Oletko kokenut tai nähnyt jotain yliluonnollista?
Olen nyt muutamana yönä nähnyt outoja valoilmiöitä taivaalla. Sellaisia valopalloja jotka nousevat tuolta metsästä ja ovat hetken aikaa taivaalla järven yläpuolella.
(Asun siis syrjäkylällä Pohjois-Suomessa)
Naapuri oli nähnyt viime syksyllä vähän niin kuin vihreän lentävän lautasen kotipihassaan, oli muutamia minuutteja leijaillut pihassa ja sitten kadonnut.
Itselle tuli mieleen se Pudasjärven ufoaalto 1960-luvun lopussa ja 70 luvun alussa.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Pudasj%C3%A4rven_ufot
Onko kukaan koskaan nähnyt tällaisia?
Uskotko yliluonnolliseen?
Kommentit (49)
Täällä palstalla pyörii yliluonnollisiin tapauksiin erikoistunut Manaaja. Ottakaa häneen yhteyttä jos kokemuksenne alkavat olla häiritseviä.
Vierailija kirjoitti:
No kerran tuli Kelalta kirje, joka ei ollut sävylään uhkaava. Koin asian yliluonnolliseksi. Ei voi olla tästä maailmasta.
Tuollainen on huomattavasti harvinaisempaa kuin ufojen näkeminen, riivatuksi tuleminen yms. Hohtiko se Kelan kirje jotain yliluonnollista ihmeellistä valoa kun avasin sen? Oliko se kirjoitettu suomeksi vai muinaisella Kreikan tai Sumerin kielellä? 😁
Kerran sain vastauksen sähköpostiini, kun kyselin tarjouspyyntöjä yhdestä palvelusta. Nykyään kukaan ei enää vastaa mihinkään, ja taannoin saamaani viestiä voikin pitää lähes yliluonnollisena kokemuksena.
Vierailija kirjoitti:
Kun näitä juttuja lukee toivoisi valtion lisäävän mielenterveyspalveluihin huomattavasti enemmän rahaa. Ihan selvästi psykoosin, skitsofrenia jne. selkeitä oireita.
Hankkikaa apua hyvät ihmiset.
Sinun kaltaisten ihmisten takia monet ovatkin hiljaa siitä mitä ovat nähneet ja kokeneet.
Vierailija kirjoitti:
No kerran tuli Kelalta kirje, joka ei ollut sävylään uhkaava. Koin asian yliluonnolliseksi. Ei voi olla tästä maailmasta.
Itse olen saanut Kelassa ystävällistä palvelua kesällä 2012.
Verotoimistossa kohtasin myös toimihenkilön joka puhutteli ystävällisesti.
Mä olen kaksi kertaa nähnyt selkeästi jotain täysin selittämätöntä niin että niitä näkyjä todistamassa on ollut muitakin ihmisiä. Molemmat tilanteet ovat tapahtuneet täysin odottamatta päivällä kun on ollut valoisaa, eikä asiaan ole liittynyt päihteitä. Eikä ole kyse mistään valoilmiöistä tai varjoista, vaan silmillä selvästi havaittavista olennoista/asioista, jotka olen muiden paikalla olijoiden kanssa todennut samalla kun ollaan katseltu niitä.
En kerro täällä tarkemmin, koska olen kertonut näistä tilanteista monille, ja muut kokijat ovat ehkä kertoneet niistä myös.
Vierailija kirjoitti:
Lukekaa Rauni-Leena Luukasen kirja kuolemaa ei ole. Luin sen joskus nuorena naureskellen, ENää en. Siinä kirjassahan hän kuvaili täysin nyt jo tänne rantautuneet mikrosirut sun muut. Se nainen oli näkijä, tai siis sai ne tiedot 'jostain' . Onneksi ei enää elä, tämä nykyaika ja tämä rokotusbuumi olisi voinut olla liikaa hänen terveydelleen. Ja missä on tämä ufomies Johan af Gran oliko nimensä mihin hävinnyt?
Rauni-Leenan kirjaanhan oli kerätty ihmisten yliluonnollisia kokemuksia.
Tuo Juhan af Granhan oli huijari.
Harmittaa, kun kokee "sieppauksia" (jotka on suurin osa kamalia) eikä niistä halua kertoa, hulluksi leimaamisen pelon takia.. Luulen monien ihmisten vaikenevan asiasta. Apu-lehdessä oli haastattelu Apu.fi/artikkelit/ufojen kontaktihenkilö