kuka kerää pupu merkkejä???
mullois kertyny aikas monta ylimmäärästä..
tahtookos joku??
t.jeoskainen :)
Kommentit (9)
Mulla ihan järkyttävät määrät niitä. esikko käyttää vielä vaippoja ja vauva. esikolle ei enää tule niitä tarjouksia ja vauva on jo yli 7kk ja ei ole vielä yhtään keräystä tullut. ihan turhaa niitä näköjään nykyään kerätään. kun ne avoimet keräyksetkin on sitä että tarvii olla ne ostoKUITIT tallella. ensinnäkään en aina niitä muista säästää ja toisekseen en välttämättä haluu et joku analysoi meidän ruokaostoksia=)
ne lusikat tms oli aikoinaan ihan hyvät mut nyt tuntuu et huijausta koko homma. juuri synnyttäneille äideille tulee postissa kirjeitä et juu käytä meiän vaippoja ja saat kivoja juttuja vauvalle mut mitä on tähän mennessä saatu EI MITÄÄN! jos vaan saan aikaseks kokeilla jotain muuta merkkia kun on tottunu noihin ni vaihdan kun löydän hyvän....
8kk iässä tulee eka keräys jolloin 14 merkillä marimekon paita ja 12 merkillä ruokailuessu.
tulee niitä trajouksia vaikka mitä jos on libero kerhossa, me ainakin saatiin kaikkea kivaa merkeillä, ja luulen että moni muukin ilahtuu pienistä asioista, mitä tulee merkeillä... lusikkaa, lelua, vatteita, musta oli kiva kerätä kaikki mitä merkeillä sai..
mut kukahan siinä listas oli ekana.. cher???? hitski, en muista, laita sähköposti osote mulle,niin laitan ne sulle postissa :))
jos jollakin on niitä pupumerkkejä niin voisin ostaa/ottaa jos vaan joku myy/lahjoitaa! laittakaa sähkäriä cheidic@netti.fi
kerään ja ottaisin mielläni jos jollakin on ylimääräisiä. Maksan kyllä postikulut.
marela1@suomi24.fi
Täältä löytyy kerääjä. Lahjoitatko niitä vai myytkö?
Minä kerään! Lahjoitatko mulle?:)