Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on lähdössä työkaverin kanssa työmatkalle kahdestaan

Vierailija
27.08.2022 |

Mitä tästä pitäisi ajatella? Työkaveri on miestä n.10 vuotta nuorempi lapseton hoikka nainen, yöpyvät 4 yötä samassa hotellissa kahdestaan. Pelkään että heillä voisi olla jotain säpinää, mutta en voi kieltääkään miestä lähtemästä, hän kuitenkin tuo leivän pöytään minulle ja vauvalle.

Kommentit (142)

Vierailija
101/142 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies soitti ja kertoi että kyseinen nainen on raskaana hänelle 🙄

Ap

Tee oma ketju jossa voit olla ihan oikea ap. T. Oikea ap

Vierailija
102/142 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksitpä hyvän provon!

Tää oli sarkasmia aika loppuu kulutettu aihe kylläkin jo tää että mies lähtee nuoremman naisen kanssa reissuun.

Ensi kerralla enemmä mietintää!

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/142 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä jouduin usein panemaan naispuolisia työkavereita työmatkoilla kun olin nuori, valitettavasti nyt yli 60 vuotiaana tuota ongelmaa ei viime aikoina ole ollut

Vierailija
104/142 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keksitpä hyvän provon!

Tää oli sarkasmia aika loppuu kulutettu aihe kylläkin jo tää että mies lähtee nuoremman naisen kanssa reissuun.

Ensi kerralla enemmä mietintää!

0/5

Ai, en tiedä mikä täällä on kulunutta ja mikä ei. Tarina on kuitenkin tosi. Ap

Vierailija
105/142 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkaa kondomit mukaan 👍

Vierailija
106/142 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No monta sivua jo yrittäny oot todistella että totta on mutta silti ei vakuuta.

Vierailija
107/142 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex-mies oli työmatkalla toisen keski-ikäisen miehen kanssa, kun tuli kotiin niin matkalaukussa oli kondomipaketti, mitähän mun pitäisi ajatella??

Vierailija
108/142 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakkaa kondomit mukaan 👍

Mun työkaveri antaa vedellä paljaalla, hänellä pillerit käytössä.

Vierailija
109/142 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakkaa kondomit mukaan 👍

Mun työkaveri antaa vedellä paljaalla, hänellä pillerit käytössä.

Tai sulle ainakin väittää että on... 

Vierailija
110/142 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla Fransmanniin illalliselle ja punaviini pullo puokkiin, kyllä neljä yötä on pitkä aika. Helposti alkaa panettaa ja jos se nuorempi nainen on vapaa ja vähäänkään lämpenee miehellesi, niin se sata varma, että siellä Sokos-hotellin huoneen sänky on kovilla ja yhdessä loppuyöt nukutaan. Reissusta mies tulee hyräillen tyhjät oli pussit niin

Vierailija
111/142 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni oli samanlainen tilanne, mutta työmatka oll yli kaksi viikkoa toiselle puolelle maapalloa. Mustasukkaisuus kouraisi, mutta sitten päätin ajatella, että jos on mennäkseen niin menköön. En skitsoillut, vaan lähetin hänelle kauniita kaipausviestejä pari kertaa päivässä. Sain ihanat tuliaiset reissusta ja kotiintulon perusteella mies oli ollut nätisti.

Vierailija
112/142 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies kertoilisi, ketä muita lähtee samaan paikkaan? Mä olen reissannut työkseni, enkä ihan heti keksi, miten luontevasti etukäteen tulisi puheeksi kollegat, jotka tulossa myös. Jälkikäteen toki voisi jotain hauskoja sattumuksia kertoa, missä vilahtaa jonkun kollegankin nimi.

- meen muuten työmatkalle xx - yy päivinä Frankfurtiin.

- ok, siirretään se meidän ravintolailta sit seuraavalle viikolle

- Joo, sinne reissuun lähtee se komea, seksikäs Pete myös, vinkvink

Miten ihmeessä? Ei puolisoa kiinnosta duunin detaljit, eikö normaali-ihminen ala hehkuttaa millään hyvännäköisellä työkaverilla puolisolleen.

Vierailija
113/142 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies kertoilisi, ketä muita lähtee samaan paikkaan? Mä olen reissannut työkseni, enkä ihan heti keksi, miten luontevasti etukäteen tulisi puheeksi kollegat, jotka tulossa myös. Jälkikäteen toki voisi jotain hauskoja sattumuksia kertoa, missä vilahtaa jonkun kollegankin nimi.

Miten ihmeessä? Ei puolisoa kiinnosta duunin detaljit, eikö normaali-ihminen ala hehkuttaa millään hyvännäköisellä työkaverilla puolisolleen.

Sulla ei varmaan ole puolisoa jonka kanssa jaat asioita?

Vierailija
114/142 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oonko kauhea vaimo jos pahoitan mieleni tästä? Ap

Soita pomolle ja kiellä tämä yhteinen työmatka.

Vierailija
115/142 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työmatkalle on mentävä. Siihen harvemmin voi siinä hetkessä vaikuttaa, ketä muita sinne lähtee. Miksi kukaan kertoisi mitään sellaista, mistä puoliso tulisi epävarmaksi ja mustasukkaiseksi. He lähtevät sinne joka tapauksessa. Puolison tekeminen mustasukkaiseksi on täysin turhaa ja jopa aika ajattelematonta.

Vierailija
116/142 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työmatkalle on mentävä. Siihen harvemmin voi siinä hetkessä vaikuttaa, ketä muita sinne lähtee. Miksi kukaan kertoisi mitään sellaista, mistä puoliso tulisi epävarmaksi ja mustasukkaiseksi. He lähtevät sinne joka tapauksessa. Puolison tekeminen mustasukkaiseksi on täysin turhaa ja jopa aika ajattelematonta.

Olen kyllä tavannut miehen työkaverit ja itse kysyin ketä sinne lähtee, ei mies todellakaan mitään hehkuttanut. Ap

Vierailija
117/142 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat mieheltä nyt suihin ja sitten heti kun tulee ovesta sisään matkalta niin uudestaan suikkari. Vertailet sitten lastin määrää ja kalun makua.

Vierailija
118/142 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se järvi soutamalla kulu.

Sointu, hesa

Niin ei se järvi, mutta entäs se mela?

Vierailija
119/142 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen pitäs tajuta puolin ja toisin ettei uskollisuus toteudu pakottamalla, eikä kovalla kontrollilla, kyttäämisellä ja kuulusteluilla eli mitä olet tehnyt, missä olet ollut ja kenen/ keiden kanssa?

Noilla keinoilla takuulla parisuhde loppuu pian.

Vierailija
120/142 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otat mieheltä nyt suihin ja sitten heti kun tulee ovesta sisään matkalta niin uudestaan suikkari. Vertailet sitten lastin määrää ja kalun makua.

Aika kiva ja analyyttinen tapa lähestyä ongelmaa, erittäin luovaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi