IS: Hallitus kaavailee työmarkkina ja toimeentulotukeen rajoituksia
Hallituslähde kertoo että hallitus aikoo budjettiriihessä säätää työmarkkinatuen kestoksi 300 päivää jonka jälkeen saisi toimeentulotukea 400 päivää jos realisoi omaisuutensa ja hakee 5 työpaikkaa kuukaudessa. Ide on osa Sosialidemokraattien työllisyysohjelmaa.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkki, tai valetta.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/072d561c-a012-4618-ae4b-3d76e9608…
Aktiivimallista ainakin tuossa.
Tämähän on ollut voimassa jo toukokuusta. Miksi linkkaat vuosien takaisia uutisia?
Ja tulokset näkyy. Asunnottomuus kasvaa ja kausityöläisten sekä työnantajien työkuviot menee solmuun pakkohaun takia.
Vierailija kirjoitti:
Pääministeri loistaa jälleen. Ensin bilettää työaikana ja vie vielä köyhiltä leivän suusta. Mikään porvarihallitus ei pystyisi tähän.
Se selviää vaalien jälkeen. Kokoomus on luvannut alentaa tukia.
Vierailija kirjoitti:
LÄHDE ?
Idiootit ihmiset ei edes tajua, että jo heti aloituksen otsikossakin on kirjoitusvirhe. Ilman lähteitä tämmösen höpöttäminen on vaan typerää trollailua ja typerien ihmisten höynäyttämistä.
Aktiivimalli kakkonen kertoo jo että tuo on ihan hyvib mahdollista demareilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkki, tai valetta.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/072d561c-a012-4618-ae4b-3d76e9608…
Aktiivimallista ainakin tuossa.
Tämähän on ollut voimassa jo toukokuusta. Miksi linkkaat vuosien takaisia uutisia?
Ja tulokset näkyy. Asunnottomuus kasvaa ja kausityöläisten sekä työnantajien työkuviot menee solmuun pakkohaun takia.
No täällä on yksi kausityöläinen, joka ei kokenut tuota miksikään ongelmaksi. Palaan töihin ensi kuun lopulla.
Vierailija kirjoitti:
Väärän tiedon levittäminen päättäjistä on rikos.
Luuletko, että aloittajaa se kiinnostaa? Jos hänen maansa "poliisille" ilmotettaisiin asiasta, niin poliisi toisi tälle aloittajalle vodkaa palkkioksi.
Ainahan toimeentulotukea hakiessa on ensin pitänyt realisoida omaisuus ja tukea on leikattu jos on työttömänä lipsunut työnhakuvelvotteistaan. En tajua mikä tässä nyt on olevinaan uutinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääministeri loistaa jälleen. Ensin bilettää työaikana ja vie vielä köyhiltä leivän suusta. Mikään porvarihallitus ei pystyisi tähän.
Se selviää vaalien jälkeen. Kokoomus on luvannut alentaa tukia.
Mieluummin muutaman euron leikkaus mitä työkuvioiden sotkeminen pakkohakumallilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LÄHDE ?
Idiootit ihmiset ei edes tajua, että jo heti aloituksen otsikossakin on kirjoitusvirhe. Ilman lähteitä tämmösen höpöttäminen on vaan typerää trollailua ja typerien ihmisten höynäyttämistä.
Aktiivimalli kakkonen kertoo jo että tuo on ihan hyvib mahdollista demareilta.
Sösössöösösöösö opettele edes kirjoittamaan.
Voi jeesus tuota aktiivimalliakin. Olen itse hakenut työpaikkoja viime keväänä (olen siis töissä mutta hakenut eri paikkaan) ja ilmeisesti tuon aktiivimallin takia niitä työpaikkoja hakee ihan järjetön määrä ihmisiä joista ainoastaan muutamalla on mitään saumaa saada se paikka (kelpoisuus).
Että onpa hieno järjestelmä, kun aiheuttaa vaan vaivaa kaikille jotka tuohon hullunmyllyyn joutuu osallistumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko, että aloittajaa se kiinnostaa? Jos hänen maansa "poliisille" ilmotettaisiin asiasta, niin poliisi toisi tälle aloittajalle vodkaa palkkioksi.
Vain turvallisuusasioissa. Tämä on työllisyysasia. Tähän rikokseen isoin syyllistyjä on demaripuolue joka valehteli kansalle vastustavansa aktiivimallia ja toi itse tilalle pahemman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain turvallisuusasioissa. Tämä on työllisyysasia. Tähän rikokseen isoin syyllistyjä on demaripuolue joka valehteli kansalle vastustavansa aktiivimallia ja toi itse tilalle pahemman.
Da Da,,... Vitty Syomi!!! )))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että kiinnostaa kun päättäjät saavat sähköpostia eduskuntaan.
Väärän tiedon levitys, julkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Pohjois-Koreassa kyllä jossa on myös demarit vallassa. Länsimaissa on sananvapaus.
Hyvä! Toki toivoisin, että mieluummin vaikka sitä tulijoille annettavaa rahaa leikattaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että kiinnostaa kun päättäjät saavat sähköpostia eduskuntaan.
Väärän tiedon levitys, julkaisu.
Mielenkiintoista että päättäjät saavat itse puhua sitä itseään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pohjois-Koreassa kyllä jossa on myös demarit vallassa. Länsimaissa on sananvapaus.
Kyllä, valehtelu on sallittua, jopa suotavaa.
LÄHDE ?