Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi istut tähän aikaan lauantai illasta palstalla?

Vierailija
27.08.2022 |

Ilta on nuori vasta. Nyt kip kop! Lenkille ulos kaikki.
Ruutuaika on ohi tältä päivältä.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asettanut itseni karanteeniin positiivisen korona-tuloksen takia. Ulkona ehtii kyllä käymään kunhan tuo lauantai-illan ruuhka-aika hieman hellittää.

Vierailija
42/54 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon koronassa, enkä todellakaan lähde lenkille. Eilen kävin vähän kävelemässä, mutta tänään on olltu huonompi olo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, kun pistin korkin kiinni pidemmäksi aikaa. Yleensä lauantai iltana oon kitannu kaljaa joko yksin tai kaverien kanssa. Jotain korvaavaa tekemistä siis tarvitsen. Täällä "notkuminen" on vain yksi korvaava tekeminen muiden joukossa juomiselle.

Vierailija
44/54 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin jo pyöräillen hoitamassa pari kauppa-asiaa ja pyörähdin samalla Alkossa.

Sen jälkeen tulin kotiin ja aloin juomaan viiniä. Tuli nälkä ja tilasin Kotipizzasta purtavaa kotiinkuljetuksella.

Nyt makaan sohvalla maha täynnä Turhapuron pyöriessä taustalla. Tunnin-parin päästä sauna lämpenemään ja löylyihin.

Ihan parasta, kun saa olla yksin lemmikkien kanssa kotona. Ei voisi vähempää kiinnostaa mitkään venetsialaiset.

Vierailija
45/54 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen kohta nukkumaan, jotta jaksan nousta hu klo 3 ylös ja mennä neljäksi töihin.

Vierailija
46/54 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut koko päivän vaan loikoillen ja rentoutuen....edellistä kertaa en edes muista..tälläkin on tarkoituksensa

Vierailija
47/54 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa.

Vierailija
48/54 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on etätöitä, joita olen vältellyt melkein koko päivän keksimällä  yhä uusia koti- ja ulkotöitä, kaupassakin kävin ja pulahdinpa uimaankin sillä reissulla. Nyt otin itseäni niskasta kiinni ja avasin koneen, jottei jää koko homma huomiselle. Sen verran pehmentelin laskua koko illan koneen ääressä istumiselle, että tulin vilkaisemaan mitä tänne kuuluu. Älä huoli, en aio jäädä tänne yhtään sen pitemmäksi aikaa, kuin menee tämän viestin kirjoittamiseen ja lähettämiseen.

Vierailija
49/54 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilla on viela reilusti aamupaiva. :)

Vierailija
50/54 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä lapset että minä ollaan sairaana. Tässä lasten leffa pyörii ja minä palstailen.

Vierailija
51/54 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritän pysyä selvinpäin tänään. Koko ajan juomahimot taustalla.

En onnistunut. Kaupassa kävin. Onneksi ei lapsia.

Vierailija
52/54 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on lenkkeilystä ja treenistä välipvä

Uimassa kävin ja järvivesi oli niiin lämmintä ja rentouttavaa etten sen jälkeen ole jaksanut tehdä mitään.

Vierailija
53/54 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että joku jännä aloitus huumaa meidät kirjoittamaan niin että tangenttipöydät savuaa...

Vierailija
54/54 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelen tässä, että kaveri käy saunassa, ja menen sitten heille.  Katsotaan telkkaria ja otetaan vähän olutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi