Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävitkö kesällä ulkomailla?

Matkailija
27.08.2022 |

Jos, niin missä?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla meni koko kesä syöpähoidoissa ja nyt olenkin suunnittelemassa jonnekin lähtemistä marras-maaliskuussa. Vielä kun keksis että minne.... Lämpöä ajatellen Egypti on vahvoilla...

Toivottavasti pääset matkalle. Eikö Kypros tai joku Kanarian saarista olisi Egyptiä parempi? Kulttuurimielessä siis. Lämmintä siellä kyllä varmasti on.

Mulla ollut niin stressaava kesä ja edelleen tämä tilanne (kivut edelleen ja tilanne avoin tuloksen kannalta, hoidot loppui viikko sitten), että kaipaan nyt sellaista lomaa, että rannalla varjossa loikoilua, hyvää ruokaa, rauhassa oleskelua ja ehkä rannalla ratsastamista, joten en tiedä, onko sillä kulttuuritarjonnalla nyt niin suurta merkitystä itselleni. 

Mutta laitan Kyproksen ja Kanarian saaretkin listalle, sillä olen vasta miettimässä, että mikä maa eli mitään en ole vielä päättänyt.

Vierailija
22/26 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla meni koko kesä syöpähoidoissa ja nyt olenkin suunnittelemassa jonnekin lähtemistä marras-maaliskuussa. Vielä kun keksis että minne.... Lämpöä ajatellen Egypti on vahvoilla...

Aiotko mennä mihin päin Egyptiä? Meillä on suunnitteilla Niilin-risteily lähiaikoina.

Ihan on Hurghada ekana hypännyt silmään. En ole mitään vielä päättänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ainoastaan siskon luona Oslossa. En ollut aikaisemmin käynyt Oslossa, ihan kiva paikka.

Vierailija
24/26 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käyny, olin mökillä.

Vierailija
25/26 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko kesä meni puolikuntoisena toukokuun lopussa sairastetun lieväoireisen koronan takia. 

Ei voinut suunnitella yhtään mitään edes huomiselle.

Ja toisaalta kai se sitten oli hyväkin, kun katsoo mihin tahtiin ruuan hinta nouse sähkönhinnasta puhumattakaan niin jäi reissurahat säästöön ja voi ostaa kaurahiutaleita eikä tarvitse istua pimeässä.

Vierailija
26/26 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haaparannassa käytiin ruokakaupassa.

*Haaparannalla