsestäni oikeastaan pahemmin mitään ennen kun luotan ja olen tutustunut kunnolla. Voin puhua alussa niitä näitä, mutta enempi olen hiljainen. Toki vastaan, kun kysytään. Sitten, kun tutstun paremmin pulisen kyllä kaikki asiani.

Vierailija
15/53 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läpsäse persettä ja katso alkaako avautumaan. Nyt peliliikkeitä vaan tarvitaa

Hah! tuo  nauratti. Hän on tosi korrekti käytökseltään, todella hillitty ja hallittu, naurattaa ajatuskin. Menisi varmaan aivan puihin! Olen kyllä saanut hymyilemään ja lasten toilailut naurattavat häntäkin.

Vierailija
16/53 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekään en kauheasti puhu ennen kuin tunnen ihmisen hyvin. Lisäksi en kerro itsestäni oikeastaan pahemmin mitään ennen kun luotan ja olen tutustunut kunnolla. Voin puhua alussa niitä näitä, mutta enempi olen hiljainen. Toki vastaan, kun kysytään. Sitten, kun tutstun paremmin pulisen kyllä kaikki asiani.

Tuo rohkaisi. Minä olen liian avoin, tutustun kyllä tosi helposti ihmisiin. En jännitä ketään. Paitsi puhumattomia! Ap

Vierailija
17/53 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehelle, ja katso alkaako juttu luistamaan. Jos ei ala, niin älä anna toiste.

Vierailija
18/53 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

perus juro suomimies, kännissä avautuu

Ties vaikka! Itse olen absolutisti kyllä.

Vierailija
19/53 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna miehelle, ja katso alkaako juttu luistamaan. Jos ei ala, niin älä anna toiste.

En voi. Seksi kuuluu avioliittoon. Se on siis kaikki tai ei mitään. Itse tosin voin olla myös vain ystäväkin. Mutta jos mies on ihastunut, hänen voi olla vaikea olla vain ystävä. Minä pystyn ystävyyteen vaikka olisin kuinka rakastunut. 

Vierailija
20/53 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi. Seksi kuuluu avioliittoon. Se on siis kaikki tai ei mitään. Itse tosin voin olla myös vain ystäväkin. Mutta jos mies on ihastunut, hänen voi olla vaikea olla vain ystävä. Minä pystyn ystävyyteen vaikka olisin kuinka rakastunut. 

Tämä siis Ap. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi