Vuokkoset-opas tuli postista 10v tyttärelleni
Onko muiden tytöille tullut näitä? Ihan hauska ja kiinnostava opas mielestäni. Itsekkin käytän Vuokkosten tamponeja ja siteitä.
Kommentit (34)
Ei ole meidän 10-vuotiaalle tullut.
Palstan vakiopedofiili taas kerjää huomiota.
Vierailija kirjoitti:
10 vuotiaalle ? Sairasta.
Ai, minun kuukautiseni alkoivat kun olin 10v.
Vierailija kirjoitti:
Kuule aika monelle 10-11v ihan normaalia että menkat alkaa. Mitä sairasta siinä on?
Tyttö täytti 11 keväällä ja keväällä tuli. Eli ihan totta ap:n kirjoitus, jos joku epäilee. Menkat alkanee vuoden sisään, koska kehitys niin edellä. Ei kyllä kiinnostunut ja sanoi, että osta äiti kuukautishousuja, en pidä siteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö. Tai jos pikkulapsi alkaa menstruoida mars lääkäriin.
Mulla alkoi kuukautiset 9-vuotiaana eikä kukaan ollut kertonut mulle vielä silloin, mitä ne ovat. Loistavaa että tällaisia tulee nykyään 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö. Tai jos pikkulapsi alkaa menstruoida mars lääkäriin.
Sinä luulet tietäväsi paremmin kuin minä koska kuukautiseni alkoivat? :D 10v on ihan normaali kuukautisten alkamisikä. Olen nyt 42v.
Vierailija kirjoitti:
Eihän ole. Viimeistään tuolloin on hyvä ottaakin kuukautiset puheeksi tytön kanssa. Monet saavat jo 10-vuotiaana kuukautiset. Itsekin sain 11-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet sairas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän ole. Viimeistään tuolloin on hyvä ottaakin kuukautiset puheeksi tytön kanssa. Monet saavat jo 10-vuotiaana kuukautiset. Itsekin sain 11-vuotiaana.
Oikein "sait" kuukautiset? Onneksi olkoon!😂
Ei asiallista. Sen ikäiselle ei mainostajien tarvitse tyrkyttää mitään. Aikuiset voivat tunkea siteet kaappiin ja kaupasta eri vaihtoehtoja. 90-luvulla oli tyynynpaksuisia vanutuppoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein "sait" kuukautiset? Onneksi olkoon!😂
On se saamista siinä mielessä, että silloin ruumis ja hormonit ym. ovat kehittyneet tavanomaisesti.
Ei todellakaan ennen ollut normaali alkamisikä 10 v! Läskeys aikaistaa ilmeisesti noidenkin alkamista.
Vierailija kirjoitti:
Ei asiallista. Sen ikäiselle ei mainostajien tarvitse tyrkyttää mitään. Aikuiset voivat tunkea siteet kaappiin ja kaupasta eri vaihtoehtoja. 90-luvulla oli tyynynpaksuisia vanutuppoja.
No ei ollut, vaan ihan samoja Oolveisseja ja Libressejä kuin nykyisinkin. Niitä paksuja tuppoja oli 70-luvulla ja sitä ennen.
Siis mua ihmetyttää, etteikö oikeasti kaikki lapset sukupuoleen katsomatta tiedä kuukautisista. Mun 3- ja 1-vuotiaat pojatkin tietää, että äidillä on välillä kuukautiset.
Vierailija kirjoitti:
Siis mua ihmetyttää, etteikö oikeasti kaikki lapset sukupuoleen katsomatta tiedä kuukautisista. Mun 3- ja 1-vuotiaat pojatkin tietää, että äidillä on välillä kuukautiset.
Nyt mennään sairaalle puolelle. Mitävittua ton ikäiset pennut sillä tiedolla tekee :D
Hauska yritys mainostaa vuokkosia