Kävitkö kesällä ulkomailla?
Kommentit (26)
Roomassa käytiin eikä korona pelota.
5vkoa Italiassa ja 2x Tallinnassa.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö korona pelottaa vai eikö matkailu kiinnosta?
Eipä oikeastaan kiinnosta.
Mulla meni koko kesä syöpähoidoissa ja nyt olenkin suunnittelemassa jonnekin lähtemistä marras-maaliskuussa. Vielä kun keksis että minne.... Lämpöä ajatellen Egypti on vahvoilla...
Kävin Islannissa. Matkailu kiinnostaa paljon, ja paljon matkoja on myös tiedossa.
Olisin mielelläni lähtenyt Italiaan tai Espanjaan, mutta taloudellinen tilanteeni ei sitä sallinnut. Toivottavasti ensi kesänä pääsen.
Tanskassa kävin. Korona ei huolettanut. Olin vaan varautunut siihen, että pystyn olemaan matkalla aiottua pidempään, jos sairastun.
Yleensä liian kuuma kesällä matkustella ulkomailla. Viihdyn viileämmässä. Ehkä Pohjois-Norja tai Islanti olisivat sopivia.
Haaparannassa käytiin ruokakaupassa.
Kerran Tallinnan-risteilyllä ja Krakovassa Puolassa. Oli ensimmäinen vierailukertani Krakovassa ja haluaisin sinne vielä joskus uudestaan katsomaan lisää nähtävyyksiä. Nyt tuli nähtyä Wielizckan suolakaivos ja Auschwitz-Birkenau äitini ja vanhimman isosiskoni kanssa.
En ole koskaan (52v) käynyt Ruotsia kauempana. Enkä sielläkään iäisyyteen.
Suomessa olimme, tai periaatteessa kävimme Ruotsin Haaparannassa ja Norjassakin kävimme muutaman metrin verran. Ruotsissa ja Norjassa voisimme käydä enemmänkin, mutta tänä kesänä emme ehtineet. Muualle ei tee mieli ollenkaan, koska olemme käyneet ja asuneet ulkomailla vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Mulla meni koko kesä syöpähoidoissa ja nyt olenkin suunnittelemassa jonnekin lähtemistä marras-maaliskuussa. Vielä kun keksis että minne.... Lämpöä ajatellen Egypti on vahvoilla...
Aiotko mennä mihin päin Egyptiä? Meillä on suunnitteilla Niilin-risteily lähiaikoina.
Vietin viisi viikkoa Suomessa mutta miinulle se on ulkomailla kun olen asunut muualla kohta 25 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti pääset matkalle. Eikö Kypros tai joku Kanarian saarista olisi Egyptiä parempi? Kulttuurimielessä siis. Lämmintä siellä kyllä varmasti on.
Vierailija kirjoitti:
Matkustelu ei kiinnosta, koska sain tehdä sitä nuorena riittävästi.
Korona lähinnä -tuttaa. Olisi kiva toipua siitä edes sen verran, että olisin työkunnossa.
Kävin Espanjassa. Toisena lomapäivänä testi näytti +, mutta jatkoin lomaani normaalisti. Rajoitteita ei ole, joten miksi ei?
Kävin USA:ssa, Briteissä, Italiassa ja Saksassa. Osa työmatkoja.