Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaikki haluaa näköjään vaan sitä vanhempaa naista..

Vierailija
30.10.2007 |

Mistähän mä sit löydän enää miestä itselleni???:(

n23

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän sinullekkin oma sulho löydy ;) vanhemmat naiset on vaan monien märkä päiväuni harva pääsee edes toteuttamaan kun ei naama/taidot riitä tai sit on vaan vaikeeta löytää vanhempaa naista kuka ei ajattele että " sä voisit olla mun poikani" tai " mun tytär on sua 2 vuotta vanhempi" hehe

m23

Vierailija
2/21 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..koska ei oo mitään syytä!:) Minähän tosiaan pistin tuonkin yhden ketjun alkuun, että " tahtoo vanhempaa naista" !:) Samoinhan sinä voisit pistää, että tahtoo vanhempaa miestä, mutta tuskinpa kuitenkaan kiinnostuisit tällaisesta kolmekymppisestä miehestä tosissasi, mutta kokeilla voisit..vai mitä?!;)

Ja minunkin aloittama ketju taisi päätyä kahden ihmisen vuoropuheluksi (minä ja ihana nainen), jotka oltiin saman ikäisiä abouttiarallaa!:)

terv. M31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap:lle: kyllä sinäkin kuule siitä vanhenet.

Vierailija
4/21 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitenkään mahdottomana ajatusta (pari)suhteesta kolmekymppisen miehen kanssa. Vois olla oikeestaan just passeli ikäero, tuntuu että omanikäisillä miehillä on tällä hetkellä joku ylimielisyyskausi meneillään. Siis ovat sellasia muka tosi aikuisia äijiä, sellasia paskantärkeitä. Vielä pari vuotta sitten en huomannut tällästä. No, ehkä se tästä helpottaa. Mutta tosiaan, en pitäisi yhtään outona suhdetta jossa ikäiseni seurustelisi kolmekymppisen kanssa, kunhan ikä on kumminkin lähempänä kolmeakymmentä kuin neljääkymmentä.

n23

Vierailija
5/21 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
6/21 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka vanhemmassa onkin tietty viehättävyytensä, niin toki reilu kakskymppisessäkin puolensa. Tämä asia ei riipu oikeastaa iästä.. se on asenne mikä ratkaisee.

Vierailija
7/21 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kannata liikaa tuijjottaa. Ei minustakaan kukaan usko, että olen 30v. siis ulkonäöltä, käytöksestä kai sen parhaiten huomaa. Ja jalkapalloa pelatessa huomaa vanhenneensa, kun kaksikymppiset uroot juoksevat satakertaa nopeammin sotkeutuen lopulta omaan näppäryyteensä!:)

Parikymppisenä on katsos maailma vielä valloittamatta ja kolmekymppisenä jo vähän tajuaa, että ei sitä maailmaa taida ehtiäkään valloittaa!:) Mut maailmaa voi ainakin yrittää parantaa, vaikka sitten baaritiskillä!:)

Eli tsemppiä N23:)

terv. M31

Vierailija
8/21 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

eiköhän sinullekkin oma sulho löydy ;) vanhemmat naiset on vaan monien märkä päiväuni harva pääsee edes toteuttamaan kun ei naama/taidot riitä tai sit on vaan vaikeeta löytää vanhempaa naista kuka ei ajattele että " sä voisit olla mun poikani" tai " mun tytär on sua 2 vuotta vanhempi" hehe

m23

Saan viikoittain ehdotuksia suomi 24 palstalla nuoremmilta miehiltä, tyyliin " haluisitko kokeilla nuorempaa" . No kokeilin jo teitä nuorempia kun olin itsekkin nuorempi ;), nyt mulle nelikymppinen tai yli, kiitos...ovat aika kestäviä ja taitavia nam. n 38

Vierailija
9/21 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmiö, että kukaan ei pidä itseään omanikäisensä näköisenä, vaan nuorekkaampana. Tyyliin: olen kolmekymppinen, mutta näytän kyllä kaksvitoselta, tai vielä pahempaa: olen nelikybänen, mutta näytän kolmikybäseltä.

Kyllä te kuule näytätte ulkopuoliselle ihan omanikäseltänne. Itse ei omaa ikääntymistään huomaa niin helposti, mutta kyllä sen toinen huomaa;)

Vierailija
10/21 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miltä " te" sitten näytätte, herra tai rouva 10?

Vierailija
11/21 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ilmiö, että kukaan ei pidä itseään omanikäisensä näköisenä, vaan nuorekkaampana. Tyyliin: olen kolmekymppinen, mutta näytän kyllä kaksvitoselta, tai vielä pahempaa: olen nelikybänen, mutta näytän kolmikybäseltä.

Kyllä te kuule näytätte ulkopuoliselle ihan omanikäseltänne. Itse ei omaa ikääntymistään huomaa niin helposti, mutta kyllä sen toinen huomaa;)

Olen kuullut noin viideltä mieheltä viimeisen puolen vuoden aikana näyttäväni nuoremmalta, viimeksi viime lauantaina " oletko 32 tai jotain" " no en ole kun 38" .. se salaisuus on siinä, että pitää itsestään OIKEASTI huolta. Ihmiset, jotka eivät pidä itsestään huolta, näyttävät siltä miltä ajatellaan että esim nelikymppinen näyttää.

Kauhean iso osa ihmisistä päästää itsensä lihoamaan, käyttävät huonolaatuisia ja halvannäköisiä vaatteita, eivät käy kampaajalla usein, eivät harrasta liikuntaa ym. Kroppansa ja ulkonäön eteen VOI tehdä työtä. Haluan olla Helena Lindgren numero 2 ;) vaatimattomasti! t. n38 (viimeksi sanottiin Paris Hiltoniksi...)..otappa huumorilla. Myös naisen itsetunto voi olla kohillaan, kun siihen on aihetta! Kokisin kyllä epäonnistuneeni elämässäni jos olisin " suurin pudottaja" - ohjelmassa. Tämä vaan ulkonäöstä, on minulla muitakin elämänarvoja, mutta terveys on yksi niistä ja kun tavoittelee terveellisiä elämäntapoja, se edesauttaa hyvinvointia ja kauneuttakin. Menen mieluummin kuntosalille kuin lösähdän TV:n eteen syömään pizzaa, se ei ole sen väärtti.

Vierailija
12/21 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle ei kannata varmaan tulla kertomaan että mies kehuu naista nuoren näköiseksi siksi että saisi siltä pillua? Jos ei jaksa mitään henkevämpää sepitellä sillä kertaa. Itsekin tuota joskus tullut kokeilleeksi ja toimiihan se, joihinkin. Se on se helpoin ja varmin tapa varsinkin baarissa.

Vierailija
13/21 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sulle ei kannata varmaan tulla kertomaan että mies kehuu naista nuoren näköiseksi siksi että saisi siltä pillua? Jos ei jaksa mitään henkevämpää sepitellä sillä kertaa. Itsekin tuota joskus tullut kokeilleeksi ja toimiihan se, joihinkin. Se on se helpoin ja varmin tapa varsinkin baarissa.

niin varmaan tekevätkin mutta onneksi mä tiedän missä menen;), ei tehoo muhun toi sun panettelusi, sitäpaitsi mua kiinnostaa vanhemmat miehet, ne ei päästä tollasia lapsellisia kommentteja yleensä suustaan. hehkeä n 38. Sitäpaitsi TOSIMIES ei tarvitse kepulikonsteja naisen kaatamiseen...herää kysymys..

Vierailija
14/21 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tuon herra kolmosen keskustelukumppani tuosta toisesta ketjusta, ja kuten näet hyvin meillä hänen kanssaan jutut käy yhteen, vaikka aika lailla samanikäisiä olemmekin.. Itseasiassa nyt huomasin olevani vuoden nuorempi, että se siitä vanhemmasta naisesta :)!

Tälläinen kolmekymppinen nainen huomaa aika 50/50 kiinnostavan niin itseään nuorempia, kuin vanhempiakin miehiä. Kuin myös kaikkea siltä väliltä. Ja näin oli kaksikymppisenäkin!

Vierailija
15/21 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskee muuten miestäkin ja näköjään ihan iästä riippumatta. Nyt nelikymppisenä tuntuu kelpaavan hyvin 3 ja 5 kymppisille. Aina on ollut vientiä parhaiten plus miinus 10v ikäisten keskuudessa. Tietysti kun riittävän ihq niin vientiä riittää muutenkin. Jopa kaksviitosia pääsisi laittamaan jos kiinnostaisi mutta kun..

M40+

Vierailija
16/21 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

N33

Vierailija
17/21 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten voit vinkua " eikö kukaan enää halua vanhempaa naista"

Vierailija
18/21 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-vuotias tiukkapylly. Yli 30 vuotiaat on yleensä rupsahtaneita.

M30

Vierailija
19/21 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole rupsahtanut. Harrastan suunnistusta ja hiihtoa, cooperissa menee yli 3000 m.

M30

Vierailija:

Edelliselle: joo, katoitko peiliin?

Vierailija
20/21 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, mä 40++ olen ja tiedän että näytän just siltä mitä olen, tosin saan ympärilleni pyörimään miehiä 20-> kun menen ravintolaan... Ja olisi vara valita mikä hemmo vaan sieltä Mutta haluan laatua ja noi alta 35 -vuotiaat tyypit on vain keräämässä kokemuksia, yksi kokemus on olla vanhan kanssa.