Lue keskustelun säännöt.
Tapailumies ei halua seksiä.
27.08.2022 |
Vajaa kuukausi tapailu miehen kanssa. Viimeksi jäin yöksi ja ajattelin, että nyt viimein edes pussailua. Pussasin miestä paristi ja hän vastasi siihen, mutta sanoi myös haluavansa edetä hitaasti näissä asioissa. En yrittänyt mitään sen enempiä. Varmistin, että muu läheisyys ok ja eihän tosiaan haittaa jos olen yötä. Kuulemma nämä asiat sopii hänelle.
Jäin miettimään, että onkohan tämä hyvä vai huono merkki. En ole tottunut siihen, että muutamien tapaamisten jälkeen tulee torjutuksi. Sentään miehen kulli oli erimieltä ja heräili makoillessamme lähekkäin. Ehkä hän on ujompi tai herrasmies näissä?
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
On toki, mutta ikinä ne ei tullut mua vastaan. Oli joko tai. Nyt ei oo niin helppoo miettiä muuta vain huonon seksin takia, kun 15v kulunut ja lapsia tullut. Ei siinä kyllä mä oon itseni pitänyt kunnossa, ja kaikki luulee mua toistuvasti paljon nuoremmaksi kun oon. Mutta, Mä en vaan jaksa uskoa että mulle on sellaista miestä, mä en jaksa alkaa ettimään. Oon nuorempana kerta toisensa jälkeen pettynyt ja oon ollu aina sitä mieltä etten jaksa enää. Eikä se oo muuttunut.