Miksi istut tähän aikaan lauantai illasta palstalla?
Ilta on nuori vasta. Nyt kip kop! Lenkille ulos kaikki.
Ruutuaika on ohi tältä päivältä.
Kommentit (54)
Tulin juuri töistä. Saanko nyt hetken rentoutua?
Ei. Ole. Kavereita. Siksi. Olen vain äiti.
N37
Mä suoritan liikunnat viikolla, viikonloput on rentoutumista varten. Siksi istun palstalla.
Tulin just pihasaunasta. Eilen töissä puoliin öihin. Todellakin relaan. Grillitulet ja kohta ruokaa. Nam.
Koska olen raskaana rv 35, enkä jaksa saati halua tehdä mitään. Lähinnä tylsistyn viikonloput... tänään kävin salilla ja kaupassa, siinäpä se.
On jo käyty pitkä aamulenkki. Juuri tultii miehen kanssa syömästä torin kupeesat, ei mitään erikoista, ihan perusmättöä grilliltä kun ei jaksettu laittaa ruokaa, siinä tuli toinen lyhyempi kävelylenkki samalla. Nyt vähän aikaa sulatellaan ja sitten saunaan. Kun hiukset kuivaa, nukkumaan ja aamulla on herätys 6.30, minkä jälkeen on meno vapaaehtoistöihin klo 8 alkaen.
Eli olet itse palstaillut taas koko päivän ja luulet että kaikki muutkin täällä tekevät niin.
Tyypit selittää täällä suu vaahdossa jollekin randomhömelölle että olen minä juossut jo maratonin aamulla ja kokannut viiden ruokalajin päivällisenkin, hommatkaa itsetunto?
Juon viiniä ja selaan nettiä. Aivan parasta.
Kai sitä vois jo lähteä nukkumaan. Väsyttää niin kovasti.
Yritän pysyä selvinpäin tänään. Koko ajan juomahimot taustalla.
Vierailija kirjoitti:
Täällä Kellokoskella tämä on rangaistus. Olin vähän tuhma päivällä ja yksi hoitajista joutui lähtemään kesken päivän kotiin. Nyt minun täytyy kommentoida kaikkea täällä Vauva-palstalla 4 tuntia. Sitten saan jugurtin ja pääsen omaan huoneeseen.
Sama tällä mutta Helsingin puolella.
Olen flunssassa. Toivottavasti maanantaina jo työkunnossa.
Missä se pitäisi nyt sitten olla?
Kahdesti olen jo ulkoillut. Nyt odotan muuta perhettä leffaillan pariin.
Istun tässä terassilla syömässä ja huvikseni näppäilin palstan esiin. Korkeintaan vartin täällä luultavasti viihdyn.
Hieman kräppe. Eilen oli se virallinen mut tänää enemmänki ahistaa ja laiskottaa. Just suihkusta tullu nii tukka märkä seuraavan tunnin. Mitäpä mää lenkillä tuolla kun siellä on juoppoja jokapaikassa tähä aikaa lauantaista. Pieni kaupunki. Ahistaa ihmiset tänään. Ruokaa on kaapis vielä. Huomenna meen sit ihmisten ilmoille.
Vierailija kirjoitti:
En istu, makaan. Mulla on korona, ei lenkitytä.
Sama vika, istun pihalla ja lämmitän grilliä. Ei paljoa napostele lenkit juuri nyt.
Ulkona on sadekuuroja. Toki sateessakin voi lenkkeillä oikeissa varusteissa.
Mietin itsekin, miksi olen ollut täällä viime aikoina tapp*massa aikaa. Läheisen ku*leman jälkeen on olo ja ajatusmaailma jotenkin turta. Elämä on käynyt omituisen pieneksi. En jaksa pitää yhteyttä ystäviin, enkä muista, missä muualla netissä vietin aiemmin aikaa.
(Pahoittelen asteriskeja, nuo sanat sensur*itiin aiemmin.)