Työttömillä työnhakijoilla on lähärikoulutusta korkeampi tutkinto
Vastaus työttömyyteen ei todellakaan ole lukea lähäriksi. Tuo saattaa sopia jollekin kielipuolelle oikein hyvin.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä muistan tarhasta sen alkolistinaisen kauniin tyttären. Se oli joskus meillä synttärijuhlissa. Tyttö on kaunis ja sillä olisi kaikki mahdollisuudet pärjätä. Mihinkään ei tarvita rahaa. Koulut on ilmaisia. Mihin tahansa pääsee, jos haluaa.
Kuulin kuitenkin, että tuo tyttö ei tullut kouluun ja ei päässyt edes ammattikouluun.
Minä menin lukioon laittamalla rastin ruutuun ja sitten kerroin päässeeni sisälle.
Taisin laittaa rasteja myös sairaanhoitajakoulutukseen. Onneksi en päässyt. Musta tuli DI.
Oikeasti pitäisi erottaa kielitaidottomat työttömät ja koulutetut suomalaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä muistan tarhasta sen alkolistinaisen kauniin tyttären. Se oli joskus meillä synttärijuhlissa. Tyttö on kaunis ja sillä olisi kaikki mahdollisuudet pärjätä. Mihinkään ei tarvita rahaa. Koulut on ilmaisia. Mihin tahansa pääsee, jos haluaa.
Kuulin kuitenkin, että tuo tyttö ei tullut kouluun ja ei päässyt edes ammattikouluun.
Minä menin lukioon laittamalla rastin ruutuun ja sitten kerroin päässeeni sisälle.
Taisin laittaa rasteja myös sairaanhoitajakoulutukseen. Onneksi en päässyt. Musta tuli DI.
Miten ihmeessä noiden teinien pitäisi päättää tulevaisuudestaan laittamalla rasti ruutuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä noiden teinien pitäisi päättää tulevaisuudestaan laittamalla rasti ruutuun?
Tuo rasti määrää tulevaisuuden. Itse laitat rastin, menetkö lukioon vai amikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo rasti määrää tulevaisuuden. Itse laitat rastin, menetkö lukioon vai amikseen.
Ja on ihan turha itkeä rahasta. Koulut on Suomessa ilmaisia,
Kaikkihan on mahdollista, mut luotan omaan intuitioon. Itseäni ei työttömyys vaivaa, kun omaisuutta on. Ja kun ei elä esim. köyhyysrajalla. Ja minusta molot ja gugguut on vähän noloja, en laske edes merkkivaatteiksi, samantyylistä kuin guess aikuisilla...Mut joo 😅