Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailumies ei halua seksiä.

Vierailija
27.08.2022 |

Vajaa kuukausi tapailu miehen kanssa. Viimeksi jäin yöksi ja ajattelin, että nyt viimein edes pussailua. Pussasin miestä paristi ja hän vastasi siihen, mutta sanoi myös haluavansa edetä hitaasti näissä asioissa. En yrittänyt mitään sen enempiä. Varmistin, että muu läheisyys ok ja eihän tosiaan haittaa jos olen yötä. Kuulemma nämä asiat sopii hänelle.
Jäin miettimään, että onkohan tämä hyvä vai huono merkki. En ole tottunut siihen, että muutamien tapaamisten jälkeen tulee torjutuksi. Sentään miehen kulli oli erimieltä ja heräili makoillessamme lähekkäin. Ehkä hän on ujompi tai herrasmies näissä?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kanssa nuorena sinkkuna odotin/odotutin pitkään koska halusin vakavan suhteen enkä pelkkää seksiä. Ei onnistunu. En saanu vakavaa suhdetta eikä miehet seksiä. Hauskaa on se että si tuli yks mies ja pantiin seuraavana aamuna ja ollaan vielki yhes ja siitä on 15 vuotta.

Tämä parinmuodostus on suurelta osin ihan tuurikauppaa. Mukava, että löytyi kumppani sinulle intohimoisella alulla. 😊

Monella tapaa voi suhde syntyä tai olla syntymättä.

Itseasiassa, ei ollu kiihkeää. Oli huono alusta asti. Ja vieläki huonoa seksiä. Liitto on alkanu muista syistä. Sillon se oli ok, mutta nykyää yhä enemmän haaveilee ihanasta kiihkeästä seksistä, mikä kestäis enemmän ku 2min.

Tosi harmi. Jotenkin oletin vaan olleen ihanaa ja kiihkeää alusta alkaen, kun itselle hyvä seksi on niin tärkeää. Silloin jos kiinnostava mies ja seksi toimii niin olen valmis hyppäämään vauhdilla suhteeseen.

Mä olin nuorena valmis hyppäämään suhteeseen miehen kaa kuka ei ollu kiinnostava ja seksi huonoa, koska toinen vaihtoehto oli pelkkää seksiä ilman vakavaa. Ja sitä en halunnut. Iha mukavaa joskus ku ois baarista ollu vientiä koska vaan mut ei innosta ku seksin peräs vaa oltiin. Ku halusin löytää vakavan suhteen.

Kompromisseja joutuu tehdä, mutta löytyy myös miehiä joiden kanssa hyvää seksiä ja haluaa myös sitoutua.

On toki, mutta ikinä ne ei tullut mua vastaan. Oli joko tai. Nyt ei oo niin helppoo miettiä muuta vain huonon seksin takia, kun 15v kulunut ja lapsia tullut. Ei siinä kyllä mä oon itseni pitänyt kunnossa, ja kaikki luulee mua toistuvasti paljon nuoremmaksi kun oon. Mutta, Mä en vaan jaksa uskoa että mulle on sellaista miestä, mä en jaksa alkaa ettimään. Oon nuorempana kerta toisensa jälkeen pettynyt ja oon ollu aina sitä mieltä etten jaksa enää. Eikä se oo muuttunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi