Miten seksielämäsi muuttui, kun vaihdoit kumppania?
Kommentit (11)
ja jokainen nainen. Etkä ole kuitenkaan itsekkään " sama" ihminen kuin ennen seurusteluasi. Seksielämäsi on varmaan aika sellaista millaiseksi sen luot. Tietenkin se toinen ihminen maustaa sitä soppaa.
Jotkut suhteeni ovat olleet intohimoisempia kuin toiset. Aika lailla se on ollut myös itsestä kiinni. Ja jos kumppani ei alkuunkaan sytytä, niin ei se varmaan hirveesti yrittämälläkään parane. Seksistä väljähtäneen suhteen saa helposti elävöitettyä, jos muut asiat suhteessa kunnossa. Siis riippuu tasan siitä keskinäisestä ihmissuhteesta.
Hassua tosin, että nykyiseni on alkanut seurustelun myötä tekemään samoja juttuja sängyssä kuin eksäkin. Kai on huomannut, mistä minä pidän. Meillä oli entisenkin kanssa ihan ok seksiä, nyt on tosin vielä parempaa.
Kaikin puolin parani. Palaset sopivat paremmin yhteen, mieltymykset sopivat paremmin yhteen, kalenterit sopivat paremmin yhteen ja keskustellaan asioista paljon avoimemmin. Mies on myös teknisesti taitavampi. Seksimme on niin loistavaa, että tiedän, ettei parempaa voisi olla. Hän on samaa mieltä.
mutta ei tätääkään voi sääntönä pitää. Minun piti kokeilla yhtä teknisesti huonoa (tai oikeastaan todella ujoa) miestä, jotta edes ymmärsin miten hyvää seksiä olin aiemmilta kumppaneiltani saanut.
Yritin entiselleni ensin puhumalla selvittää, miten minä haluaisin itseäni koskettavan. Hän ei sitä tehnyt, koska ei kuulemma osaa. Yritin kädestä pitäen näyttää mitä haluaisin hänen tekevän. Hän veti aina kätensä pois :(.
Kuitenkin hän oletti saavansa pitkän esileikin, suuseksiä ja muuta vastaavaa, mutta hän ei ollut halukas hyväilemään minua ollenkaan. Minun olisi pitänyt olla heti valmiina, ilman minkäänlaista lämmittelyä. Siihen lisäksi vielä mies laukesi joka kerta noin kolmen työnnön jälkeen, joten siitäkään ei minulle iloa riittänyt.
Nykyisen kanssa seksi on upeaa. Osaltaan asiaan vaikuttaa minun kasvamiseni ihmisenä. Osaltaan se, että molemmat haluavat toisenkin nauttivan ja kommunikoimme toiveistamme. Kiihottumista ei pidetä itsestäänselvyytenä. Toista ihmistä ei pidetä itsestäänselvyytenä. Hänen kanssaan olen saanut seksistä aivan uusia ulottuvuuksia irti.
meni huonompaan suuntaan.
Suuseksi on tavallista, ja mies tulee takaapäin h e t i.
On monta kertaa ollut exää ikävä.
Mutta tämän miehen kanssa olen naimisissa, joten kestettävä on.
Eka mies oli hyvin mielikuvitusrikas seksi asioissa, seksiä harrastettiin milloin missäkin, ja asentoja oli miljoonia, kaikenlaista kokeiltiin...
Nykyinen mies haluaa sängyssä, ilman valoja, samat vakio asennot, tylsää ei mitään uutta.
Ajatus siitä kuitenkin kiinnostaa ja kiihottaa valtavasti koska nykyisen kumppanin kanssa seksi ei ole mitenkään ihmeellistä. Tai ainakin uskon että uuden kumppanin kanssa se voisi mennä vain parempaan suuntaan.
huonommaksi on mennyt, mutta täysin oma valinta.
Mies on ihana, tekee kotitöitä ja on kunnollinen. Lisäksi tiedän, että tykkää musta tosi paljon.
Seksi on surkeaa, silloin harvoin, kun sitä on.
Itse tein tämän kompromissin ja valinnan. Mielummin kunnollinen mies kun vaikka kaikke eksät, jotka oli täysin paskoja, mutta hyviä sängyssä.
Seksiä meillä on harvoin, ja se toistuu saman kaavan mukaan, Mies on tosi ujo, ja pidättyväinen. Ja laukeaa kaiken lisäksi tosi nopeasti. Ei puhu asioita...
Tämä ei ole mikään valitusvirsi. Itse olen valintani tehnyt. Ja miestä rakastan tosi paljon. Olen arvottanut arkemme kuitenkin tärkeämmäksi kun seksin.
sinulla ainakin on toivoa paremmasta. Kokonaan mies tuskin muuttuu mutta pikkuhiljaa... onnea teille !
muuttaako se elämän erilaiseksi?