Mies on lähdössä työkaverin kanssa työmatkalle kahdestaan
Mitä tästä pitäisi ajatella? Työkaveri on miestä n.10 vuotta nuorempi lapseton hoikka nainen, yöpyvät 4 yötä samassa hotellissa kahdestaan. Pelkään että heillä voisi olla jotain säpinää, mutta en voi kieltääkään miestä lähtemästä, hän kuitenkin tuo leivän pöytään minulle ja vauvalle.
Kommentit (142)
No tottakai se kännissä panee jos nainen suostuu. Ota tai jätä.
Ei hitto, ei työmatkoista voi kieltäytyä siksi että vaimo on mustasukkainen. Ja tottakai kollegoiden kanssa ollaan samassa hotellissa yötä koska siitä on helppo kulkea yhteisellä kyydillä tai jos kokous on vaikka siinä hotellissa. Useilla firmoilla saattaa olla myös edullisempia tarjoushintoja tiettyihin hotelleihin, jolloin niitä on käytettävä.
Työmatkailu on ihan tavallinen osa monien ihmisten työtä, eikä matkoilla kollegat rupea himottamaan yhtään sen enempää kuin toimistollakaan. Joskushan näin toki käy, mutta se olisi kyllä sitten tapahtunut ilman mitään matkustamistakin.
Luottakaa ihmiset puolisoihinne tai valitkaa joku sellainen, jonka voitte sitoa kotona patteriin kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Oletko puhunut miehelle matkasta ja mitä ajattelet siitä?
No en ole kun mies pudotti pommin ennenkun lähti salille treenaamaan tunti sitten. Menin ihan sanattomaksi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse hyvännäköinen nainen ja ollut usein työmatkalla monenkin mieskollegan kanssa. Vaikka on iltaakin istuttu, ei kukaan ole kimppuun käynyt.
Itse olen ainakin työyhteisössä jossa on ammattiylpeys ja ihmisiä ei määritellä sen sukupuolen mukaan ja kuormasta syöminen olisi kuin sisarusta naisi.
Perverssi perhe jos pystyy tuollaisen vertailun tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Melko kulahtanu provo.
Miksi olisi? Tällaista tapahtuu päivittäin irl.
Panevat ihan varmaan hotellissa joka päivä.
Jäi nyt auki että miksi AP ei lähde mukaan? Itsellä ollut usein puoliso mukana ulkomaan työreissuilla.
Vierailija kirjoitti:
Jäi nyt auki että miksi AP ei lähde mukaan? Itsellä ollut usein puoliso mukana ulkomaan työreissuilla.
Kaipa tuota voisi ehdottaa, veikkaan että tulee täystyrmäys mieheltäni. Onko teidän mielestä ok änkeä mukaan alle vuoden ikäisen vauvan kanssa työmatkalle? Ap
Miksi pelkäät? Onko mies antanut aihetta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipa tuota voisi ehdottaa, veikkaan että tulee täystyrmäys mieheltäni. Onko teidän mielestä ok änkeä mukaan alle vuoden ikäisen vauvan kanssa työmatkalle? Ap
Itseä ainakin stressaisi jos puolisoa pitäisi roudata työmatkoilla mukana. Työmatkat on työtä varten eikä mitään perhelomaa.
Noh jos nyt ap noin paljon ahdistaa niin kerää jostain rahat kasaan ja palkkaa yksityisetsivä seuraamaan miestäsi ko. työmatkalla. Ei tarvitse ihmetellä tapahtuiko siellä jotain vai ei. Mies toki tykkää kyttyrää jos saa selville tämän (oli viaton tai ei) joten varmista ettei hän saa koskaan tietää tätä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pelkäät? Onko mies antanut aihetta?
No ei kyllä ole. Itse olen laiminlyönyt miehen tarpeita vauvan syntymän jälkeen kun olen ollut niin väsynyt ja lisäksi miehen ympärillä on aina pyörinyt kauniita naisia, tämä kyseinen nainen huolettaa silti minua..
Eikö itselläsi sitten ole sinkkuna ollut koskaan kavereita? Vai olivatko ne kaikki samaa sukupuolta? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseä ainakin stressaisi jos puolisoa pitäisi roudata työmatkoilla mukana. Työmatkat on työtä varten eikä mitään perhelomaa.
Meidän firmassa on ihan virallinen ohjeistus että työmatkoilla edustetaan yritystä ja sinne ei oteta kumppaneita tai lapsia mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole itsellä ollut ongelma, kiva pidentää työreissu minilomaksi samalla. Tottakai jos nyt lapsi valvottaa öisin paljon miettisin kahta huonetta. Muuten itse tykännyt kun esim ke-pe työjuttuja ja sitten ehtinyt olla vapaalla vklp uudessa kohteessa yhdessä perheen kanssa. Yleensä myös iltaisin ollut mukavampi tehdä yhdessä juttuja. Mutta jokainen tyylillään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole itsellä ollut ongelma, kiva pidentää työreissu minilomaksi samalla. Tottakai jos nyt lapsi valvottaa öisin paljon miettisin kahta huonetta. Muuten itse tykännyt kun esim ke-pe työjuttuja ja sitten ehtinyt olla vapaalla vklp uudessa kohteessa yhdessä perheen kanssa. Yleensä myös iltaisin ollut mukavampi tehdä yhdessä juttuja. Mutta jokainen tyylillään.
Kaksi huonetta, toisessa mies ja työkaveri ja toisessa vaimo ja lapsi😂🍆🍑
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän firmassa on ihan virallinen ohjeistus että työmatkoilla edustetaan yritystä ja sinne ei oteta kumppaneita tai lapsia mukaan.
En ole koskaan tuollaiseen ohjeistukseen törmännyt tai kuullut. Mutta eri yrityksillä erilaiset käytännöt. Tietenkään työnantaja ei voi kieltää puolisoa tulemasta paikalle ja työntekijää käyttämästä vapaa-aikaa miten haluaa.
Tietenkin usein itse maksat huoneen ja lennot yms puolisolle, mutta jos ollut valmiiksi huone kahdelle niin työnantajalle sopinut kyllä hyvin.
Tahtoisitko ystävystyä sen näköisen kanssa?