Tulevalla syys-talvikaudella matkakohteeni ovat Torremolinos, Playa del Ingles ja Pattaya. Haluatko kysyä jotain?
Tai veikkaa: Ikäni, sukupuoleni, koulutustasoni, varallisuuteni, suhdestatukseni, painoindeksini, seksuaalinen suuntautumiseni, tulotasoni, asuntoni arvo ja sijainti, puoluekantani.
Kommentit (17)
Harrastuksesi: banjon soitto ja piereskely
Vierailija kirjoitti:
Lienee selvä, etten ole "trawelleri".
Tulipa nolo kirjoitusvirhe. Arvaa monta ällää sain ylioppilaskirjoituksissa. (Niistä on kyllä aikaa.)
Onks toi nyt sit kivaa ku ukrainalaiset joutuu sotimaan venäjää vastaan jenkkien nukke hallinnon takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulipa nolo kirjoitusvirhe. Arvaa monta ällää sain ylioppilaskirjoituksissa. (Niistä on kyllä aikaa.)
Sinulla ei ole älliä. 🤣
Noin 50-vuotias, perussuomalaisia äänestävä mieshenkilö, joka tykkää ostaa alaikäisiltä palveluita.
Vierailija kirjoitti:
Onks toi nyt sit kivaa ku ukrainalaiset joutuu sotimaan venäjää vastaan jenkkien nukke hallinnon takia.
Lienee sanomattakin selvää (sanon silti) etten kuulu ihmistyyppiin, joka käyttää ainokaista ja rajallista elämäänsä itumassa nurkassa ripotellen tuhkaa päällensä siihen asti maailmassa ei ole enää epäkohtia.
Vierailija kirjoitti:
Oletko seksi turisti?
Been there, done that. Mutta tuo ei ole noiden matkojen tarkoitus.
Vierailija kirjoitti:
Harrastuksesi: banjon soitto ja piereskely
Olen hyvin epämusikaalinen, jos puhutaan sen tuottamisesta laulamalla tai soittamalla. Ruoansulatuskanavan toiminta on normaalia, joten suolikaasua välillä pääsee. En pidä sitä harrastuksena.
Olet aika tylsä persoona. Sen verran tylsät kohteet sulla. Ainakaan mitään jännitystä et kaipaa elämältäsi.
Vierailija kirjoitti:
Olet mies.
Näin koen sataprosenttisesti. -ap
Vierailija kirjoitti:
Noin 50-vuotias, perussuomalaisia äänestävä mieshenkilö, joka tykkää ostaa alaikäisiltä palveluita.
Mieshenkilö oikein. Sanotaanko, että olin tanskalaisten sosiaalidemokraattien omaksumalla linjalla m-muuton suhteen jonkin verran ennen heitä. Ikä heittää jonkin verran. Alaikäiset eivät kiinnosta minua eikä oikeastaan ylipäätään nuoret ihmiset seksikumppaneina.
Vierailija kirjoitti:
Et ole älykäs etkä sivistynyt.
Luultavasti olen ainakin ollut erittäin älykäs joillain osa-alueilla. Onko laittaa linkkiä johonkin sivistystestiin? Olen tuon suhteen itsekin aika epävarma. Ns. korkeakulttuuri ei ole oikein puhutellut nuoruusvuosien jälkeen. Lapsuudessa ja nuoruudessa luin aika paljon kyllä. En esimerkiksi erota miten oopperat eroavat vaikka kauniista ja rohkeista älyllisen annin suhteen.