Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pitäisi nyt ajatella tästä? (Tapailusuhde)

Vierailija
28.08.2022 |

Ollaan tapailtu 4 kk. Vaikka hirveästi ei aina olla ehditty näkemään, on vähintään viestitelty hyvää huomenta ja yötä + muuta pientä joka päivä. Viikko sitten mies ei yksi ilta tullut luokseni vaikka sovittiin niin, meni töissä pitkään (laittoi siitä kuvankin kun oli yks tietty ongelma siellä). Sen jälkeen otin puheeksi että haluaisin nähdä enemmän, mutta en mitenkään vaativasti. Mies sanoi että ymmärtää ja häntäkin harmittaa kun on niin paljon töitä. Viimeksi kun nähtiin niin kaikki oli siis hyvin, halittiin ja todettiin että oot rakas ym.

Noh. Seuraavana päivänä illalla laitoin viestin miten päivä meni. Viestiteltiin ja toivoteltiin hyvät yöt ym. Sen jälkeen miehestä ei ole kuulunut mitään. Ei viestin viestiä. Nyt siis menossa viides päivä. Tiedän että hän on ollut mm. viihteellä viikonloppuna. Minusta suhde on nyt ohi. Kuitenkin odotan vielä, josko sieltä joku viesti tulisi, ennenkuin soitan ja selvitän tilanteen. Olen ihan todella hämilläni, ja surullinen. Että eikö sitten muka voi sanoa asioita suoraan. Edes viestillä jättää, jos ei päin naamaa kyennyt. Mielestäni se olisi vähintä mitä voi tehdä, 4 kuukauden suhteen jälkeen.

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Viestiteltiin ja toivotettiin hyvät yöt, sen jälkeen miehestä ei ole kuulunut mitään."

Jäi nyt vähän epäselväksi, että oletko itse viestinyt hänelle mitään tuon erään illan jälkeen? Jos olet, niin kuinka paljon ja millaisia viestejä?

En ole mitään sen jälkeen viestitellyt, koska tuo viimekertainen oli minun aloitteesta. Yleensä aika vuorotellen oltu tässä aloitteellisia, joten nyt oli selkeästi miehen vuki. Ja kun olin sitä ennen juuri esittänyt toiveen että nähtäis enemmän, niin minusta pallo on silloin hänellä. Ja hän sitten päätti näköjään näin. Mutta hyvä näin, ellen olisi ottanut puheeksi, päämäärätön tapaaminen olisi jatkunut ties kuinka kauan.

Ja ehkä en nyt sitten soita sille. Kyllä minäkin osaan antaa kylmää. Omapa on häviönsä. Harmittaa, mutta on minulla muitakin vaihtoehtoja että ei tässä ypöyksin tarvitse jäädä. Ap

No niin. Sinä siis lasket viestivuoroja, etkä sen vuoksi ole itse esimerkiksi edes kysynyt mieheltä onko kaikki ok. Olet sen sijaan tutkinut miehen vapaa-ajan viettoa, edelleenkään viestimättä kuitenkaan mitään.

Ehkä on tosiaan parempi teidän kummankin kannalta antaa tämän tapailusuhteen jäädä unholaan.

Äläpä tee omia johtopäätöksiä. En ole TUTKINUT yhtään mitään, vaan viime tapaamisella mies itse kertoi että tämmöinen illanvietto on tulossa.

Enkä minä kaikkea 50/50 laske, mutta ei meidän juttu ole ollut sellainen että minä tässä vaan koko ajan yksinäni toisessa väkisin roikkuisin.

Vierailija
42/76 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että kun ärsyttää nää "mitä pitäisi ajatella" tyypit...

Siis oikeesti, mitä vttua?

Miten te yleensäkään pärjäätte normaali elämässä? Pitääkö koko ajan olla joku pitämässä kädestä kiinni?

Tarvitsetteko rohkaisua, että voitte mennä paskalle?

No ei mene sullakaan kaksisesti, kun muiden keskusteluista noin kilahdat ;D Ei sun hei tarvitse osallistua kenenkään ongelmien selvittelyyn. Ihan vain pyörittelet omia pikkujuttuja omassa pienessä päässäsi, ja jätät muille nämä parisuhteiden arpomiset, niin verenpaineesikin pysyy kontrollissa. Ota vaikka nokoset, eiköhän se siitä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että kun ärsyttää nää "mitä pitäisi ajatella" tyypit...

Siis oikeesti, mitä vttua?

Miten te yleensäkään pärjäätte normaali elämässä? Pitääkö koko ajan olla joku pitämässä kädestä kiinni?

Tarvitsetteko rohkaisua, että voitte mennä paskalle?

Ehkä sinunkin joskus kannattaisi huolistas ja ongelmistas ja suruistas ees jonnekin avautua. Jos niin ei tee, muuttuu äkkiä kyyniseksi, hyökkääväksi ja agressiiviseksi. Jos esim suhteissa tapahtuu ikäviä, ei niitä tunteita missään nimessä kannata sisälle syvimpään yksinään padota.

Vierailija
44/76 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmiset suostuu johonkin tapailuihin? Minä en suostuisi, ollaan tai sitten ei olla.

Jos on vaikka pieniä lapsia ja paljon töitä, on ihan viisasta sanoa, ettei oikein voi jakaa niin paljon aikaansa kuin mitä aktiivinen seurustelu vaatisi. Kun kaksi tällaista kohtaa toisensa, on tilanne ihanteellinen. Ja ehkä myös kannattaa lasten takia jarrutella, ja katsella pitempään, ennen esittelyä.

Itse olen kaiken lisäksi ihminen, joka tarvitsee paljon omaa aikaa ja yksinäisyyttä, sekä 10 tunnin yöunet (ei ole mulla pieniä lapsia). Liikuntaakin pitää jossain välissä harrastaa ja kavereita tavata. Kun aika ei riitä.

Kaikki eivät myöskään tarvitse mitään ikuista pusipusia, vaan läheisyyden hetket ovatkin sitten intensiivisiä ja nautinnollisia, kun niitä ei ole joka päivä. Avioliitto on tuhonnut monta hyvää suhdetta.

Häntäheikit ja pelimiehet tietenkin ovat aivan eri kategoriaa, heillä toisenlaiset motiivit.

Vierailija
45/76 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suhdeyritelmät kärvähtää tasan siihen kun aamuin illoin pitää olla viestiä laittamassa hyvää huomenta hyvää yötä. Olen nainen.

Koen sen kontrollointina. Ja teennöisenä.

Ilmankos olenkin sinkku kun en viesititä tarpeeksi.

Mieluummin sovin näkemisen parin kolmen päivän päähän ja aina voi soittaa. Se on paljon henkilökohtaisenpaa kuin joku viestittely.

Voin laittaa jos on jotain erityistä. Sama hyvää huomenta 7/7 on kyllä liikaa. Mitä tutustumista se on?

Välikommentti. Jatkakaa.

Vierailija
46/76 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun suhdeyritelmät kärvähtää tasan siihen kun aamuin illoin pitää olla viestiä laittamassa hyvää huomenta hyvää yötä. Olen nainen.

Koen sen kontrollointina. Ja teennöisenä.

Ilmankos olenkin sinkku kun en viesititä tarpeeksi.

Mieluummin sovin näkemisen parin kolmen päivän päähän ja aina voi soittaa. Se on paljon henkilökohtaisenpaa kuin joku viestittely.

Voin laittaa jos on jotain erityistä. Sama hyvää huomenta 7/7 on kyllä liikaa. Mitä tutustumista se on?

Välikommentti. Jatkakaa.

Se on kuule ihan okei jos koet noin! Mutta meidän suhteessa ei toimittu noin, minua ei ahdista tekstarit, ja mies oli niissä itse hyvin aloitteellinen. Ja kun se viesteilytahti sit muuttuu, se yleensä kertoo jostain. Se oliskin eri asia jos heti alusta olis ollut viiden päivän taukoja kommunikoinnissa. On minulla joskus sellaisiakin suhteita ollut. Itse kyllä tykkään viestitellä päivittäin, mutta sekin on ihan sopimiskysymys. Ei pakollista. Kunhan molemmat tietää missä mennään. Ap

Vierailija
47/76 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmiset suostuu johonkin tapailuihin? Minä en suostuisi, ollaan tai sitten ei olla.

Ai heti ekalla tapaamisella päätös seurustelusta?

Vierailija
48/76 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen olisi oikeasti rakas, ei siinä laskettaisi viestivuoroja saati kyettäisi vain antaa olemaan.. kyllä silloin aidosti kiinnostaisi mikä toiselle tuli.

Vierailija
49/76 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos toinen olisi oikeasti rakas, ei siinä laskettaisi viestivuoroja saati kyettäisi vain antaa olemaan.. kyllä silloin aidosti kiinnostaisi mikä toiselle tuli.

En minä laske viestivuoroja. Ja tottakai minua kiinnostaa mikä toiselle tuli, joskaan sillä ei loppuviimein ole väliä. Jos hän ei tahdo samaa kuin minä, niin minkäs sille voi. Surullista vaan jos jättää tällä tavalla.

Vierailija
50/76 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Ap. Jätä toi mies. Mulle tehty ihan samaa. Hän ei kykene vastavuoroiseen suhteeseen koskaan. Aikoo alistaa sut omiin ehtoihinsa ja vedellä sua naruista. Älä suostu siihen tai menet lopulta rikki niin kuin minä menin.. toipuminen kestää ja on tuskallista jos päästät itsesi rakastumaan häneen.

Vierailija
51/76 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on pettänyt ja nyt häpeää

Uskon kanssa että tapailee muitakin.

Vierailija
52/76 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä. Miksi ei voi vaan sopia "ollaan kimpassa"? Jos ei joku päivä voi nähdä niin ei voi.

Vierailija
53/76 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 kk on liikaa satunnaiseen tapailuun jos asutaan samalla paikkakunnalla. AP:n olisi pitänyt viheltää peli poikki jo aiemmin.

Se että antaa homman jatkua kertoo, että on valmis joustamaan liikaa. Samoin tuo anomus nähdä useammin.

Mutta hyvä ettei sen kauemmin aikaa menetetty. Tsemppiä ja ryhtiä AP:lle!

Vierailija
54/76 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Viestiteltiin ja toivotettiin hyvät yöt, sen jälkeen miehestä ei ole kuulunut mitään."

Jäi nyt vähän epäselväksi, että oletko itse viestinyt hänelle mitään tuon erään illan jälkeen? Jos olet, niin kuinka paljon ja millaisia viestejä?

En ole mitään sen jälkeen viestitellyt, koska tuo viimekertainen oli minun aloitteesta. Yleensä aika vuorotellen oltu tässä aloitteellisia, joten nyt oli selkeästi miehen vuki. Ja kun olin sitä ennen juuri esittänyt toiveen että nähtäis enemmän, niin minusta pallo on silloin hänellä. Ja hän sitten päätti näköjään näin. Mutta hyvä näin, ellen olisi ottanut puheeksi, päämäärätön tapaaminen olisi jatkunut ties kuinka kauan.

Ja ehkä en nyt sitten soita sille. Kyllä minäkin osaan antaa kylmää. Omapa on häviönsä. Harmittaa, mutta on minulla muitakin vaihtoehtoja että ei tässä ypöyksin tarvitse jäädä. Ap

No niin. Sinä siis lasket viestivuoroja, etkä sen vuoksi ole itse esimerkiksi edes kysynyt mieheltä onko kaikki ok. Olet sen sijaan tutkinut miehen vapaa-ajan viettoa, edelleenkään viestimättä kuitenkaan mitään.

Ehkä on tosiaan parempi teidän kummankin kannalta antaa tämän tapailusuhteen jäädä unholaan.

Äläpä tee omia johtopäätöksiä. En ole TUTKINUT yhtään mitään, vaan viime tapaamisella mies itse kertoi että tämmöinen illanvietto on tulossa.

Enkä minä kaikkea 50/50 laske, mutta ei meidän juttu ole ollut sellainen että minä tässä vaan koko ajan yksinäni toisessa väkisin roikkuisin.

Oisin itse varmaan tiedustellut miten viikonloppu meni tms. jos ei kuulu mitään niin eiköhän se sitten olisi siinä.

Vierailija
55/76 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä helvatin tapailusuhde. Jos ollaan yhdessä 4 kk ja kait oli seksiäkin, niin kyllä silloin seurustellaan.

Vai oliko kyseessä vakipano tyyppiinen säätö?

Vierailija
56/76 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä helvatin tapailusuhde. Jos ollaan yhdessä 4 kk ja kait oli seksiäkin, niin kyllä silloin seurustellaan.

Vai oliko kyseessä vakipano tyyppiinen säätö?

Niin kauan kun eivät ole yhdessä sopineet seurustelevansa niin eiköhän ole hyvin todennäköistä että on useampi tapailukumppani samaan aikaan.

Vierailija
57/76 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää uskoko sanoihin, vaan tekoihin. Jos mies haluaa olla kanssasi, sen kyllä huomaa. Tässä tilanteessa ei selkeästi halua olla kanssasi, mutta kuitenkin naisilla on ikävä tapa siitä huolimatta jäädä roikkumaan vaikka toinen käyttäytyy kuin jääkaappi.

Vierailija
58/76 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko39 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaadit liikaa, hän ei halua samaa. Ehkä löysi jo uuden.

Juu, mutta miksi sitä ei voi sanoa? Ap

Siksi ei voi sanoa, koska sä et soita vaan chattailet miehelle kuin joku 12 vuotias.

Voi luoja mistä nämä kommentit tulee. Ilmeisesti ihmisiltä jotka ei itse kykene ottamaan käytöksestään mitään vastuuta ja siksi tulevat aina syyttelemään muita.

Surullisen yleinen ilmiö.

Vierailija
59/76 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei viestitä siksi, että pelkää sinun ahdistuvan viestitulvasta. Mun veli mokasi oman suhteensa siten. 

Minä laittaisin neutraalin viestin, että "onko kaikki ok?" ja katsoisin mitä vastaa. 

Vierailija
60/76 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis hauskaa, jos ap sattuisi huomaamaan tään ketjun pingahtaneen pinnalle nyt lähes vuoden jälkeen ja tulis kertomaan, miten jutussa kävi. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä