Mitä ruokaa ette ole syöneet ainakaan 5 vuoteen?
Minä en ole syönyt kanasuikaleita. Alkoivat tökkiä.
Kommentit (29)
Kiusauksia, hernekeittoa,riisipuuroa...ja vaikka mitä
Kaikki liharuuat menee tälle osastolle.
Mustaamakkaraa. Alkoi vaan ajatuksena ällöttää vaikkei maussa vikaa ole.
Kiusauksia. Jauhelihakeittoa, minestronekeittoa, etanoita, kaalilaatikkoa. Vaikka mitä.
Maksalaatikkoa, silakkapihvejä, verilettuja, lanttulaatikkoa, 🤢
Lihakeittoa. Katkarapuja. Kassleria.
Hernekeittoa. Pidän hernekeitosta, vaikka en ole syönyt aikoihin.
Ainoa keitto, jota olen syönyt viimeisen noin viidentoista vuoden aikana, on hernekeitto.
Sattumoisin rikastuin kunnolla juuri viisi vuotta sitten, ja sen jälkeen en ole kyllä syönyt mitään makaroni- tai maksalaatikoita tai vastaavia, eineksiä, aleruokaa.
Maksalaatikkoa viimeksi yläasteella n. 35 vuotta sitten.
Maksakastiketta. En myöskään syö maksalaatikkoa. Joulupöytään kuuluu kyllä, mutta puoliso saa itse ostaa, kun en Koskaan muista, pitikö olla ehdottomasti Rusinoilla vai ilman Rusinoita.
En ole myöskään vuosikausiin syönyt lapsuusajan herkkua: Makaronivelliä.
Tillilihaa en ole syönyt vuosikymmeniin. Pidän siitä todella paljon, en ole itse tehnyt. Ihmettelen kun on kouluruokien inhokki. Itse pidän.
Lasagne, kvinoa, minestronekeitto, silakat, veriletut, kesäkeitto, tonnikala-maissihernerisotto (80-luvulla oli ihan kauheita risottoja), tilliliha, luuytimet, kokolihapihvit. Voisin syödä jossain tilanteissa kahta viimeksi mainittua.
Lohta(tykkään, en raaski ostaa kalliin hinnan takia). maksalaatikkoa. Parsakaalipastaa. Täytettyjä paprikoita.
Kaupan valmiita italian- ym. patoja. Näitä, joihin esim. ruskistetaan jauheliha mukaan.
Niissä ei noin suuremmin ole mielestäni erityistä vikaa, mutta tuli aikanaan syötyä hieman liian usein niin ei ole tehnyt mieli kohta viiteentoista vuoteen. :)