Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nukutatteko 2-veenne (miten?), vai nukahtaako itse?

26.10.2006 |

Meillä tyttö nukahtaa päiväunille aina itse. Hassulla tavalla tosin. Aina tiettyyn aikaan päivästä haluaa katsoa tietokoneelta ottamiamme valokuvia ja nukahtaa tietsikkatuoliin alle 5minuutissa, jolloin siirrän hänet sänkyynsä :)

Yleensä yöunille mentäessä olen ollut hänen vieressään sängyssä, kunnes nukahtaa. Tänään oli eka kerta, kun meni itse sänkyynsä ja nukahti sinne itsekseen. Olin enemmän kuin onnellinen:) varsinkin, kun veli on 1.5kk vanha, niin yksin illalla kotona lasten kanssa ollessa meinaa toivo loppua, kun kahta eri huoneisiin yritän nukuttaa...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltapala, iltapesut, yöppärit, sänkyyn, päivän tapahtumien kertaus ja Ihme-ja kumma laulu. Toivotus; kauniita unia, äitin, isän ja vauvan kuvia.

Päikkäreille laulut ja toivotukset ja nukahtaa myös itse. Näin meillä on ollut vuoden verran. Ihan muutama viikko sitten meillä oli vaihe että Sini ei suostunut mennä päikkäreille lainkaan. 3h kesti titaanien taisto ennenkuin uni vei voiton uhmiksesta. Huh, onneksi se on nyt ohi!

Nyt yritetään opettaa Sinille että kun herää niin ei tarvitse huutaa kuin hinaaja. Välillä onnistuukin. Sängystä kuuluu kirkkaalla ja kovalla äänellä; Huomenta, Äiti Hakemaan! Pääsisi kyllä itsekin pois sängystään mutta haluaa että hänet haetaan.

Lila75

Vierailija
2/3 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltapala, pesut, tiettyjen kirjojen luku, iltarukous, pusut, halit ja hyvänyöntoivotukset. Nää on meillä tosi tärkeitä. Oli myös tuo vaihe, herättyään tyttö huus, mutta siitä onneksi päästy eroon :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää nukuttaa joka ilta. Ensin iltapala, pesut, iltasatu, sitten viereen unilauluja hyräillään ja odotellaan pyörien ja hyörien unta. Yksin ei jää sänkyyn nukkumaan vaan pitää äidin tai isin kainaloon nukahtaa. Joskus kyllä rasittaa kun ei pojalle millään uni tule silmään.

Päiväunille nukahtaa ihan itse omaan sänkyyn.