Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pitäisi nyt ajatella tästä? (Tapailusuhde)

Vierailija
28.08.2022 |

Ollaan tapailtu 4 kk. Vaikka hirveästi ei aina olla ehditty näkemään, on vähintään viestitelty hyvää huomenta ja yötä + muuta pientä joka päivä. Viikko sitten mies ei yksi ilta tullut luokseni vaikka sovittiin niin, meni töissä pitkään (laittoi siitä kuvankin kun oli yks tietty ongelma siellä). Sen jälkeen otin puheeksi että haluaisin nähdä enemmän, mutta en mitenkään vaativasti. Mies sanoi että ymmärtää ja häntäkin harmittaa kun on niin paljon töitä. Viimeksi kun nähtiin niin kaikki oli siis hyvin, halittiin ja todettiin että oot rakas ym.

Noh. Seuraavana päivänä illalla laitoin viestin miten päivä meni. Viestiteltiin ja toivoteltiin hyvät yöt ym. Sen jälkeen miehestä ei ole kuulunut mitään. Ei viestin viestiä. Nyt siis menossa viides päivä. Tiedän että hän on ollut mm. viihteellä viikonloppuna. Minusta suhde on nyt ohi. Kuitenkin odotan vielä, josko sieltä joku viesti tulisi, ennenkuin soitan ja selvitän tilanteen. Olen ihan todella hämilläni, ja surullinen. Että eikö sitten muka voi sanoa asioita suoraan. Edes viestillä jättää, jos ei päin naamaa kyennyt. Mielestäni se olisi vähintä mitä voi tehdä, 4 kuukauden suhteen jälkeen.

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaadit liikaa, hän ei halua samaa. Ehkä löysi jo uuden.

Juu, mutta miksi sitä ei voi sanoa? Ap

Siksi ei voi sanoa, koska sä et soita vaan chattailet miehelle kuin joku 12 vuotias.

Vierailija
22/76 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun on täysin hyödytöntä ottaa häneen enää yhteyttä. Korkeintaan sun paha olo vain kasvaa. Viisi päivää on tapailuvaiheessa tosi pitkä, jos toisesta ei kuulu yhtään mitään.

Pitkä aika siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että kun ärsyttää nää "mitä pitäisi ajatella" tyypit...

Siis oikeesti, mitä vttua?

Miten te yleensäkään pärjäätte normaali elämässä? Pitääkö koko ajan olla joku pitämässä kädestä kiinni?

Tarvitsetteko rohkaisua, että voitte mennä paskalle?

Vierailija
24/76 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on pettänyt ja nyt häpeää

Vierailija
25/76 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset suostuu johonkin tapailuihin? Minä en suostuisi, ollaan tai sitten ei olla.

Vierailija
26/76 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä. Anna sen mennä. Ei mitään selvityksiä (jos yrität, tuut huimaamaan miksi - mitään et tule saamaan selvitettyä). Sun kärsimys pitkittyy vaan turhaan. Hän on osoittanut mikä on, osoita sinä nyt hänelle, että sun kanssa ei voi leikkiä, olet arvokkaampi. No contact.

Sattuu varmasti, tsemppiä!

No siis lähinnä ajattelin soittaa, että edes jotenkin jos menis ymmärrykseen ettei noin voi toimia. En siis mitään saarnaa tms, mutta että kerron kuinka pahalta tuollainen tuntuu ja että olisin toivonut että hoitaa asian paremmin. Sit hyvästi. Jospa edes jatkossa tajuaisi toimia muiden suhteen paremmin. Ap

No ei tuu menemään ymmärrykseen. Hän odottaa siellä, että toimisit just noin ja saa kiksit siitä, jos toimit. On jo pannut toista. Anna sen olla, äläkä anna mitään huomiota, se on paras keino saada mitään perille.

Ghostaajat nimenomaan monesti eivät kestä omia eikä muiden tunteita. On helpompi vaan hävitä, kuin kohdata toisen tunteet. Harvemmin tämä mikään kiksi-asia on.

Tämä muuten taitaa pitää paikkansa. Tulin joskus nuorena ennen nettideittiaikaa jätetyksi noin, ja suhteen aikana jo oli ongelmana, että siitä nuoresta miehestä piti melkein korkkiruuvilla kiskoa, mitä mieltä on asioista ja missä tunnelmissa on, muutoin oli joojoo-meininkiä. Ja siis tämä oli vielä sellainen, joka oli edeltävästi ihastunut minuun, kuulin kavereiltaan. Ja sitten minun jälkeeni juoksenteli useiden tyttöjen perässä yhtaikaa. Olenkin jälkiviisaana sitä mieltä, että jo siinä vaiheessa, kun myötäily alkaa luisua selkärangattomuudeksi, on todettava, että juttu ei toimi.

Vierailija
27/76 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

4 kk tunnettu, TAPAILTU silloin tällöin ja sanotte toisillenne olevanne RAKKAITA?

En sanonut silloin tällöin. Useamman viikossa yleensä ollaan nähty, mutta ei mitenkään joka päivä. Ja ehkä kk sitten käytin ekaa kertaa sanaa "rakas" ja mies myös. Mutta en ole sanonut että rakastan sinua.

Minusta 4 kk:tta tapailua on ihan normaalia, joskin sitä mieltä olen että nyt alkoi olla se käännekohta, jolloin se kääntyy seurusteluksi tai sit ei. Vissiin mies kertoi asiasta sit näin mielipiteensä. Ap

Vierailija
28/76 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä tapauksia on ystäväpiirissä tullut vastaan monta kertaa. Kertaakaan ei ole soittelusta tai viestittelystä mitään hyvää seurannut. Mies kyllä tietää, että noin ei voi toimia ja on huonoa käytöstä. Se, että olet vaan hiljaa, on vahvempi viesti kuin perään soittelu. Miestä jää vaivaamaan huonosti hoidettu suhde sen sijaan että annat hänelle mahdollisuuden puhua sinusta takertuvana.

Vierailija
29/76 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä. Anna sen mennä. Ei mitään selvityksiä (jos yrität, tuut huimaamaan miksi - mitään et tule saamaan selvitettyä). Sun kärsimys pitkittyy vaan turhaan. Hän on osoittanut mikä on, osoita sinä nyt hänelle, että sun kanssa ei voi leikkiä, olet arvokkaampi. No contact.

No siis lähinnä ajattelin soittaa, että edes jotenkin jos menis ymmärrykseen ettei noin voi toimia. En siis mitään saarnaa tms, mutta että kerron kuinka pahalta tuollainen tuntuu ja että olisin toivonut että hoitaa asian paremmin. Sit hyvästi. Jospa edes jatkossa tajuaisi toimia muiden suhteen paremmin. Ap

Kyllä se mies tietää miten asia pitäisi hoitaa. Kyse on vain siitä ettei hän halua, ja siinä mitkään selvittelyt eivät auta.

Vierailija
30/76 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota älylaite, etsi kiva paikka ulkoa ja youtubesta Narsisti vs Minä sekä Mental Healness. Kun ilta alkaa viiletä, tiedät miksei kannata oöla yhteydessä mieheen.

Myös HG Tudor olisi toimiva, mutta hänen kanavansa suljettiin juuri.

Vierailija
31/76 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmiset suostuu johonkin tapailuihin? Minä en suostuisi, ollaan tai sitten ei olla.

Nuo tyypit osaavat hämärtää rajat. Tekevät sen tahallaan, tulevaisuusfeikkausta, rakkauspommitusta, kylmäkuuumaa, kauniita sanoja jne.

Vierailija
32/76 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän. Minäkin armaan yrittäisin soittaa ,mutta en mitään tuommoista,koska laittaisi puhelun poikki,mutta soittaisin,ja kysyisin, että koska et ole ollut yhteydessä,niin tarkoittaako sitä,että et halua enää olla yhdessä? Jos ei vastaisi,niin laittaisin txt,ja kysyin asiaa. Ja kun saisin vastauksen, kiitäisin tiedosta enkä mitään muuta.

Nykypäivänä ikävää kun suhteet lopetetaan näin, ei olla aikuisia,ja sanota asiaa toiselle suoraan. Sama pätee myös ystävyyssuhteisiin.

Vierailija
33/76 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tehtiin noin tammikuussa. Saman on kokenut mun jälkeen 3-5 naista. Ja taas on joku kierroksessa.

Vierailija
34/76 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tuu menemään ymmärrykseen. Hän odottaa siellä, että toimisit just noin ja saa kiksit siitä, jos toimit. On jo pannut toista. Anna sen olla, äläkä anna mitään huomiota, se on paras keino saada mitään perille.

Ghostaajat nimenomaan monesti eivät kestä omia eikä muiden tunteita. On helpompi vaan hävitä, kuin kohdata toisen tunteet. Harvemmin tämä mikään kiksi-asia on.

Senpä takia itse vttuillessa soittaisin miehelle.

Vierailija
35/76 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tehtiin noin tammikuussa. Saman on kokenut mun jälkeen 3-5 naista. Ja taas on joku kierroksessa.

Näitä riittää. Säälittäviä tyyppejä.

Vierailija
36/76 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Viestiteltiin ja toivotettiin hyvät yöt, sen jälkeen miehestä ei ole kuulunut mitään."

Jäi nyt vähän epäselväksi, että oletko itse viestinyt hänelle mitään tuon erään illan jälkeen? Jos olet, niin kuinka paljon ja millaisia viestejä?

Vierailija
37/76 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Viestiteltiin ja toivotettiin hyvät yöt, sen jälkeen miehestä ei ole kuulunut mitään."

Jäi nyt vähän epäselväksi, että oletko itse viestinyt hänelle mitään tuon erään illan jälkeen? Jos olet, niin kuinka paljon ja millaisia viestejä?

En ole mitään sen jälkeen viestitellyt, koska tuo viimekertainen oli minun aloitteesta. Yleensä aika vuorotellen oltu tässä aloitteellisia, joten nyt oli selkeästi miehen vuki. Ja kun olin sitä ennen juuri esittänyt toiveen että nähtäis enemmän, niin minusta pallo on silloin hänellä. Ja hän sitten päätti näköjään näin. Mutta hyvä näin, ellen olisi ottanut puheeksi, päämäärätön tapaaminen olisi jatkunut ties kuinka kauan.

Ja ehkä en nyt sitten soita sille. Kyllä minäkin osaan antaa kylmää. Omapa on häviönsä. Harmittaa, mutta on minulla muitakin vaihtoehtoja että ei tässä ypöyksin tarvitse jäädä. Ap

Vierailija
38/76 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen kullihuora tällä kertaa. Nuo valitettavasti osaavat feikata hyvin sänkyseuran toivossa ja kommunikaatio ja tunneyhteys itseen saati toisiin on tuntematon juttu. No fiksujakin on.

Vierailija
39/76 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisriippuvaisten kannattaakin harjoitella yksinoloa. Oikein 5 päivään ei ole kuulunut mitään :D

Vierailija
40/76 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole mitään sen jälkeen viestitellyt, koska tuo viimekertainen oli minun aloitteesta. Yleensä aika vuorotellen oltu tässä aloitteellisia, joten nyt oli selkeästi miehen vuki. Ja kun olin sitä ennen juuri esittänyt toiveen että nähtäis enemmän, niin minusta pallo on silloin hänellä. Ja hän sitten päätti näköjään näin. Mutta hyvä näin, ellen olisi ottanut puheeksi, päämäärätön tapaaminen olisi jatkunut ties kuinka kauan.

Ja ehkä en nyt sitten soita sille. Kyllä minäkin osaan antaa kylmää. Omapa on häviönsä. Harmittaa, mutta on minulla muitakin vaihtoehtoja että ei tässä ypöyksin tarvitse jäädä. Ap

No niin. Sinä siis lasket viestivuoroja, etkä sen vuoksi ole itse esimerkiksi edes kysynyt mieheltä onko kaikki ok. Olet sen sijaan tutkinut miehen vapaa-ajan viettoa, edelleenkään viestimättä kuitenkaan mitään.

Ehkä on tosiaan parempi teidän kummankin kannalta antaa tämän tapailusuhteen jäädä unholaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan