Paljon sul on tilillä rahaa?
Kommentit (49)
Onhan sitä, mutta mistäs sulle saatais?
Riittävästi tällä hetkellä. Ensi talven jälkeen ei tiedä, riippuu paljonko sähkö ja ruoka maksaa?
Jotai 5€. En jaksa kattoo. Käteisenä ehkä 10€. Ens kuun alussa saan rahnaa. Pärjään.
Huomattavasti enemmän kuin sinulla.
Minulla on ihan hyvin rahaa pankkitilillä 😊.
Pärjään mainiosti, tililläni on nyt 1767 €.
Nyt olen säästänyt tai oikeastaan pihistänyt kaikissa menoista.
Keväällä oli vain n.500 €.
Ei paljon mitään mutta kohta laitan pelit pyörimään ja sitten on paljon.
Vajaa 14 000e yhteensä mun ja miehen tileillä. Niistä säästötilillä 10k, lainatilillä 1200e, mökkitilillä 63e ja loput käyttötileillä. Rahastoissa on yht. 12k, sijoituksissa 10k, S-pankin rahastossa reilu tonni (menee bonarit automaattisesti sinne).
Säästötilillä noin paljon koska sinne ollaan säästetty kaikkia isoja ostoksia varten automaattisesti, tyyliin matkoihin ja remppoihin. Nyt ei ole tullut tehtyä mitään ja sinne on kertynyt. Pitäisi siirtää ainakin rahastoon, tavallisella säästötilillä vaan menettävät arvoaan.
Ja tulot ovat 2000 + 3300e netto, työelämässä oltu opintojen jälkeen täyspäiväisesti reilut 6 vuotta.
tilillä ei voi pitää kuin max satadonaa siksi onkin useampia tilejä eri pankeissa
käyttiksellä ei ole kuin joko 30kytädonaa
kysyttävää
Ja mitäköhän se kyttääjille kuuluu
Vierailija kirjoitti:
Vajaa 14 000e yhteensä mun ja miehen tileillä. Niistä säästötilillä 10k, lainatilillä 1200e, mökkitilillä 63e ja loput käyttötileillä. Rahastoissa on yht. 12k, sijoituksissa 10k, S-pankin rahastossa reilu tonni (menee bonarit automaattisesti sinne).
Säästötilillä noin paljon koska sinne ollaan säästetty kaikkia isoja ostoksia varten automaattisesti, tyyliin matkoihin ja remppoihin. Nyt ei ole tullut tehtyä mitään ja sinne on kertynyt. Pitäisi siirtää ainakin rahastoon, tavallisella säästötilillä vaan menettävät arvoaan.
Ja tulot ovat 2000 + 3300e netto, työelämässä oltu opintojen jälkeen täyspäiväisesti reilut 6 vuotta.
Tosi kivat systeemit 👍
Sen verran että selviää seuraavaan tilipäivään.
Jossai rahastossa 34000 ja pankkitilillä 23000