Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katselen tässä juuri Aavedataa...

Vierailija
27.08.2022 |

Ihmeen paljon nuo aaveet juttelevat nuolle kahdelle juontajalle. Tikku-ukkojakin näkyy laitteissa. Tukka nousee pystyyn...

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täyttä huuhaata ja showta. Radio aalloilta ne äänet tulee ja huomaatteko, ohjelman tekijät pälpättävät koko ajan ei mitään aitoa tutkimista. Ghost adventures on hyvä esimerkki ihan huuhaa ohjelmasta. Jos jotain aitoa olisi ei sitä noin kyllä selvitetä.

Niin. Se on ghostboxin idea, että se skannaa radioaaltoja. Semmoisen voi tehdä itsekin. Melkoinen sherlokki meillä täällä taas. 

Vierailija
22/23 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä katson Investgation Discoveryä. Sieltä tulee haamujuttuja perjantaisin iltamyöhäsellä neljän tunnin ajan ja lauantaisinkin 4 tuntia. Oon jäänyt niihin koukkuun. Pakko katsoa aina joka osa. Mielenkiintoisia just nuo henkien vastaukset ja koputukset kysymyksiin. Myöskin nuo meediot noissa ohjelmissa tietävät kyllä paljon, vaikka eivät tiedä ennakkoon kohteiden historiaa tai edes koko kohdetta.

Mä oon alkanut katsoa Amys cryptia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko vielä kanavasuosituksia?

Kiinnostaa myös jos ootte löytäneet jostain jotain hyviä vertailuja noista laitteista, tai ees arvioita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä