Oletko kokenut tai nähnyt jotain yliluonnollista?
Olen nyt muutamana yönä nähnyt outoja valoilmiöitä taivaalla. Sellaisia valopalloja jotka nousevat tuolta metsästä ja ovat hetken aikaa taivaalla järven yläpuolella.
(Asun siis syrjäkylällä Pohjois-Suomessa)
Naapuri oli nähnyt viime syksyllä vähän niin kuin vihreän lentävän lautasen kotipihassaan, oli muutamia minuutteja leijaillut pihassa ja sitten kadonnut.
Itselle tuli mieleen se Pudasjärven ufoaalto 1960-luvun lopussa ja 70 luvun alussa.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Pudasj%C3%A4rven_ufot
Onko kukaan koskaan nähnyt tällaisia?
Uskotko yliluonnolliseen?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun näitä juttuja lukee toivoisi valtion lisäävän mielenterveyspalveluihin huomattavasti enemmän rahaa. Ihan selvästi psykoosin, skitsofrenia jne. selkeitä oireita.
Hankkikaa apua hyvät ihmiset.
Onneks itellä ei oo noin suppea maailmankuva, vaikken tällaisia ole kokenutkaan. Miks mielenterveysongelma vaikuttaa ainoalta selitykseltä tällaiseen? Eikö muka mitenkään vois olla ufot ja alienit mahdollisia? Miksei?
Nyt sekoitat hulluuden faktoihin. Fakta on että nuo on vakavia mielenterveyteen liittyviä oireita ja se vaatii hoitoa.
Sairaiden ihmisten maailmankatsomus ei tee ihmisen maailmankatsomuksesta sen yhtään avarampaa. Maailmassa keskustellaan faktoilla, ei hullujen ihmisten päästä keksityillä tarinoilla.
Uppista. Illat pimenee ja ufot lentelee.
Äsken tapahtui jotain selittämätöntä, mulla oli leipäpala kädessä, ja aioin levittää levitettä sen päälle kaapimalla jääkaapissa olevasta voirasiasta toisella kädellä veitseen voita. Käännyin sivusuunnassa ja leipäkäden rystyset osui kevyesti jääkaapin kalustekaapin reunaan ja... leivät hyppäsivät n. sentin verran ilmaan suoraan ylöspäin. Miten ne voi hypätä suoraan ylöspäin kun liike tuli sivusuunnasta?
Eivät sentään lentäneet lattialle vaan laskeutuivat kädelleni sitten. Yleensähän kyllä kaikki lentää aina väistämättä lattialle, ehkä tässä tuli nyt karmalle jokin huolimattomuusvirhe kun ei muistanutkaan lennättää lattialle näitä leipiä...
Toki mulla on sellainen selkäydinreaktio että osumasta liike hätäpysähtyy aina siihen paikkaan, mutta ei se ennenkään ole estänyt tavaroita lentämästä käsistä lattialle :D
Vai että ihan skitsofrenia, jos uskoo ufoihin. :D
Mä en osaa niitä enää yliluonnollisena pitää, sen verran niitä on dokumentoitu ja Nasakin niitä tutkii.
En kyllä valitettavasti ole itse nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Äsken tapahtui jotain selittämätöntä, mulla oli leipäpala kädessä, ja aioin levittää levitettä sen päälle kaapimalla jääkaapissa olevasta voirasiasta toisella kädellä veitseen voita. Käännyin sivusuunnassa ja leipäkäden rystyset osui kevyesti jääkaapin kalustekaapin reunaan ja... leivät hyppäsivät n. sentin verran ilmaan suoraan ylöspäin. Miten ne voi hypätä suoraan ylöspäin kun liike tuli sivusuunnasta?
Eivät sentään lentäneet lattialle vaan laskeutuivat kädelleni sitten. Yleensähän kyllä kaikki lentää aina väistämättä lattialle, ehkä tässä tuli nyt karmalle jokin huolimattomuusvirhe kun ei muistanutkaan lennättää lattialle näitä leipiä...
Vain voidellut leivät pudotetaan lattialle!
Tästä on muutama talvi aikaa. Heräsin varhain aamuyöllä, kun kissa herätti. Kävelin pimeässä olohuoneessa, hain lasin juotavaa. Tullessani parvekkeen ovelle näin silmäkulmasta oikealla parvekkeen kulmassa kirkkaan punaisen tai oikeastaan värin mitä meillä ei ole? se oli terävän noin 40cm korkuinen kolmion muotoinen, kapea sellainen. Tilanne oli outo, totesin olevani hereillä (tätä kyseenalaistaa ensin) sitten kun aloin tarkentamaan katsetta se hävisi puf! TIlanne oli niin absurdi, eikä minulla siis ollut mitään käsitystä mikä tai kuka? siinä oli. Menin takaisin nukkumaan.
Myöhemmin joskus miettinyt olisiko se voinut olla jokin laservalo osoitettuna jostain ? no en vaivaa asiaa päälläni, kun en siihen kuitenkaan saa mitään vastausta. (ja olin päihteetön ei mitään ainehia veressä)
MInusta olisi aina hauska kokea jotain extra terrestial juttuja, mutta kun ei niitä tule. En usko säikähtäväni mitään, ellei joku örkki sitten päälle kävisi. Mutta kaikki valoilmiöt ja esineet tai äänet ovat vain kiehtovia. Tosin se skeptinen puoli tulee heti esiin, se on kai ihmisen tarve ensin yrittää selvittää onko tämä ihmisen aikaansaama.
Kuten ne metallipylväät aiemmin, mitä löytyi joka suunnasta palloamme. Ensimmäinen löytyi autiomaasta, sitten oliko se aito vai ei, niin plagiointi alkoi samantien. Ennen koronaa siis nämä metallikolmiot. Joku arveli niiden olleen jotain maamerkkeja, koordinaatteja jollekin.Hmmm..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain voidellut leivät pudotetaan lattialle!
No se! Kun leivät oli vielä voitelematta, niin ei ollut karman mielestä vielä riittävän suurta sotkua saatavissa aikaan, että ne olisi kannattanut vaivautua lennättämään lattialle, kunhan vaan vähän malliksi yrittivät hypätä kämmeneltä :D
On tapahtunut montakin yliluonnolliseksi luokiteltavaa asiaa elämässäni. Vasta hiljattain tapahtui eräs asia, jota en kuitenkaan aio tänne jakaa.
Outoa niille moniliiteille oli se, ettei kaivuujälkiä näkynyt maassa (esim suomessa maa roudassa). Aivan kuin ne olisi vaan tipahtaneet taivaasta ja jäänet niille sijoilleen.
Ei silmät kykene havainnoimaan kuin ihan luonnollista valon spektriä, joten miten kukaan voisi milloinkaan nähdä jotain yliluonnollista?
Vierailija kirjoitti:
Outoa niille moniliiteille oli se, ettei kaivuujälkiä näkynyt maassa (esim suomessa maa roudassa). Aivan kuin ne olisi vaan tipahtaneet taivaasta ja jäänet niille sijoilleen.
Ehe ehe. Et o kuullut pitkäpuomisesta kaivinkoneesta?
Aloittaja haluatko kuvailla näkemääsi vähän enemmän ? miten liikkuvat , monta ? muodostelmassa ?
kiinnostunut
Oikeastaan juuri nyt olisi ideaali aika jollekin alien invaasiolle, koska se pysäyttäisi planeetan muut tapahtumat totaalisesti. No tosin siitä taas seuraisi kaaos kaikkialla ,koska joka toinen ihminen menisi aivan suunniltaan. Jos tulevat hyvällä mielellä meitä tänne jeesimään niin sitten. Jotain semmoista mikä nyrjäyttäisi aivomme niin pahoin, ettei kukaan enää välittäisi mistään sodista tai vallanhimosta. Kaikki vain oltaisiin suut ammollamme, aivot löis tyhjää vaan. MInun puolesta saisivat samalla putsata planeettamme kaikesta täällä nyt tapahtuvasta mielivallasta.
Näin elävän oloisen (ei lentävä lautanen), lentävän, eräänlaisella voimakentän oloisella valohohdolla varustetun kokonaisuuden Brasilian Sao Paolossa käydessäni. Täysin äänetön ja vain kivenheiton päässä itsestäni keskellä miljoonakaupungin pilvenpiirtäjiä. Youtubesta löytyi hakusanoilla videoita kyseisestä ilmiöstä, tosin Meksikon pääkaupungissa kuvattuna.
Lukekaa Rauni-Leena Luukasen kirja kuolemaa ei ole. Luin sen joskus nuorena naureskellen, ENää en. Siinä kirjassahan hän kuvaili täysin nyt jo tänne rantautuneet mikrosirut sun muut. Se nainen oli näkijä, tai siis sai ne tiedot 'jostain' . Onneksi ei enää elä, tämä nykyaika ja tämä rokotusbuumi olisi voinut olla liikaa hänen terveydelleen. Ja missä on tämä ufomies Johan af Gran oliko nimensä mihin hävinnyt?
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei enää elä
Tuo on vähän ikävästi sanottu.
No sikäli onneksi, että tämä nykyaika olis ollut raskasta hänelle. Syöpäänhän kuoli. Miksi luet kirjoittamani noin. En kai toivo kenenkään olevan kuollu, pöhkö.
Meillä leijaili valkoinen kummitus tässä eräänä yönä... oli niin jännää, että aloin puhua kovaan ääneen ja mies herätti minut ajoissa. Olin siis unessa, oli todellinen uni ja aidon oloinen kummitus. Leijui noin 20 cm korkeudessa ja liikkui kohti makuuhuonetta.
Tunnen useamman naisen jotka ovat oikeasti todella hyviä kuskeja.