Oletko kokenut tai nähnyt jotain yliluonnollista?
Olen nyt muutamana yönä nähnyt outoja valoilmiöitä taivaalla. Sellaisia valopalloja jotka nousevat tuolta metsästä ja ovat hetken aikaa taivaalla järven yläpuolella.
(Asun siis syrjäkylällä Pohjois-Suomessa)
Naapuri oli nähnyt viime syksyllä vähän niin kuin vihreän lentävän lautasen kotipihassaan, oli muutamia minuutteja leijaillut pihassa ja sitten kadonnut.
Itselle tuli mieleen se Pudasjärven ufoaalto 1960-luvun lopussa ja 70 luvun alussa.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Pudasj%C3%A4rven_ufot
Onko kukaan koskaan nähnyt tällaisia?
Uskotko yliluonnolliseen?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
En usko, eikö ne ufot todettu joiksikin kaasupurkauksiksi maasta.
Niin, mutta osa tulkittiin joksikin muuksi kuin luonnonilmiöksi.
Vaimo pyysi kerran anteeksi oma-aloitteisesti, mutta eihän sitä kukaan ole uskonut kun olen kertonut.
Kerran nuorempana heräsin yöllä siihen kun kroppani nousi makuuasennossa ylöspäin sängystä n. ½ metriä ja sitten aika nopeasti tipahdin alas sängylleni. Selkäänkin sattui. Oli kyllä outo ja pelottava juttu. Onneksi ei sitä tapahtunut toiste.
Itä-Lapissakin on nähty selittämättömiä valoilmiöitä.
Mummoni on kertonut että silloin ennenvanhaan 40-luvulla näkyi outoja valoilmiöitä.
Itse en ole koskaan nähnyt tai kokenut mitään yliluonnollista.
Vierailija kirjoitti:
Itä-Lapissakin on nähty selittämättömiä valoilmiöitä.
Mummoni on kertonut että silloin ennenvanhaan 40-luvulla näkyi outoja valoilmiöitä.
Itse en ole koskaan nähnyt tai kokenut mitään yliluonnollista.
Neukkulan ydinkokeita varmaan.
Uskon, olihan Suvi Teräsniskakin käynyt meediolla ja myöhemmin selvisi että totta oli meedio puhunut. Ei voinut olla sattumaa.
Meedio kertoi Suvi Teräsniskalle mystisestä Pekasta puoli vuotta myöhemmin selvisi hämmästyttävä totuus
Suvi Teräsniska koki Sukuni salat -sarjan kuvauksissa pysäyttävän hetken, kun hän ymmärsi, mistä meedio oli kertonut hänelle kuukausia aiemmin.
Kerran yöllä kuulin ulkoa puhetta, mutta kun menin katsomaan, mitään ei kuulunut.
Samassa taivas valaistui punaiseksi ja jokin esine tuntui lentävän korkealla, vähän kuin lentokone mutta ei kuitenkaan.
Nousi kyllä kylmät väreet. En osaa sanoa mikä se oli.
Tämä tapahtui 2 vuotta sitten syksyllä Suomussalmella.
En ole koskaan nähnyt mitään valoimiöitä, uskon kuitenkin johonkin voimaan joka ei ole keskuudessamme.
Kesällä -95 olin kaverin perheen kanssa heidän kesämökillään. Olimme päättäneet nukkua muutaman yön ulkona teltassa, ja istuskelimme teltan ulkopuolella kun metsikön takaa näkyi tosi kirkkaita, isoja vaaleanpunertavia välähdyksiä. Molemmat meistä näkivät ne, joten kyseessä ei ollut mikään unikaan. Koskaan ei selvinnyt mikä se oli. Siellpäin ei ollut mitään naapurimökkiäkään.
Kyllä vanha kansa tietäisi mitä nuo oudot valoilmiöt ovat. Ei ole enää ketään keltä voisi kysyä. Harmi🙁
Asiasta kiinnostuneet, katsokaa tämä.
Vuonna 2014 irtauduin kropastani. Muistan sen vieläkin hyvin.
Näin omani sekä puolisoni nukkuvan sängyssä ja kello oli silloin noin 9:30. Mistään unesta ei ollut kyse koska kaikki elektroniset laitteet toimi, myös kellot toimi (josta näin myös ajan ja herätessäni kello oli n. 10).
Koitin katsoa miltä siinä tilassa näytin niin olin kuin pelkkää kaasua joka oli ulkomuodoltaan lähempänä palloa. Väri oli purppura/pinkki, ehkä nuo Nasan avaruuskuvien kaasuilmentymät kertoo värin tarkemmin.
Värit koin erilaisena kuin ihmissilmin eli värit olivat elävämmät ja täyteläisemmät. Todella mielenkiintoinen kokemus.
Suomalaisveljekset yrittivät ampua ufon alas Pudasjärvellä vuonna 1971. Myöhemmin paikkakuntalainen mies väitti olleensa kyseisen ufon sisällä ja saaneensa avaruusolennoilta parantamisen lahjan, suomalainen ufotutkija kertoo.
Suomalainen mies toimii ufotapauksissa joskus kuten Yhdysvaltain ilmavoimat turvallisuuden varmistamiseksi järeät aseet esiin, ufotutkija Tapani Koivula kertoo.
Näin tapahtui hänen mukaansa Pudasjärvellä, kun muuan veljekset törmäsivät ufoihin kesken lumitöiden.
https://www.studio55.fi/vapaalla/article/pudasjarvella-ammuskeltiin-ufo…
Kun näitä juttuja lukee toivoisi valtion lisäävän mielenterveyspalveluihin huomattavasti enemmän rahaa. Ihan selvästi psykoosin, skitsofrenia jne. selkeitä oireita.
Hankkikaa apua hyvät ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Kun näitä juttuja lukee toivoisi valtion lisäävän mielenterveyspalveluihin huomattavasti enemmän rahaa. Ihan selvästi psykoosin, skitsofrenia jne. selkeitä oireita.
Hankkikaa apua hyvät ihmiset.
Onneks itellä ei oo noin suppea maailmankuva, vaikken tällaisia ole kokenutkaan. Miks mielenterveysongelma vaikuttaa ainoalta selitykseltä tällaiseen? Eikö muka mitenkään vois olla ufot ja alienit mahdollisia? Miksei?
Kyllä. Paljonkin mm. Ollut demonin riivaama.
Minulla oli nuorempana pari pelottavaa kokemusta jotka yhdistän ufoihin. Ensimmäinen sattui kun olin noin 12vuotias ja heräsin kun huoneeseen tuli vihreä valonsäde joka kulki seinää pitkin ja kuulin supinaa ikkunan takaa, kuudennessa kerroksessa. Koetin huutaa äitiä ja nukahdin välittömästi kuin tainnutettuna. Toinen kokemus taas sattui noin vuotta myöhemmin keskellä päivää mutta oli talvi ja hämärä tuli aikaisin, tulin koulusta kotiin jossa ei vielä ollut ketään muuta ja menin tekemään leipää kun näin vastapäisen kerrostalon päällä leijuvan sinisen "pesuvadin" ja seuraava muistikuva onkin, että seison eteisessä muistamatta että olin siirtynyt sinne ja päätäni särki hirveästi. Tämä oli 80lukua ja kun 90luvulla tuli ufobuumi ja ufo-ohjelmia niin muistan miten ahdistuin ja panikoin kun tajusin, että minähän olen nähnyt ja kokenut näitä asioita!
Ufoja en ole nähnyt, kummittelusta on lieviä kokemuksia.
Ei muuten, mutta olen silloin tällöin nähnyt enneunia kuolemasta. Tiedän sitten jo aamulla, että tänään tulee sitten jonkun tuntemani ihmisen kuolinuutinen.
Sitä tosin en vielä aamulla tiedä, kuka se tulee olemaan, mutta sepä selviää päivän kuluessa. Ikään kuin alitajunta yrittäisi jo etukäteen valmistaa minua ikävän asian kohtaamiseen.
En haluaisi nähdä tällaisia toteutuvia enneunia, ne ovat jotenkin pelottavia.
En usko, eikö ne ufot todettu joiksikin kaasupurkauksiksi maasta.