Oletko mieluiten fiksuin ihminen huoneessa vai tyhmin ihminen huoneessa?
Kommentit (12)
Mä olen se, joka lypsää molemmista parhaat puolet viihdykkeekseen ;p
Minä aion katsoa sivusta, tyhmin ja viisain molemmat nolaa itsensä.
Tyhmin. Fiksulle voisi olla tuskallista olla se fiksuin, koska ympäristö on niin tyhmää.
Onko ap:llä ongelmia kirjallisessa ilmaisussa? Kysyn, koska tautologia jyrää kysymyksesi ytimen, joka jää hämäräksi. Mistä minä voisin kenenkään ÄO:n tietää? Omani tiedän ja monesti päätä särkee olla muiden seurassa. On siinä hauskatkin puolensa.
Mutulla ei ihmisiä älykkyysjärjestykseen panna mutta tyhmältä on todella helppo vaikuttaa.
Vuoden oltuani töissä idioottien keskellä helppo vastata; mieluummin olisin tyhmin. Silloin on aina mahdollisuus oppia muilta.
Älykkyyttä on monenlaista ja yhtä absoluuttista tyhmä-fiksu -akselia ei ole. Mutta jos leikin kuitenkin ajatuksella, olisin tietenkin aina itseäni älykkäämpien seurassa eli olisin mieluummin tyhmin huoneessa.
Vähän niinkuin tenniksessä. Aina kannattaa pelata itseään parempien kanssa niin kehittyy itsekin parhaiten.
Sekä että
terv. sanna kesärannasta
Tyhmin, koska fiksujen keskustelua on kiinnostavampaa seurata.
Minulla oli kerran työkaveri, joka oli selvästi älykkäämpi kuin minä, mutta jostain syystä jutteli mielellään kanssani vähän sellaiseen mansplaining-tyyliin. Jouduin käyttämään kaiken aivokapasiteettini, että pysyin kärryillä hänen jutuissaan, mutta se oli lumoavaa.
Tyhmin, oon väsynyt olemaan se fiksuin.
Vierailija kirjoitti:
Onko ap:llä ongelmia kirjallisessa ilmaisussa? Kysyn, koska tautologia jyrää kysymyksesi ytimen, joka jää hämäräksi. Mistä minä voisin kenenkään ÄO:n tietää? Omani tiedän ja monesti päätä särkee olla muiden seurassa. On siinä hauskatkin puolensa.
Mutulla ei ihmisiä älykkyysjärjestykseen panna mutta tyhmältä on todella helppo vaikuttaa.
Välillä vahingossa ja välillä tahallaan. Enää en niin paljon jaksa esittää idioottia, ainakaan livenä. Täällä kyllä tulee yhä sorruttua.
Fiksuin. Oman tyhmyyden tajuaminen on ikävämpää kuin muiden tyhmyyden sietäminen.