Mies on lähdössä työkaverin kanssa työmatkalle kahdestaan
Mitä tästä pitäisi ajatella? Työkaveri on miestä n.10 vuotta nuorempi lapseton hoikka nainen, yöpyvät 4 yötä samassa hotellissa kahdestaan. Pelkään että heillä voisi olla jotain säpinää, mutta en voi kieltääkään miestä lähtemästä, hän kuitenkin tuo leivän pöytään minulle ja vauvalle.
Kommentit (142)
Se on nuorempi ja sillä tuoreempi römpsä kuin sulla...
Vierailija kirjoitti:
Olen itse hyvännäköinen nainen ja ollut usein työmatkalla monenkin mieskollegan kanssa. Vaikka on iltaakin istuttu, ei kukaan ole kimppuun käynyt.
Itse olen ainakin työyhteisössä jossa on ammattiylpeys ja ihmisiä ei määritellä sen sukupuolen mukaan ja kuormasta syöminen olisi kuin sisarusta naisi.
Ap ilmeisesti vehtaa työkaveriensa kanssa, koska olettaa miehensäkin tekevän niin.
Kuin kankea karkastais kirjoitti:
Ja vielä lapseton. Verrattuna synnyttäneeseen..
Porvoolaisilla miehillä on työmatkoja paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muista että tilaisuus tekee varkaan. En kyllä päästäisi ainakaan ulkomaille kahdestaan naispuolisen työkaverin kanssa!
Entä miehen? Mulla on kaksi kaveria joiden miehet lähti toisen miehen matkaan.
Tuo kuitenkin tosi harvinaista, että heteromiehenä elävä alkaisi jollekin toisen miehen kanssa, kun taas naisen kanssa pettäminen on tosi yleistä. Joku yhteinen työmatka kivannäköisen hoikan naisen kanssa on kyllä tulella leikkimistä, ellei Porvoon juttu. Pettää voi toki muulloinkin, kuten joku mainitsi, mutta tässä kuviossa olisi kaikki ns. tarjottimella, jos vielä on yhteistä iltaohjelmaa tms. kuten voi kuvitella. Ja vaikka olisi eri huoneetkin, niin helpostihan sitä päätyy samaan huoneeseen, jos ei ole tosi uskollinen.
Vierailija kirjoitti:
Ap ilmeisesti vehtaa työkaveriensa kanssa, koska olettaa miehensäkin tekevän niin.
Oon vauvan kanssa kotona, ei ole ikinä ollut työkaverin kanssa mitään. Ehkä tosiaan stressaan turhaan. Ap
Mieheni sanoessa samaa tiesin heti mistä on kyse. Nainen oli minua 20 vuotta nuorempi ja kadehdittavan upeakroppainen, lisäksi olimme tutustuneet jo aiemmin eräissä juhlissa aina mieheni kutsumana ja joissa mieheni ja hänen välistä kipinää ei voinut olla huomaamatta.
Tiedän että aiotte tehdä sen, sanoin.
Niin aiommekin, mies vastasi silmiään räpäyttämättä.
Aiotteko käyttää kondomia, kysyin.
Kyllä koska silloin se ei teknisesti ottaen ole
Ei olekaan, minä keskeytin ja jatkoin. Minä tulen mukaan.
Mies hätkähti
Haluan katsoa, minä sanoin.
Pian huone oli varattuna. . .
Ihan sopimatonta. Suorastaan loukkaus . Soita naisele ja kysy onko hän tietoinen että olet kotona vauvan kanssa. Minä tekisin sen.
Mitä ihmeellistä siinä on jo slähtee työmatkalle työkaverin kanssa ja asuu samassa hotellissa? Eivät samassa huoneessa asu kuitenkaan ja ovat työmatkalla. Nyt jotain rajaa mustasukkaisuuden lietsomiselle.
Ne on jo kyllästyneet toisiinsa kun ovat hässineet työpaikan jokaisessa huoneessa ja kopiokonetta vasten ja alakerran varastossa.
Vierailija kirjoitti:
Ja alaikäinen, jos on aloittajakin nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon vauvan kanssa kotona, ei ole ikinä ollut työkaverin kanssa mitään. Ehkä tosiaan stressaan turhaan. Ap
Älä anna alistaa itseäsi. Ota ero heti!
En nyt ymmärrä miten tällaisestakin voi olla mustasukkainen. Miehenhän on pakko mennä esimiehen määrämälle työtehtävälle eli työmatkalle jos haluaa pitää työpaikkansa. Eikä sinne työnantajan määräämälle matkalle saa itse valita työkaveria vaan senkin määrittelee esimiehet. Nyt sattuu työkaveri olemaan nainen mutta eihän se tarkoita ollenkaan, että tämä nainen olisi tippaakaan kiinnostunut miehestäsi tai että miehesi aikoisi pettää sinua. Vaikutat ap todella vaikealta ihmiseltä jonka kanssa on raskasta elää ja olla joten siksikin pelkäät että mies alkaa etsiä helpompaa seuraa.
Pakko kysyä, jos tuo niin paljon häiritsee, miksi et mene mukaan? Päivällä kun miehelläsi on kokous voit seikkailla kaupungissa vauvan kanssa ja illalla sitten yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on satavarma ja vähän pälle, että siellä nu ssitaan neljä päivää yötäpäivää joka reikään.
Se mitä tapahtuu työmatkalla, jää työmatkalle. Meidän parisuhteessa on ns 100km sääntö. Vapaasti saa käydä kunhan se ei tapahdu kotinurkilla.
Oletko muistanut kertoa myös puolisolle tästä säännöstä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja alaikäinen, jos on aloittajakin nuorempi.
Ihan aikuisia ollaan kaikki. 30-40 vuotiaita. Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen itse hyvännäköinen nainen ja ollut usein työmatkalla monenkin mieskollegan kanssa. Vaikka on iltaakin istuttu, ei kukaan ole kimppuun käynyt.
Et ole hyvännäköinen nainen ja veikkaan, että ikäsi alkaa jo kolmosella.
Voipi olla tilanne että on houkutus puolin tai toisin tehdä sitä tai tätä. Se, että eri hotellihuoneet, ei kerro mitään. Otetaanko parit drinkit yhdessä jne....
Asia selvinnee työmatkan jälkeen.
Onko tällainen yleistä? Itse en kyllä suostu tähän varsinkaan kun ovat työkavereita ja tekemisissä lähes päivittäin.