Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ei omat lapset

Vierailija
27.08.2022 |

Miksi on aina kuvissa kärsiviä afrikkalaisia lapsia keräysten yhteydessä.
Kotimaassakin on tarpeeksi köyhiä jotka tarvisivat apua.
Miten voin auttaa suomalaisia lapsia lahjoittamalla vanhat tietokoneet ,ihan hyvässä kunnossa, kännykät, vaatteet ym-
Juuri nyt kaksi laatikkoa stomivauvalle ruokaa ja näringsdryck aukaisemattomissa laatikoissa .Pari isoa laatikkoa ?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkuun voisin toimittaa syyskuussa jos jollakin on tarve. 

Vierailija
2/7 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteys oman kaupungin diakonissoihin. Heidän kauttaan apu menee suoraan ilman ainuttakaan völistä vedettyä euroa kohteeseen. Voit jopa ite viedä kohteeseen jos haluat. Näin lahjotan itse. Mm pesukoneita oon antanu pari yms ja jouluna ruokakasseja jne.. kaikki nuo nuka avustusjärjestöt on ihan humpuukia ja elättää vaan pomojaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diakonissoja suositan mäki, heillä yleensä pitkät listat oman kaupungin hätää kärsivistä jotka tarvii eri asioita

Vierailija
4/7 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältäki ääni diakonissoille. Mä kerran lahjotin ja sain jopa valita et kelle lahjotan, siis kysy et haluanko antaa yksinäiselle miehelle kun heille ei yleensä moni halua lahjottaa. Annoin hänelle sen mitä lahjotin. Voit siis rajata et annat vaan suomalaiselle perheelle tai vanhukselle tai yksinäiselle

Vierailija
5/7 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Afrikassa köyhyys on ehkäpä erilaista kuin köyhyys Suomessa. Laita kuva esim. suomalaisesta köyhästä joka kärsii esim. Vedenpuutteesta. Euroopaankin köyhimmissä maissa asuu ihmisiä hökkelikylissä joissa ei ole edes juoksevaa vettä, viemäröintiä tai sähköjä.

Vierailija
6/7 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Afrikassa köyhyys on ehkäpä erilaista kuin köyhyys Suomessa. Laita kuva esim. suomalaisesta köyhästä joka kärsii esim. Vedenpuutteesta. Euroopaankin köyhimmissä maissa asuu ihmisiä hökkelikylissä joissa ei ole edes juoksevaa vettä, viemäröintiä tai sähköjä.

Minun sydän jäätyy kun näen vaatteita kasoittain eläimien tallomina Afrikassa. 

Just niin, veden puuttesta. Eikö se laittanut 

Olemme ruokkineet Afrikkaa kymmniä vuosia ja samat ongelmat vaan on jäljellä!

Nyt haluan auttaa oman maan nuoria,  lapsia , yksinäisiä äitejä , varattomia perheitä. Eli Turun Diakoniaan laitan isot säkit sekä vaatteita että elektroniikkaa. Lapsen lääkkeet ja vaipat myös. 

Eikö sinne Afrikkaan  laiteta jatkuvasti Water Aidin kautta apua juuri veteen , luepa siitä. 

Vierailija
7/7 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun sydän jäätyy kun näen vaatteita kasoittain eläimien tallomina Afrikassa. 

Just niin, veden puuttesta. Eikö se laittanut 

Olemme ruokkineet Afrikkaa kymmniä vuosia ja samat ongelmat vaan on jäljellä!

Nyt haluan auttaa oman maan nuoria,  lapsia , yksinäisiä äitejä , varattomia perheitä. Eli Turun Diakoniaan laitan isot säkit sekä vaatteita että elektroniikkaa. Lapsen lääkkeet ja vaipat myös. 

Eikö sinne Afrikkaan  laiteta jatkuvasti Water Aidin kautta apua juuri veteen , luepa siitä. 

Bob Geldof keräsi miljoonia veden tarpeeseen. Epäonnistunut yritys, koska nekin rahat meni ilmeisesti toisiin kohteisiin.